۱۱ علامت که نشان می دهد دختری به شما علاقه دارد !

11 علامت که نشان می دهد دختری به شما علاقه دارد !
  • ۱۱ علامت که نشان می دهد دختری به شما علاقه دارد !

    از کجا بفهمیم دختری ما را دوست دارد؟ سوالی که خیلی از آقایان از ما می پرسند و می خواهند بدانند که آیا طرف مقابل آنها را دوست دارد یا خیر؟

     

    این موضوع وقتی حساس تر می شود که شما می خواهید پیشنهاد جدی برای ازدواج یا خواستگاری را مطرح کنید.

     

    البته مکانیزم دوست داشتن مقداری پیچیده است، ولی ما در این مقاله به ۱۱ علامت که نشان می دهد دختری به شما علاقمند است اشاره می کنیم:

     

    ۱- اگر بین شما سکوتی حاکم شود، خودش شروع به حرف زدن می کند و او دوست ندارد شما از دست او و شرایط ایجاد شده خسته شوید و مراقب اوضاع است تا همه چیز خوب پیش برود.

     

    ۲-  یکی از نشانه هایی که معلوم می شود دختری به شما علاقه دارد این است که او حتی به بی مزه ترین جک ها و شوخی های شما می خندد. او با این کار سعی می کند طوری وانمود کند که بین شما اوقات به خوشی می گذرد.

     

    ۳- ممکن است در برخی شرایط که حرص او را در میاورید و یا نکتۀ بامزه ای را اشاره می کنید، روی بازوی شما می کوبد و با این کار نشان می دهد که در کنار شما به وجد میاید.

     

    11 علامت که نشان می دهد دختری به شما علاقه دارد !

     

    ۴- درباره شما و مسایل خصوصی زندگی شما کنجکاو است و سوال می پرسد. سوالهایی مثل:(سن، اهل کجایی؟ کدوم محله؟ ماه تولد؟ مسایل شخصی و خانوادگی و …)

     

    ۵- اگر دختری شما را دوست داشته باشد، سعی می کند مخالفتهای خود را بسیار غیر مستقیم مطرح کند. او کمی بخاطر علاقه ای که هست، مقداری رودربایستی می کند.

     

    ۶- یکی از نشانه های بارز دوست داشتن این است که او از شما و تواناییهای شما تعریف می کند.

     

     

     

    ۷- درباره زندگی عشقی شما بسیار کنجکاو است که آیا متاهل هستید یا مجرد؟ با کسی دوست هستید یا خیر؟ تا بحال با چند نفر بوده اید؟ کلا درباره زندگی و روابط عاطفی شما به شدت کنجکاو است. البته برخی مردان برای اینکه حرص طرف مقابل را دربیاورند به شوخی که رنگ و بوی جدی بودن را دارد، می گویند همسرم من هم به فلان چیز علاقه دارد. در این لحظه انگار آب سردی بر پیکر دختر بی نوا  ریخته اند.

     

    ۸- با اسمهای خودمانی و بامزه به شما پیامک می دهد! با اینکار می خواهد به شما نزدیک تر شود و احساس صمیمیت ایجاد کند.

     

     

     ۹- شما را به دوستان خود معرفی می کند تا به شما بفهماند از اینکه با گروه های دوستی او آشنا شوید مشکلی ندارد و احساس خوبی از این کار دارد.

     

    ۱۰- در کنار شما می خندد و سعی می کند نشان دهد فرد خوشحال و سرزنده ای است. گاهی تماس چشمی طولانی به نشانه رضایت درکنار با شما بودن از خود بروز می دهد.

     

    ۱۱- روی شما و رفتارهای شما غیرتی است!! و نگران روابط _حتی عادی_ شما با دختران دیگر است.

     

     

    البته نشانه های عشق در دختران و اینکه آیا او به شما علاقه دارد یا خیر، می تواند به عوامل مختلف دیگری بستگی داشته باشد، ولی شما با گذشت زمان و تجربه کم کم دستتان میاید که از کجا بفهمید دختری شما را دوست دارد. فکر نکنید اگر دختری شما را دوست داشته باشد دیگر کار تمام است. بلکه این تازه اول کار است. به راحتی برخی رفتارهای ناشیانه دوست داشتن و عشق را خراب می کند.

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا