چگونه با دوست پسرم ازدواج کنم ( آیا دوست پسرم باهام ازدواج می کنه؟)

چگونه با دوست پسرم ازدواج کنم
  •  آیا دوست پسرم باهام ازدواج می کنه

    معمولاً اوایل آشنایی به این صورت است که وقتی جوانان تصمیم به ازدواج می گیرند، دختر مورد علاقه خود را به خانواده معرفی می کنند و به آن ها اطلاع می دهند که باید به خواستگاری بروند.

    اگر نظر آن ها موافق بود با کسب اجازه از خانواده دختر قرار خواستگاری را می ‌گذارند، اما گاهی اوقات آقایان به دلیل ترس از پذیرش مسئولیت، ترس از پشیمانی و هراس از پایان دادن به زندگی مجردی، ترس از مهریه  و جدی تر شدن رابطه در تصمیم خود دچار تردید می شوند.

    از زمانی که انسان بر روی کره زمین وجود داشته است، ازدواج هم با آن آمیخته شده است. در تمام مکتب ها و ادیان مسئله ازدواج به طور کامل مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار گرفته است، مبنای تشکیل یک خانواده بر اساس مبنای سازمان‌ های اجتماعی آن کشور است.

    در کشور ما ازدواج و قوانین آن بسیار با اهمیت است، ما در این مقاله می خواهیم درباره ی سوال ” آیا دوست پسرم باهام ازدواج می کنه ” صحبت کنیم، اگر می خواهید پاسخ این سوال برسید تا پایان این مطلب را دنبال کنید.

    بررسی ازدواج دوست پسرتان با شما

    امروزه آزادی جوانان بسیار بیشتر از از قبل است و خانم ها از حقوق جدیدی برخوردار شده ‌اند. طرز فکر جوانان برای انتخاب همسر به طور کلی تغییر یافته است، اما مشکلاتی نیز به طبع افزایش پیدا کرده است.

    علت های گوناگونی وجود دارد که روند ازدواج را با مشکل مواجه می‌ کند، برای جلوگیری از جا زدن در ازدواج می ‌توان طرف مقابل را به خود وابسته کرد، ایجاد یک رابطه احساسی عمیق می تواند از جا زدن طرف مقابل جلوگیری کند. هرچقدر صمیمیت بیشتر باشد احتمال این قضیه بسیار کاهش پیدا می ‌کند.

    باید این موضوع را بدانید که اگر پسری به ازدواج فکر می کند به زنی که می ‌خواهد به همسری برگزیند؛ حس تعهد و تاهل دارد.

    در این راستا ابتدا باید مسیر نسبتاً طولانی هموار شود که مرد بتواند برای تکمیل کردن مردانگی خود و نقش تکیه گاه برای خانم را به خوبی اجرا کند.

    پسری به ازدواج فکر می کند به زنی که می ‌خواهد به همسری برگزیند؛ حس تعهد و تاهل دارد

    ..

    امروزه روابط دختر و پسر نسبت به زمان گذشته بسیار تغییر کرده است ، آن ها بیشتر می توانند با جنس مخالف از طریق شبکه‌ های اجتماعی دسترسی پیدا کرده و وارد رابطه شوند.

    در پاسخ به سوال ”  آیا دوست پسرم باهام ازدواج می کنه ” باید بگوییم که تغییر رفتار دخترها و پیشرفت آن ها، آقایان را نسبت به قبل دلسرد نمی کند.

    مطمئنا روابط دختر و پسر به صورت  صد درصدی در شبکه‌ های اجتماعی قابل اعتماد و صحیح نیست. یدک کشیدن احساس شکست در روابط عاطفی مختلف می ‌تواند خسارت های جبران ناپذیری را به جای بگذارد، با این وجود تصمیم به ازدواج باز هم با اهمیت است.

    چرا جوانان قبل از ازدواج منصرف می شوند؟

    دلایل زیادی وجود دارد که آقایان  از ازدواج انصراف می دهند، یکی از دلایلی که باعث می شود ایجاد تعهد برای افراد تا آخر عمر است، از جهتی این موضوع خوب به نظر می رسد و از جهتی بد.

    ازدواج کردن با کسی که به او علاقه دارید تا آخر عمر شما احساس آرامش می بخشد، اما از طرفی هم باید به حضور یک نفر در زندگی راضی بود.

    گاهی اوقات افراد به دلیل وابستگی به حس آزادی قید ازدواج کردن را می زنند، آن ها فکر می کنند که قبل از ازدواج آزادی بیشتری دارند و بعد از ازدواج محدود می‌ شوند ، برای ازدواجی موفق هر دو طرف باید به یکدیگر پایبند بوده و تمامی تغییرات را بپذیرند.

    ” آیا دوست پسرم باهام ازدواج می کنه ” جالب است بدانید که در بین زوجین حدود ۵ یا ۷ حوزه مختلف درباره تفاوت در صمیمیت، سبک های عشق جهانی وجود دارد. آن ها باید اختلافات و تفاوت ها را پیدا کنند و برای حل آن قدم بردارند، آن ها نباید عشق و علاقه خود را به خاطر اختلافات و تفاوت سلیقه ها را رها کنند.

    یکی از دلایل جا زدن آقایان برای ازدواج متعهد ماندن به یک شخص است

    راه های جلوگیری از جا زدن آقایان

    شما می توانید با انجام فعالیت های دونفره، تجربه کردن احساساتی مشترک به هرچه عمیق تر کردن رابطه خود کمک کنید.

    به وجود آمدن احساس صمیمیت باعث می شود که ترس، استرس و نگرانی های آقایان کم شود و پذیرش خانم برای آن ها راحت تر است.

    بهتر است قبل از هر اقدامی تفاوت ‌های او را با رفتارهای خود مقایسه کرده تا بتوانید انتظارات او را برآورده کنید. شناخت بر روی تفاوت ها باعث می شود که در طول رابطه غافلگیر نشوید و بهتر با این تفاوت ها کنار بیایید.

    در چه مراحلی جا زدن بهتر است؟

    ” آیا دوست پسرم باهام ازدواج می کنه  ” در پاسخ به این سوال باید بگوییم که گاهی اوقات در ازدواج جا زدن بسیار بهتر از تشکیل زندگی  است.

    تردیدهای قبل از ازدواج در نهایت باعث مشکلات در زندگی مشترک می شود ، ما در ادامه نکاتی را درباره مزیت های جا زدن بیان می کنیم:

    • اگر از طرف خواستگار خود تهدید می شوید، بنابراین بهتر است که هر چه سریع تر این رابطه را تمام کنید.
    • استفاده ابزاری ؛ سوء استفاده جسمی و جنسی از طرف مقابل باعث مشکلات در زندگی مشترک می شود؛ این فرد مطمئن بیمار است بنابراین بهتر است از او دوری کنید.
    • کسی که به مواد مخدر، الکل ، دارو و یا قمار اعتیاد دارد به هیچ عنوان قابل اعتماد نیست.
    • انتظارات ناخوشایند و عجیب غریب جنسی ممکن است در طول زندگی افراد را آزرده خاطر کند، بنابراین نبودن این شخص در زندگی بسیار به نفع شما خواهد بود.
    یکی از موارد مناسب جا زدن از ازدواج استفاده ابزاری و جنسی از رابطه دوستی است

    ..

    • فردی که خیانت ، تقلب و دزدی می ‌کند و صداقت ندارد هم برای زندگی مشترک مناسب نیست.
    • گاهی اوقات زوجین با یکدیگر مشکل تعارض عقیدتی دارند، این تعارض ها قابل حل نیست، بنابراین با توجه به آینده این زندگی بهتر است هر چه سریع تر این رابطه تمام شود.
    • الگوی متفاوت برای داشتن فرزند بسیار خطرناک است.
    • یکی دیگر از نکاتی که باید در امر ازدواج در نظر بگیرید، نحوه مدیریت و خرج کردن پول ها است، هر فردی که مغایر با عقیده طرف مقابل پول خرج می کند ،مناسب ازدواج نیست.

    راه حل های بسیار متفاوتی برای ازدواج دختر و پسر با یکدیگر وجود دارد. ما در این مقاله سعی کردیم به سوال ” آیا دوست پسرم باهام ازدواج می کنه ” پاسخ دهیم . شما می توانید تجربیات خود و اطرافیان را با ما و سایر کاربران زیر همین مطلب در میان بگذارید. در پایان از شما ممنونیم که با ما همراه بودید.

    یکی از سوالاتی که معمولا برای دختر خانم ها پیش میاد این هست که:

    چگونه با دوست پسرم ازدواج کنم

    شما دختر خانم عزیز که وارد یک ارتباط شدید و قصدتون ازدواج کردن هست چه باید بکنید و چه اصول و نکاتی را باید رعایت کنید که این رابطه شما به ازدواج ختم شود ؟

    همانطور که شما برای ازدواجتان به یک سری ویژگی هایی در پسر حساس هستید، پسرها هم وقتی که دختری را می بینند و با با آن دختر در ارتباط هستند به دنبال یک سری ویژگی ها هستند

    شما باید یاد بگیرید دنیا را از نگاه پسرها ببینید

    این سوال را بارها و بارها در سمینارهایم و یا در مشاوره هایم از زبان دختر خانم ها شنیده ام که می پرسند ؟

    ما با یک پسری دوست هستیم، اوایل رابطه ما خیلی شور و نشاط داشت ولی بعد از مدتی دوست من رفتارهاش سرد شده فکر می کنم یا پای شخصی دیگری در میان هست و یا من را دوست ندارد چه باید بکنم ؟

    مشکل این دختر خانم ها این هست که در زمانی که با یک پسر در ارتباط هستند خیلی موارد را رعایت نکردند و پسر به صورت ناخودآگاه نسبت به آنها سرد شده

    متاسفانه خیلی از این ارتباط ها بدون نتیجه می ماند و فقط وقت و احساسات یک دختر آسیب می بیند

    پس بهتر هست مثل هر کاری دیگری در این راه هم سعی کنید آموزش ببینید تا هم عشق واقعی را تجربه کنید و هم بتوانید به خواسته خود یعنی ازدواج برسید

    نباید اجازه بدید غرور و احساسات شما به بازی گرفته شود

    شاید پیش خودتان فکر کنید مگر این چیزها هم نیاز به آموزش دیدن دارد ؟
    بله یقینا، مگر می شود با آزمون و خطا و صدمه زدن به احساسات خودتان به یک ازدواج موفق دست پیدا کنید، چه بهتر هست راه های لازم برای این کار را یاد بگیرید و بدون استرس و با آرامش ازدواج کنید تا مثل یک پرنسس پرستیده شوید !!!

    در رابطه برقرار کردن با یک پسر نکاتی که باید رعایت کنید خیلی زیاد هستند و البته مهم :

    شما باید روانشناسی پسر ها را یاد بگیرید

    باید بدانید چه لحن و کلماتی در ارتباط با یک پسر داشته باشید

    طرز نگاه کردنتان خیلی مهم هست

    حتی وقتی دوست پسرتان با شما حرف می زند نحوه گوش دادن به حرفهایش مهم هست

    زمانی که می خواهید از اهدافتون و یا برنامه های آینده صحبت  کنید باید دقت کنید و یک سری اصولی را رعایت کنید

    حتی زمانی که می خواهید از خاطره ها خودتان برایش حرف بزنید و یا می خواهید درباره خانوادتان و دوستانتان صحبت کنید باید دقت کنید

    میزان دفعاتی که باهم قرار می گذارید و یا حتی نحوه قرار گذاشتن بسیار مهم هست

    اگر شما ارتباط های تلفنی و یا ارتباط با شبکه اجتماعی باهم دارید خیلی باید با دقت این کار را انجام بدهید که بتوانید اعتماد دوست پسرتان را به خودتان جلب کنید

    این موارد تنها چند نمونه از مواردی هستند که که در یک ارتباط تاثیر گذارند

    شاید پیش خودتان فکر کنید چرا این موارد اهمیت دارند :

    برای اینکه این نوع رفتار و برخورد شما هست که شخصیت شما را به دوست پسرتان نشان می دهد و پسر مورد علاقه شما بعد از شناختن شخصیت شما تصمیم می گیرد با شما بماند یا به دنبال شخص دیگری برود

    شما خودتان را جای دوست پسرتان بگذارید، اگر رفتار هایی ازش دیدید که نمی پسندید آیا بازهم می خواهید باهاش ازدواج کنید ؟!

    قطعا اینگونه نیست

    شاید برایتان سوال پیش بیاید که این اصول و قوانین را از کجا باید یاد گرفت ؟

    می توانید در سمینار های مربوطه شرکت کنید

    می توانید در کارگاه های آموزشی شرکت کنید

    می توانید به مشاور مراجعه کنید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا