عقب نشینی از خود واقعی خود عقب یعنی خداخافطی با جذابیت مردانه

عقب نشینی از خود واقعی خود عقب یعنی خداخافطی با جذابیت مردانه
  • عقب نشینی از خود واقعی خود عقب یعنی خداخافطی با جذابیت مردانه

    هیچ وقت از خود واقعی خود عقب نشینی نکنید چون جذابیت  مرد را می کشد!

     

     اکثر مردان از ابراز وجود در مقابل خانمها می ترسند. ترس از ابراز وجود بسیار سم کشنده ای در معادله جذابیت است.

    عقب نشینی از خود واقعی خود عقب یعنی خداخافطی با جذابیت مردانه

    در واقع جامعه این پیام را به ما دائما انتقال می دهد که: ” خودتان را قربانی کنید برای دریافتهای بهتر و بیشتر!!” در واقع می گوید زیاد نباید افکار حقیقی خود را به زبان بیاورید و یا احساسات واقعی نشان دهید!! به ما آموزش داده شده که همیشه خود را سانسور کنیم و به هیچ عنوان خودمان نباشیم و همه  واقعیت خود را از جامعه مخفی نگه داریم  تا مبادا به کسی بر بخورد یا کسی را ناراخت کند!!

     

    به ما گفته شده که دائما کاری انجام دهیم که دیگران از دست ما راضی باشند و…

     

    البته احترام به دیگران بسیار امر پسندیده ایست ولی از سوی دیگر سرکوب احساسات می تواند تاثیر بدی روی شخصیت افراد بگذارد و آنها را دچار اختلال شخصیتی کند.

     

    همه انسانها می توانند لحظاتی از عمر خود را بیاد آورند که می خواستند چیزی یا احساسی را بیان کنند ولی بخاطر دیگران از کار خود صرف نظر کرده اند. البته آن حرف و یا احساس سرکوب شده  به هیچ عنوان به دیگران آسیب نمی رساند و چه بسا به نفع ابراز کننده آن هم می شد.

     

    تردید و تصمیم تدریجی برای صرف نظر از گفته ایی و یا سرکوب احساسی خاص، ناشی از این باور است که وقتی ما جوانتر یا زمانی که کودکی ساده دل بوده ایم این عقاید را به خورد ما داده اند و واقعا خیلی اوقات خارج از کنترل ماست. چون ما از کودکی اینطور برنامه ریزی مغزی شده ایم.

     

    و حالا روز و حال ما همین است که نمی توانیم به راحتی ابراز وجود کنیم و در برخی موارد که فرصت رسیدن به تعالی و شکوفایی داریم آنقدر افراط می کنیم که شخصیت خود را به گند می کشیم.

     

    در واقع این باورهای غلط مثل یک قفل ما را از پیشرفت باز می دارد. کدام مرد است که دلش نخواهد جلوی خانمها فرد جذابی باشد؟!! ولی وقتی درست رفتار نمی کنیم  و در ابراز احساسات و گفته های خود ناتوان باشید، حتی با بهترین قیافه و تیپ دلربا، چیزی جز شکست در ارتباط با جنس مخالف نصیب ما نمی شود.!!

     

    اینگونه عقاید باعث می شود همیشه خود واقعی شما و نهایت ظرفیت شما مخفی بماند و شکوفا نشود. البته منظور از اینکه شما باید خود واقعی و طبیعی خود باشید این است که آن را تقویت کنید تا شخصیت قوی داشته باشید و بطور همزمان و به راحتی آنرا به نمایش گذارید. همیشه آن ظرفیت واقعی و مخفی شما در انتظار است تا شما بالاخره یک روز آنرا آزاد کنید و راحت ابرازش کنید. این انتظار بسیار آزاردهنده برای خود واقعی شماست ولی وقتی آزاد شد، خواهید دید که چقدر این شکوفایی به نفع شماست و لذت بخش است.

     

    شما از اینکه می بینید به راحتی احساسات و گفته های خود را بیان می کنید و خواسته های خود را مطرح می کنید بدون اینکه استرس داشته باشید، بسیار حس اعتماد به نفس شما تقویت می شود و لذت می برید.

     

     

    وقتی شما خود واقعی خود را نشان می دهید و در بیان عقاید خود واهمه ای ندارید و به فکر این نیستید که فقط حرفهایی را باید بزنید که دیگران خوششان بیاید، همین رفتار شما تسلط شما را نشان می دهد و اینکه چقدر با اعتماد به نفس هستید و اگر با زیرکی آن را انجام دهید نه تنها  خانم مخاطب شما را ناراحت نمی کند بلکه از اینکه برای خود، احساسات و نظرات مستقلی دارید به شدت جذب شما می شود. خانمها به راحتی این احساس آزادی را در شما تشخیص می دهند.

     

    یادتان نرود اعتماد به نفس در مردان یکی از قویترین ابزارهای جذابیت می باشد.خود واقعی و شخصیت خود را بهبود بخشید و در ابراز آن واهمه ای نداشته باشید.

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا