دوست پسرم بهم دست زد (از دست دادن اعتماد در رابطه با دوست پسرم)

دوست پسرم بهم دست زد

اگر دوست پسر شما به شما دست زده است، این یک رفتار نامناسب و ناخوشایند است که نباید تحمل شود و باید از آن اعتراض کرد. این اتفاق ممکن است به دلیل مسائل روحی، فشارهای خانوادگی یا به دلیل عدم احترام به مرزها و حقوق شخصی شما رخ داده باشد.

در هر صورت، باید به دوست پسر خود بگویید که این رفتار نامناسب است و شما آن را تحمل نخواهید کرد. برای بیان این موضوع، می توانید از یک روش مستقیم استفاده کنید و به او بگویید که دست زدن به شما به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست. همچنین، شما می توانید از یک روش کمی بیشتر استفاده کنید و به او بگویید که شما به احترام از همه جنسیت ها، نمی پذیرید که به شما دست بزند.

در هر صورت، شما باید به دوست پسرتان بگویید که شما می خواهید این رفتار ناخوشایند به پایان برسد و اگر این اتفاق دوباره اتفاق بیافتد، شما مجبورید که اقدامات لازم را برای حفظ حقوق شخصی خود انجام دهید.

یکی از اقداماتی که می توانید برای محافظت از خودتان انجام دهید، این است که از دوست پسرتان دوری کنید. اگر او درک نمی کند که دست زدن به شما یک رفتار نامناسب است، شاید بهتر باشد که او را از زندگی خود حذف کنید.

در نهایت، باید به یاد داشته باشید که شما حق دارید که به حقوق خود دفاع کنید و هیچ کس نباید این حق را از شما سلب کند. بنابراین، اگر دوست پسر شما به شما دست زده است، باید از این رفتار اعتراض کرده و حقوق خود را محافظت کنید.

images.png

اولین جلسه مشاوره

 

قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

قیمت اولین جلسه مشاوره 79,000 تومان

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه
می توانید به صورت 24 ساعته از طریق تلگرام یا واتساپ با تیم روانشناسی شیک اندیش در ارتباط باشید

مقالات مرتبط

هیچ نظری وجود ندارد