چطور با کمترین هزینه کسب و کار آنلاین راه اندازی کنیم؟

کسب و کار آنلاین
  • چطور با کمترین هزینه کسب و کار آنلاین راه اندازی کنیم؟

    با گسترش اینترنت و افزایش تعداد کاربران آن، کسب و کارهای آنلاین به عنوان یکی از راه های جدید برای کسب درآمد و ایجاد شغل برای افراد شناخته شده است. اما برای راه اندازی کسب و کار آنلاین، چگونه با کمترین هزینه می‌توان به هدف خود دست یافت؟

    ۱. ایجاد وب سایت: اولین قدم در راه اندازی کسب و کار آنلاین، ایجاد یک وب سایت است. برای این منظور می‌توانید از راه های مختلفی مانند وردپرس، جوملا و یا سایر سیستم های مدیریت محتوا استفاده کنید که با کمترین هزینه امکان ایجاد وب سایت را فراهم می کنند.

    ۲. استفاده از رسانه های اجتماعی: استفاده از رسانه های اجتماعی نیز یکی از راه هایی است که با کمترین هزینه می توان به تبلیغ و ترویج کسب و کار خود بپردازید. با ایجاد صفحات مختلف در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک، اینستاگرام، توییتر و لینکداین می توانید با مخاطبان خود در ارتباط باشید و بازاریابی کنید.

    ۳. استفاده از تبلیغات آنلاین: استفاده از تبلیغات آنلاین نیز یکی از راه های پرکاربرد برای تبلیغ و ترویج کسب و کار آنلاین است. با استفاده از تبلیغات گوگل و فیس بوک می توانید با کمترین هزینه به مخاطبان خود دسترسی پیدا کنید و برای کسب و کار خود تبلیغ کنید.

    ۴. استفاده از فروشگاه های آنلاین: در صورتی که می خواهید کسب و کار خود را به فروشگاهی تبدیل کنید، می توانید از فروشگاه های آنلاین مانند کالاسود و دیجی کالا استفاده کنید. با استفاده از این فروشگاه ها می توانید کالاهای خود را به فروش برسانید و به راحتی درآمد کسب کنید.

    ۵. استفاده از خدمات رایگان: در طراحی و اجرای کسب و کار آنلاین، می توانید از خدمات رایگان مانند گوگل آنالیتیکس، گوگل وبمستر و یا سایر ابزارهای رایگان استفاده کنید که امکان تحلیل وب سایت و بهبود سئو را به شما می دهند.

    در نهایت، برای راه اندازی کسب و کار آنلاین با کمترین هزینه، باید به برنامه ریزی و مطالعه دقیق در زمینه کسب و کار آنلاین توجه کرد و با استفاده از راه هایی که گفته شد، به تبلیغ و ترویج کسب و کار خود بپردازید.

    جهان در حال تغییر است ، سبک زندگی همه ی جمعیت دنیا در حال سازگاری با چیزهای جدید است . زمان پر چالشی است اما  فرصتی است  تا راه جدید نزیک شدن به  مخاطب را کشف کنیم .

    در شرایط جهان امروزی ، بعضی اوقات سخت و یا غیر ممکن است که مشتری را بصورت حضوری ملاقات کنیم . این شرایط بخصوص در روش تجارت ما ،تعامل با دیگران دچار محدودیت هایی شده است . بنابراین ، بسیاری از موارد تغییر کرده و یا تغییر خواهند کرد. تغییر تجارت سنتی به تجارت آنلاین ممکن است بهترین کاری باشد که می توانید انجام دهید.

    تولیدکنندگان فیلم آخرین نمایشهای خود را در سرویس های پخش به جای سینماها نشان می دهند. اکنون کودکان و نوجوانان برای ادامه برنامه های مدرسه از رایانه و ابزارهای کنفرانس ویدیویی استفاده می کنند. در حال حاضر رستوران ها غذا را تحویل می دهند و به مشتریان اجازه ی سفارشات غذای آماده را می دهند .

