چگونه دیگران را جذب خود کنیم ؟

چگونه دیگران را جذب خود کنیم ؟
  • چگونه دیگران را جذب خود کنیم ؟

    دوستان و مراجعین زیادی در مورد اینکه چگونه دیگران را جذب خود کنیم سوال می کنند و ایمیل های فراوانی هر روز در این زمینه به دستم می رسد برای همین تصمیم گرفتم در این مقاله شما را با راه های جذب دیگران و اینکه چگونه دیگران را مجذوب خود کنیم آشنا کنم.

    آیا به نظر شما جذب دیگران دیگران کار مشکلی است؟ سخت است کاری کنید که دیگران شما را دوست داشته باشند؟ نه، اصلاً سخت نیست. شاید پیش خود بگویید: اگر اینکار آسان بود پس چرا خیلی از افراد سالها برای اینکار زمان صرف می کنند اما به موفقیت نمی رسند؟ جواب این سوال ساده است هر کاری راه و روشی دارد که اگر راه و روش صحیح آن را بدانید قطعاً به خواسته تان که همان عزیز شدن نزد دیگران است می رسید.

    چگونه دیگران را جذب خود کنیم

    امروز ۳ راهکار مهم و کاربردی را برای شما خواهم گفت که به ‌واسطه‌ی آن می توانید به جذابیت و محبوبیت برسید و دیگران را جذب خود کنید.

    ۱- ظاهری مرتب و آراسته داشته باشید.

    اولین عامل که باعث تأثیرگذاری و جذب دیگران می شود، خوش لباسی و خوشبویی است. آیا شما دوست دارید با شخصی که دهانش بوی بد می دهد، بوی عرق می دهد یا لباسی نامرتب به تن دارد، رفت و آمد کنید؟

    بعضی از افراد تصور می کنند برای جذب دیگران باید هزینه گزافی را بپردازند. مثلاً از عطر و ادکلن گران قیمتی استفاده کنند، لباسهایشان مد روز و از برندهای گران قیمت باشند، خود را به شکل های عجیب و غریب با آرایش های و یا مدل موهای خاص درست کنند.

    اما برای عزیز شدن نزد دیگران این کارها هم لازم نیست. همین که کمی به خودتان برسید، آراسته و تمیز باشید، لباس هایی بدون چروک و مرتب به تن داشته باشید، عطر بزنید، مسواک بزنید و دهانی خوشبو داشته باشید، نشان می دهد برای خود ارزش قائل هستید و بهداشت فردی برایتان اهمیت دارد. هماهنگی و پاکیزگی، ناخودآگاه شما را در نظر دیگران جذاب می‌کند.

    ۲- لبخند بزنید و بانشاط باشید.

    دومین عامل برای اینکه بدانید چگونه دیگران را جذب خود کنیم و یک شخصیت دوست داشتنی و جذاب داشته باشید این است که همیشه یک لبخند ملیح بر لب داشته باشید و فردی شاد و پر انرژی باشید. هیچ کس در دنیا نمی‌تواند مخالف قدرت شگفت‌انگیز لبخند باشد. داشتن چهره عبوس و یا غمگین، اطرافیان، دوستان، همکاران، آشنایان و … را از شما دور می‌کند.

    هر چهره ای با یک لبخند ملایم زیباتر می شود، بنابراین اگر می خواهید در نگاه اول تاثیرگذار و جذاب باشید و چهره خوبی از شما در ذهن طرف مقابل شکل گیرد، لبخند را فراموش نکنید.

    البته به این نکته توجه کنید که منظور از داشتن چهره شاد و خنده رو این نیست که لبخند مصنوعی بر لب داشته باشید. بلکه منظور، لبخندی است که از دل برخیزد، طبیعی و صادقانه باشد. بعد از یک لبخند به سرعت چهره ای عبوس و جدی به خودتان نگیرید و کاری نکنید که طرف مقابلتان تصور کند لبخند شما ساختگی و از روی اجبار بوده است.

     

    ۳- سعی نکنید دیگران را تغییر دهید.

    آنها را همانطور که هستند بخواهید. هیچ گاه سعی نکنید که دیگران را به زور تغییر دهید. زیرا تا آنها نیاز به تغییر را در خود احساس نکنند، دست به تغییر خود نخواهند زد. آیا در اطرافتان کسی را می شناسید که دلتان بخواهد او را تغییر دهید و اصلاحش کنید؟ بسیار عالی است. من هم کاملاً با این امر موافقم ولی چرا از خودتان شروع نمی کنید؟

    اگر خوب دقت کنید می بینید با تغییر خود سودش خیلی بیشتر از آن است که بخواهید دیگری را تغییر دهید و البته خطرش هم خیلی کمتر است.

    بنابراین مهم ترین وظیفه شما این است که خود را تغییر دهد، نه دیگران را. اما ما آدمها سعی می کنیم دیگران را تغییر دهیم، نه خود را.

    بهتر است به جای تغییر دادن دیگران، خودمان را تغییر دهیم. آن گاه رفتار دیگران نیز با ما تغییر می کند. دیگران عمدتاً از رفتار شما درس می گیرند. آنچه را که می خواهید در دیگران تغییر دهید، در عمل خود نشان دهید. عده ای حاضر نیستند دست به تغییر خود بزنند چرا که از دیگران خجالت می کشند یا غرور دارند. این احساسات جرات تغییر را از آنها می گیرد. اما نیازی به خجالت کشیدن یا غرور نیست. چرا که وقتی شما تغییر را با جرات انجام می دهید، تشویق و تحسین دیگران را به خود جلب می کنید

    کنفوسیوس می گوید: وقتی جلوی در خانه تان کثیف و پر از برف است به برف روی بام همسایه فکر نکنید.

    اگر در برخورد با اطرافیانتان این ۳ نکته مهم را رعایت کنید، می توانید به راحتی دیگران در دیگران نفوذ کنید و دوست داشتنی باشید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا