جواب منفی از دختر

جواب منفی از دختر

جواب منفی از دختر:

سلام، خانمای عزیز. وقتتون بخیر. من آقا هستم، ۲۳ ساله و مجرد. خواهشم اینه که لطفا بهم خرده نگیرید که چرا اومدی داخل سایت زنانه. داخل دانشگاه با یک دختر خانم ۱۹ ساله که هم رشته ای نبودیم آشنا شدم و پیشنهاد ازدواج کردم (بدون اینکه حرفی از ازدواج بزنم). او به من گرم برخورد کرد و به هر سوالی که ازش میپرسیدم، با دقت پاسخ می‌داد. مثلا به او میگفتم “اسم شما چیه و کجایی هستی” و او نیز همان سوال را از من میپرسید. من از او پرسیدم که آیا با هم آشنا بشیم، وی با تردیدی، اما بلافاصله پذیرفت. اما در اینجا یک اشتباه کردم، زیرا شماره او را نگرفتم. این اشتباه به دلیل کمبود تجربه‌ام بود و فکر می‌کردم با اینکار حریم او را محافظت کرده‌ام. اما بعدا متوجه شدم که باید قرار بود دوباره با هم ملاقات کنیم. پس از سه روز، او را در دانشگاه دیدم و به سمتش رفتم و خواستم با او صحبت کنم. او باز هم بدون هیچ مقاومتی پذیرفت و گفت که با تاخیر به کلاس می‌رود. سپس به یک کلاس خالی رفتیم و صحبت کردیم. من از دست خودم ناراحت بودم، چون تجربه صحبت کردن با دختر را نداشتم ولی خوشحال بودم که با دختری صحبت میکردم که واقعا به دلم نشسته بود. با دیدن چهره اش، حس خوشایندی عمیقی به من دست داد. منتها به دلیل کمبود تجربه در ارتباط با دختران، نتوانستم نظرش را جلب کنم و به طور ناخواسته بیش از حد حرف زدم و عجله کردم. وقتی صحبت تمام شد و از او شماره تلفن خواستم، او گفت که بدون شماره پیش برویم. من فهمیدم که نپسندیده. روزهای بعد، او ناراحتی خود را نشان داد و تحویل نگرفت. در نهایت، با خشم به من پاسخ منفی داد. من سعی کردم با استفاده از ترفندهایی شماره تلفن او را از دوستان مشترکم به دست بیاورم، اما نتوانستم و او غر زد. همچنین باید بگویم که این دختر زیبا ترین دختری بود که تا به حال دیده بودم و به دلم نشسته بود. در مدت کوتاهی، به او علاقه و دلبستگی پیدا کردم. حالا از شما که خانم هستید، میخواهم به این سوالاتم پاسخ بدهید:

۱) آیا دختری که به راحتی باهاش صحبت کنی و پذیرای تمام سوالات تو باشه، حتما به خاطر ظاهر پسر در نگاه اول خوشش اومده و اون پذیرش ابتدایی رو نسبت به پسر داشته یا ممکنه به دلش ننشسته باشه؟

۲) اگر نظرش از ابتدا نسبت به پسر خوب نبوده، آیا با اصرار و صحبت دوباره ممکنه نظرش تغییر کنه؟ چون شنیدم اگه دختر از اول ظاهر پسر رو دوست نداشته باشه، هیچ وقت نمیتونه بپذیرش کنه، اما اگر پذیرش اولیه رو داشته باشه، ممکنه در نتیجه صحبت‌های دوباره نظرش عوض بشه، حتی اگر از پسر بدش هم بیاد؟

۳) به نظرتون چرا دختری که ابتدا گرم برخورد میکنه و تحویل میگیره، بعداً رفتارش رو تغییر میده تا این حد؟

۴) آیا دخترها ممکنه پسری رو در نگاه اول نپسندن و به دلشون نشینه، اما باز هم حاضر بشن باهاش صحبت کنن؟

images.png

اولین جلسه مشاوره

 

قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

قیمت اولین جلسه مشاوره 79,000 تومان

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه
می توانید به صورت 24 ساعته از طریق تلگرام یا واتساپ با تیم روانشناسی شیک اندیش در ارتباط باشید

مقالات مرتبط

هیچ نظری وجود ندارد