    اکنون همه چیز به صورت آنلاین در حال حرکت است و شما هم باید اینگونه باشید . این امر باعث میشود که در سطح جهان به راحتی پیدا شوید (مشهور شوید) و به روابط نزدیکی با مشتریان خود دست یابید. (بدون اینکه خانه خود را ترک کنید و با کمترین هزینه کسب و کار آنلاین راه اندازی کنید)

    دنیای آنلاین به شما امکان می دهد تا تجارت خود را بهبود بخشیده و به جایگاهی که قبلاً برایتان دشوار بود، برسید . اما چگونه این کار را می کنید؟

     

    اولین چیزی که باید در زمینه فعالیت آنلاین در نظر بگیرید این است که چگونه محصولات یا خدمات شما میتوانند فروخته شوند . شاید در ابتدا این کار آسان به نظر نرسد. در ادامه چندین ایده را برای پیش بردن کسب و کار شما به سمت تجارت آنلاین بررسی می کنیم .

    اگر شما یک آموزشگاه زبان راه اندازی کرده اید یا چند اتاق را برای کلاس ، اجاره  و چند معلم را استخدام کرده اید . حالا ملاقات های گروهی خطر بسیار زیادی دارد ، کلاس ها خالی هستند و مردم اشتیاقی برای رفتن به کلاس ندارند . بمنظور باز نگه داشتن آموزشگاه ها (مدرسه ها ) ، آنها به تدریس آنلاین و ویدئو های درسی روی آورده اند .این کار از طریق چند روش قابل انجام است . برای مثال: جایی که معلم و شاگرد یکدیگر را میبینند ، صحبت میکنند و مطالب جهت یادگیری ارائه میشود یا گروه های درسی آنلاین که بوسیله ابزاری مثل همکلاس   و یا آنلاین آزمون و یا ایسمینار امکان پذیر است .

     

    می توانید همزمان با چندین نفر ارتباط برقرار کرده و با استفاده از انتقال ویدیو و صدا به آنها آموزش دهید. امکانات بیشتری وجود دارد که ممکن است شما را غافلگیر کند.  به عنوان مثال ، مشتری ما ، The Daily Steps اقدام به ایجاد ویدیو درسی می کند و مرتباً آنها را با استفاده از ایمیل برای مشتریان خود می فرستد. کاربران مطالب جدید را مرتباً دریافت می کنند ، تکالیف به آن ها داده میشود  و در صورت لزوم با معلم مشورت می کنند . برای بسیاری از آموزشگاههای زبان ، این ممکن است روشی کاملاً جدید برای کسب درآمد از دانش و تجربه آنها باشد. درس های ویدئویی آماده را بعداً می توانید در بسیاری از پلتفرم ها مانند فرادرس و یا فردانش و غیره برای درآمد اضافی به فروش برسانید.

    مربیان ، مشاوران ، متخصصان ، متخصصان رژیم و بسیاری از حرفه های دیگر هستند که کار آنها بصورت یک فرد در مقابل یک فرد انجام میپذیرد . با کمال تعجب بسیاری از این جلسات اکنون به صورت آنلاین قابل انجام است. بدیهی است که کامل نیست ، اما کار می کند و بهتر از این است که اصلاً کاری انجام ندهید.

    روشهای مختلفی برای اتوماسیون و بهینه سازی فرآیند برای انتقال تجارتتان بصورت آنلاین وجود دارد.

    می توانید از طریق تقویم آدرس مجازی تعبیه شده در وب سایت برای رزرو ، از طریق جمع آوری آدرس های ایمیل و به روز کردن مشتریان در مورد آخرین اخبار شروع کنید. به آنها از طریق ایمیل یادآوری کنید که زمان جلسه در حال رسیدن است یا باید ساعت آن تغییر کند. همچنین می توانید به طور مرتب پیام های مشتریان خود را با مطالب اضافی مانند دستور العمل ها ، راهنماها ، داستان ها و موارد دیگر ارسال کنید.  لازم نیست که به طور جداگانه برای هر مشتری ایمیلی ارسال کنید.  به سادگی از روش ارسال ایمیل انبوه استفاده کنید ، یک لیست مخاطب ایجاد کنید ، آن را با برخی اطلاعات اضافی مانند نام و تاریخ تولد شخصی سازی کنید. سپس مطالب را آماده کرده و آن را به مخاطبین ارسال کنید. به همین سادگی!

    اکثر رستوران ها اکنون اوقات سختی را پشت سر می گذارند. مردم از شلوغی اجتناب می کنند و به ندرت به جاهایی مانند بارها یا کافی شاپ ها میروند. بدیهی ترین راه حل ، تهیه غذای آماده و دلیوری(رساندن آن) است. ایجاد یک سیستم سفارش آنلاین به همراه پرداخت آنلاین باعث می شود کل فرآیند راحت تر شود. مردم هنوز هم باید غذا بخورند و در این مدت به خود آسان میگیرند . در صورت امکان می توانید مواد غذایی منجمد از قبل تهیه کنید و به مشتری تحویل دهید .  سپس مشتری می تواند از اجاق گاز یا مایکروویو استفاده کند تا آن را آماده کند. این یک مزیت دیگر دارد ، زیرا مشتریان می توانند چندین غذا سفارش دهند تا آنها را برای دفعه ی بعد از فریزر درآورده و استفاده کنند.

    حالا بیایید سری به جزئیات بزنیم و در مورد ابزارهایی صحبت کنیم که به شما کمک می کند تجارت خود را به صورت آنلاین پیش ببرید. ما روی ابزارهای رایگان یا بسیار ارزان متمرکز شده ایم که به شما کمک می کنند این کار را سریع و بدون صرف هزینه انجام دهید.

    راه اندازی وبسایت شما

     

    اولین کاری که برای جابجایی تجارت خود به فضای آنلاین باید انجام دهید ایجاد وب سایت است. ایجاد یک وب سایت آسان تر از چیزی است که فکر می کنید. اکنون سال ۲۰۲۲ است و  این فناوری بسیار مرسوم تر است . برای ساختن یک وب سایت پیچیده دیگر نیازی به مهارت برنامه نویسی نیست و زمان واقعی ساختن آن کسری از آنچه که در گذشته انجام میگرفت ، است. علاوه بر این ، با شروع کار ، شما فقط به یک سایت ساده نیاز خواهید داشت. می توانید این صفحه را بعداً به روز کنید.

    وب سایت اصلی شما باید سه بخش اطلاعات زیر را به بازدید کننده ارائه دهد:

    1. شرح مفصلی از پیشنهاد شما: آنچه شخص می تواند در وب سایت ببیند یا بخواند باید برای تصمیم گیری آنها کافی باشد . مشتریان نباید برای دریافت اطلاعات اضافی نیازی به تماس با شما داشته باشند. به این ترتیب روند کار برای شما و مشتریان آسانتر خواهد شد.
    2. مزیتی نسبت به رقبا:  همیشه باید حداقل یک دلیل وجود داشته باشد که مشتری باید شما را به جای شخص دیگری انتخاب کند. این ممکن است تحویل سریعتر ، تعمیر و نگهداری رایگان بعد از فروش ، قیمت جذاب ، بسته بندی دقیق ، آگاهی از محیط ، پشتیبانی عالی از مشتری و موارد دیگر باشد. مزیت رقابتی کلید یک تجارت موفق است و باید در وب سایت شما قابل مشاهده باشد.
    3. یک روش واضح و آسان برای فهم نحوه ی سفارش محصول: باورش سخت است اما گاهی مردم وب سایتهای زیبا به وجود می آورند ، آنچه را که باید ارائه دهند توصیف می کنند و فراموش می کنند که به بازدید کنندگان بگویند که چگونه می توانند سفارش دهند . بدیهی است اجرای اکثر پرداخت های آنلاین برای اکثر مشتریان راحت ترین خواهد بود. اما استفاده از فرم تماس یا ارائه چندین گزینه مانند شماره تلفن یا گپ روی صفحه نیز می تواند مؤثر باشد. به یاد داشته باشید که به طور واضح با بازدیدکنندگان خود ارتباط برقرار کنید تا آنها آنچه را که برای سفارش دادن باید انجام دهند را ، انجام دهند. انتظار نداشته باشید که آنها این کار را خودشان انجام دهند.

     

    WordPress.com هم اکنون محبوب ترین CMS (سیستم مدیریت محتوا) در بازار جهانی است.  آزادی و انتخاب بیشتری به شما می دهد و از آنجا که محبوبیت آن بسیار زیاد است ، راهنماها و آموزشهای بی شماری وجود دارد.

    منابع پیش فرض wordpress آنقدر عظیم است که احتمالا تمام افزودنی هایی را که تصور کنید داشته باشد. با استفاده ی هوشمندانه از این افزونه تقریبا دیگر نیازی به کدنویسی نیست . به عنوان مثال ، افزونه ای برای اضافه کردن نقشه گوگل به صفحه وجود دارد ، افزونه ای برای نمایش چندین محصول به صورت منظم ، یک مورد دیگر برای جمع آوری ایمیل از بازدید کنندگان و غیره. همچنین قالب های آماده زیادی وجود دارد ، بنابراین لازم نیست وب سایت را از ابتدا ایجاد کنید. کافی است تا موضوعی را انتخاب کنید که متناسب با شغل شما باشد و آن را با محتوای خود پر کنید.

     

    ایجاد فرم های تماس

    یکی از مهمترین کارکردهای وب سایت شما این است که بازدید کنندگان بتوانند محصول شما را خریداری کنند و یا در صورت شک و تردید یا سوال با شما تماس بگیرند. یک روش سریع و آسان برای انجام این کار ، جاسازی فرم تماس در وب سایت شماست تا همه بتوانند بدون خروج از صفحه ، پیام ارسال کنند. فرم تماس خوب باید ساده ، واضح و قابل اعتماد باشد.

    قسمت آخر بسیار مهم است.

    برای اطمینان از اینکه پیام ها به صندوق ورودی شما می رسد باید فرم تماس را اغلب تست کنید. بدترین اتفاقی که ممکن است بیفتد این است که مشتریانی برای شما سفارشاتی ارسال کنند و شما هرگز آنها را نخوانید. یکی از افزونه های محبوب و رایگان wordpress  فرم ارتباط ۷ است . محبوبیت آن اطمینان می دهد که آموزش های زیادی در مورد نصب و استفاده صحیح از آن پیدا خواهید کرد. کاملاً ساده و مؤثر است .

     

    ایجاد بستر ارتباط در فضای مجازی

     

    نکته خوب در مورد رسانه های اجتماعی این است که ایجاد پروفایل شرکت در اکثر پلتفرم ها رایگان است. همچنین مکانی است که افراد وقت زیادی را می گذرانند ، خصوصاً امروزه . بنابراین ، اگر می خواهید با مشتریان خود در تماس باشید ، کافی است حداقل یک حساب کاربری در یکی از شبکه های اجتماعی داشته باشید. ممکن است فیس بوک ، توییتر و اینستاگرام ایده خوبی باشد ، اما بسته به صنعتی که در آن کار می کنید ، بعضی از مکان ها بهتر از سایرین خواهند بود.

    بسیاری از افرادی که از وب سایت شما بازدید می کنند ، به سرعت پروفایل های رسانه های اجتماعی را بررسی میکنند تا شما را بهتر بشناسند. منتشر کردن مرتب پست نیز کار خوبی است .

    بنابراین برای مشتریان آشکار است که شرکت فعال است. برخی حتی ممکن است بخواهند از طریق فیس بوک یا سایر خدمات با شما ارتباط برقرار کنند. بهتر است برنامه ها را بر روی تلفن خود نصب کنید تا سریع پاسخ دهید. ممکن است سرعت پاسخ شما از پاسخ خود مهمتر باشد زیرا بسیاری از مردم صبر بسیار کمی دارند.

    به طور کلی رسانه های اجتماعی بخش مهمی از محیط آنلاین هستند و شما به راحتی نمی توانید این کانال را نادیده بگیرید. گرچه نقاط ضعفی نیز وجود دارد.

    مورد اصلی ، دسترسی ارگانیک است. حتی اگر ۵۰۰۰ دنبال کننده دارید ، پست های شما ممکن است فقط به بخش کوچکی از آنها برسد. ایجاد محتوای خوب برای رسانه های اجتماعی زمان می برد و شاید همیشه ارزش آن را نداشته باشد. داشتن کانال در رسانه های اجتماعی بسیار عالی است ، اما باید کانال ارتباطی دیگری را پشتیبانی کند که به شما این امکان را می دهند تا به همه ی مشترکین خود دسترسی پیدا کنید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا