پیشگیری از کمر درد بعد از انزال

پیشگیری از کمر درد بعد از انزال
  • پیشگیری از کمر درد بعد از انزال

    کمر درد یکی از مشکلات شایع در جوامع مدرن است و اغلب به دلیل نشستن طولانی، فشار زیاد بر روی ستون فقرات، تلاش برای حمل اشیا سنگین و یا حتی فعالیت‌های جسمانی شدید ایجاد می‌شود. با این حال، یکی دیگر از عواملی که می‌تواند به ایجاد کمر درد کمک کند، انزال است. در این مقاله، راهکارهایی برای پیشگیری از کمر درد بعد از انزال بررسی خواهند شد.

    ۱. تمرینات استراحتی: پس از انزال، بهتر است چند دقیقه دراز کشیده و تمرینات استراحتی انجام داده شود. این تمرینات شامل کشش کردن عضلات پشتی و ستون فقرات می‌شود.

    ۲. استفاده از وسایل نرم‌کننده: استفاده از وسایل نرم‌کننده مانند گرما پرداز و یا کولر می‌تواند به کاهش درد کمک کند. گرما پرداز می‌تواند عضلات را گرم کند و در نتیجه کمک به کاهش درد کند.

    ۳. تغییرات در شیوه زندگی: تغییراتی در شیوه زندگی می‌تواند در پیشگیری از کمر درد بعد از انزال مفید باشد. این تغییرات می‌تواند شامل کاهش فشار بر روی ستون فقرات، تمرینات استراحتی و روش‌های پایداری بیشتر در حین انزال باشد.

    ۴. مراجعه به پزشک: در صورتی که کمر درد بعد از انزال به شدت احساس شود، بهتر است با پزشک مشورت کنید. پزشک می‌تواند تشخیص دقیقی از علت درد بدهد و راهکارهایی برای درمان آن پیشنهاد کند.

    در نهایت، برای پیشگیری از کمر درد بعد از انزال، بهتر است از تمرینات استراحتی استفاده کنید، وسایل نرم‌کننده را به کار ببرید، شیوه زندگی خود را تغییر دهید و در صورت لزوم به پزشک مراجعه کنید. این راهکارها به شما کمک خواهند کرد تا از درد کمر پس از انزال جلوگیری کنید.

     دلایل متفاوتی وجود دارد برای کسانی که دچار کمردرد میشوند به طور مثال کشیدگی عضله ،آرتریت،گوژپشتی یا فتق بین مهره هاست و میتوان کمر درد بعد از انزال را هم به آن اضافه کرد که این مورد ناشی از کارهای غلط خودمان در حین رابطه است که منجر به درد در ناحیه کمر میشود برای پیشگیری از کمردرد بعد از انزال  باید سعی کنیم جایی را که برای نزدیکی انتخاب میکنیم جایی نرم و گرم و راحت باشد و حدالامکان از یک  بالش کوچک در زیر کمر خود استفاده کنیم و در حین رابطه به مدت طولانی در یک حالت نباشیم و جای خود را با همسرمان عوض کنیم و حتما  بعد از نزدیکی ادرار تخلیه شود و یک دوش آب گرم بگیریم و هم میتوان از کیسه آبگرم استفاده کرد.

    از همسر خود بخواهید کمرتان را در حین  رابطه ماساژ بدهد چون این عمل به پیشگیریه دچار شدن به کمر درد و همچنین به زیا شدن میل و انرژی شما برای ادامه نزدیکی کمک میکند  چون در آن حالت دمای بدن و فشار خون بالاست انجام روزی یکساعت ورزشهای دورانی و چرخشی کمر میتواند تاثیر خوبی بروی نرم شدن  عضلات و درمان ضعف عضلات داشته باشد تا از فشار ناگهانی بر روی کمر جلوگیری کند.
    جوانان در این مقطع از زندگیشان بیشتر تمایل به لذت بردن دارند و بیشتر مواقع بدون لباس رابطه جنسی خود را برقرار میکنند همین امر باعث  میشود زمانیکه بدن عرق میکند زمینه را برای درد کمر بعد از انزال فراهم کند به جوانان توصیه میشود که تا جایی که میتوانند از در اوردن لباس ها در هنگام نزدیکی بپرهیزند و اگر اینکار را نمیکنند روی خود را با پتو بپوشانند و نزدیکی دوبار در روز نداشته باشند بازهم اگر داشتند برای اینکه از سوزش و دردکمر به دور باشند حتما بین دو نزدیکی حمام کنند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا