۵ پیامی که میتونید برای او بفرستید و او رو جذب خودتون کنید

پیامی که میتونید برای او بفرستید و او رو جذب خودتون کنید
  • ۵ پیامی که میتونید برای او بفرستید و او رو جذب خودتون کنید

    پیام هایی که در این پست به شما آموزش میدم برای کسی هست که در یک رابطه صمیمی و عاشقانه است ، نه کسی که پارتنرش ازش دور شده و با این پیام ها میخواد توجهش رو جلب کنه یا کسی که رابطه اش سرد شده یا کسی که هنوز رابطه اش به شکل جدی و عاشقانه شکل نگرفته ، این پیام ها برای این گروه افراد نیستند .

    توجه مهم
    نکته ای که میخوام همین اول به شما بگم اینه که احتمالا خانم های زیادی کامنت میگذارن که با این پیام ها اعتماد به نفس مردها رو بالا میبریم یا پررو میشن یا ولمون میکنن ! اگر به پیج ما و راه حل های ما اعتماد داشته باشید میدونید که ما هرگز چیزی رو نمیگیم که به ضرر شما تموم بشه ، یا یک مرد یا زن رو از شما دورتر کنه . میدونید چه چیزی یک مرد رو دور میکنه ؟ اینکه تلاشتون برای او مساوی تلاشش با شما نباشه ، به خاطر همین هست که میگم اگر در رابطه ای هستید که سرد شده این پیام ها نمیتونن رابطه شما رو گرم تر کنن .

    خب بریم سراغ پیام ها …

    پیام اول
    کسی امروز بهت گفته که خوشتیپ ترین مرد ( خوشگل ترین زن ) روی زمین هستی ؟

    احتمالا او جواب میده : نه .

    شما میتونید بگید : خب پس یه دختر خوشگل ( پسر خوشتیپ ) داره اینو بهت میگه .

    مگر ممکنه کسی دوست نداشته باشه که از تیپ یا قیافه اش تعریف بشنوه ؟ هرکسی با شنیدن این تعاریف احساس مثبتی پیدا میکنه و بیشتر جذب شما میشه .

    پیام دوم
    چیکار میتونم بکنم که احساس کنی خیلی دوستت دارم ؟

    با این جمله نه تنها به او میگید که دوستش دارید بلکه بهش میگید که میخواهید این دوست داشتن رو با انجام کاری برای او بهش ثابت کنید و چی میتونه عمیق تر از این باشه ؟

    پیام سوم
    امروز بعد از کارت میام که همدیگر رو ببینیم و برات کیک میارم .

    وقتی او خسته است و نمیتونه تا نزدیکی شما بیاد چی از این بهتر که شما یا یک دیدار و یک خوراکی خوشمزه خستگی رو از تنش دربیارید ؟

    پیام چهارم
    میدونی در مورد تو چی رو دوست دارم ؟ اینکه لحظات معمولی کنار تو به لحظات خاص تبدیل میشن . دوست داشتم این رو باهات در میون بذارم .

    هر مرد یا زنی دوست داره بدونه که خاصه و باعث ایجاد لحظات خاص در کسی میشه که دوستش داره . وقتی شما این حس مثبت رو به او منتقل میکنید دوست داره بیشتر کنار شما و بیشتر این احساس رو تجربه کنه .

    پیام پنجم
    امروز باشگاه ثبت نام کردم . ممنون که تشویقم کردی . خیلی دوستت دارم .

    اگر کسی حس کنه که تاثیر مثبتی در زندگی شما داشته ، این تاثیر مثبت باعث حس مثبتش به شما میشه و این حس احساس او رو به شما بیشتر میکنه .

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا