میدونم مناسب من نیست به هیچ وجه و واقعا دوست ندارم

پرسش

سلام. من ۲۲ سالمه. ۲ سال بود که با آقایی به قصد ازدواج دوست بودم و از تموم جزئیات زندگی هم خبر داشتیم. این اواخر بهش میگفتم که رابطمون باید جدی تر بشه. اونم یروز صبح بهم زنگ زد و در این مورد حرف زدیم. قرار شد مادرش بیاد خونه ما و با من و مادرم ملاقات داشته باشه. من از قبلم میدونستم مادرش گیر هست روی محله و خونه ما با اینکه اختلاف طبقانی خیلی زیادی ام نداشتیم. مادرش اومد و رفت چند دقیقه بعد رفتار اون آقا با من تغییر کرد چون مادرش از وضع ظاهری خونه زندگی ما بد گفته بود. دیگه به فکر تموم کردن افتادیم. چند روز بعد بهم گفت مامانم گفته عجله نکن دختر زیاد هس چند جای دیگه بریم خواستگاری. منم یجوری به اون آقا رسوندم که یسری رفتاراش با معیارای من جور نیست و منم مشکل دارم. ولی اون انگار فقط خودشو میدید. اخر بهم گفت فقط یه خواسته دارم ازت. تا یکسال خونتونو عوض کنید برید جای دیگه خونه کرایه کنید تا بتونیم باهم ازدواج کنیم. یعنی یجورایی به کلاسشون نمیومد و میخواستن هر طور شده نگن خونه ما اینجاست. من قبول نکردم و بهش گفتم تحقیرم کردی و تمومش کردیم. دوستی دو ساله ما ب همین راحتی تموم شد قبلشم باهم مشکل چندانی نداشتیم تو این دوسال هیچوقت تصمیم به جدایی نگرفته بودیم. منم هنوز بعد از دو سه هفته گاهی منتظر خبری ام ازش ولی نمیخوام اینطور باشم میدونم مناسب من نیست به هیچ وجه و واقعا دوست ندارم منتظرش باشم ولی نتونستم تابحال. چکار کنم تا فراموشش کنم سریعتر

حتما بخوانید
علاقه و خواهش دوست پسرم به رابطه جنسی قبل ازدواج

پاسخ ( ۱ )

  1. سلام

    قبل از هر چیز به شما یادآوری کنم آن کسی که شما دوستش داشتید بیشتر ساخته ذهن شما بوده و نه شخص واقعی ، پس به اون خوبی و جذابی که فکر می‌کنید نیوده چرا که هر کسی اشتباهات و اشکالاتی دارد که وقتی نادیده گرفته شود بسیار جذاب به نظر می آید.

    سعی کنید مبارزه با افکاری که درباره آن می آید نکنید ولی خود نیز تمایلی به فکر‌کردن نداشته باشید. برای خود و زندگی خود برنامه و هدف تعیین کنید و سعی کنید در علم یا هنری آموزش ببینید .

    به خود مهر بورزید و هر روز برای بهتر شدن و کاملتر خود تلاش کرده و حتما زمانی برای تفریح ، بازی و شادی در روز انتخاب کنید.

    شاد و خوشبخت باشید 🌹🌟⁦☺️⁩

اولین جلسه مشاوره

 

قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

قیمت اولین جلسه مشاوره 79,000 تومان

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه
می توانید به صورت 24 ساعته از طریق تلگرام یا واتساپ با تیم روانشناسی شیک اندیش در ارتباط باشید

مقالات مرتبط

هیچ نظری وجود ندارد

    زنبیل خرید