زنان از رابطه جنسی چه می خواهند

زنان از رابطه جنسی چه می خواهند
  • زنان از رابطه جنسی چه می خواهند

    زنان همانند مردان، نیاز به ارتباط جنسی دارند و این یکی از نیازهای اساسی زندگیشان است. اما ممکن است این نیاز در زنان با شک و تردید بیشتری همراه باشد و به دلیل فشارهای اجتماعی و فرهنگی، آنها احساس می کنند که نباید به جنسیت اهمیت بدهند یا اینکه باید از جنسیت خود عذرخواهی کنند.

    از طرفی، زنان نیز همانند مردان از رابطه جنسی احساس لذت و رضایت می کنند. اما تفاوت هایی در نیازها و تمایلات آنها نسبت به مردان وجود دارد. برای زنان، رابطه جنسی بیشتر به عنوان یک راه برای ایجاد ارتباط عاطفی و حسی با شریک جنسیشان دوام دارد. آنها به دنبال این هستند که در رابطه جنسی با شریک خود احساس راحتی، امنیت و اعتماد را داشته باشند و به عنوان یک فرایند طولانی مدت، ارتباط خود را با شریک جنسی بهبود بخشند.

    در اینجا لازم است تا بگوییم که هر زنی دارای نیازهای متفاوتی است و این نیازها به شرایط فردی و محیطی هر زن بستگی دارد. برای مثال، برخی زنان به دنبال رابطه جنسی فراری هستند و از ارتباطات کوتاه مدت لذت می برند. اما اکثر زنان به دنبال رابطه جنسی طولانی مدت هستند که باعث ایجاد ارتباط عمیق و معنادار با شریک جنسیشان شود.

    برای زنان، عامل مهم دیگری در رابطه جنسی، حس احترام و توجه شریک جنسی به نیازها و تمایلاتشان است. زنان به دنبال شریکی هستند که به آنها احترام بگذارد و نیازهای آنها را بفهمد و توجه کند. این مسئله به خصوص برای زنانی که در رابطه جنسی با شریک جدید هستند، مهم است.

    در نهایت، باید گفت که هر زنی نیاز به رابطه جنسی دارد و این یکی از نیازهای اساسی زندگیشان است. اما زنان به دنبال رابطه جنسی طولانی مدت و معنادار هستند که باعث ایجاد ارتباط عاطفی و حسی با شریک جنسیشان شود. برای زنان، حس احترام و توجه به نیازها و تمایلاتشان در رابطه جنسی بسیار مهم است و شریک جنسی آنها باید به این مسئله توجه کند.

    یک سری چیزها برای بقیه ما گنگ است. ما انتظار داریم که همبسترمان با ما صادق و رویش باز باشد اما اکثر خانم ها بیشتر اوقات فیلم بازی می کنند. این گفته دکتر کیم والن، متخصص اعصاب و اندوکرینولوژی رفتاری دانشگاه ایموری است.

    والن تحقیقاتی را بررسی کرده است که نشان می دهد بیش از نیمی از ارگاسم های زنان الکی استاو می گوید:

    میانگین روابط جنسی که به ارگاسم زنان منجر می شود ۷۵ درصد است اما این میانگین شامل همه مدل رابطه جنسی می شود از جمله رابطه دهانی، زیرا این نوع رابطه به دلیل تحریک کلیتوریس این میانگین را بالا می برد.

    از این رو، بنا به علم می توان گفت که جا برای بهسازی وجود داردو چه کسی بهتر از آقایان می تواند ما را در این ارگاسم های مشکوک خانم ها هدایت کند؟

    ما از عده ای از آقایان آمریکایی و استرالیایی (در استرالیا اجاره مردان خود فروش قانونی استپرسیدیم که چه چیزی باعث می شود مشتریانشان ارضا شوند و بازهم پیش آنها بیایند.

    ۱- روی مهارت ماساژ دادن خود کار کنید

    باورتان بشود یا نه، ماساژ اولین درخواستی است که از آقایان می شود؛ خواسته ای که گاه از روی شهوت است و گاه نهبه هر حال، اگر فکر می کنید ماساژ دادن حواس هردوتان را پرت می کند، باید مهارت خود را بالا ببریداگر اخیرا ماساژ نداده اید، از یک درمانگر حرفه ای بخواهید ماساژتان دهد تا بفهمید چه لذتی در یک ماساژ واقعی است.

    ۲- قدرت بوسیدن

    هیچ چیز مثل یک رابطه جنسی ناب زن را تحریک نمی کندبوسیدن مثل پیش نوازیِ پیش نوازی استاما وقتی که تلاش می کنید مرحله اول را پشت سر بگذارید، اجازه دهید بوسیدن ادامه داشته باشدگابریل لامور، مرد ایتالیایی که در سیدنی استرالیا کار می کند به ما گفت که بوسه نباید محدود به لب خانم ها باشدبیشتر مشتریان می خواهند که همه نقاط بدنشان را ببوسیمبالا و پایین پشت او، داخل رانها و نوک انگشتان او را ببوسید:

    اینها کلید هایی هستند که سرانجام رابطه جنسی شما را بهبود می بخشد.

    ۳- ارگاسم شما تنها جذبه شما نیست

    آقایان برای ارضا شدن سر کار نمی رونداگر هم در حین کار ارضا شوند، ارضا شده انداما این چیزی نیست که برایش پول می گیرند، مگر اینکه خود مشتری این را از آنها بخواهددفعه دیگر که رابطه داشتید، این دیدگاه را داشته باشیدتوجه را از خود بردارید و به او معطوف کنیدنمی گوییم که شما نباید ارضا شوید، می گوییم ارضا شدن خود را اولویت قرار ندهید بر اوج جنسی او تمرکز کنید.

    ۴- به نظافت آن پایین اهمیت دهید

    تمیز و مرتب کردن آنجا، نشان دهنده این است که هرکاری می کنید تا برای او جذاب باشیدشاید شکم سفت و شش تکه یا باسنی عضلانی نداشته باشید، اما می توانید موهای زاید خود را در حمام بزنیدچندی از آقایان که با آنان صحبت کردیم، توصیه کردند که یک ماشین اصلاح خوب تهیه کنید، زیرا برای اصلاح آن پایین ایمن و مطمئن است.

    ۵- اهمیت پیش نوازی

    اهمیت پیش نوازی بسیار مشخص است اما ارزش تکرار را داردتصور کنید خانمی حداقل برای دو ساعت یک آقا را در اختیار دارد و پس از رابطه دیگر نیازی ندارد در بستر، گفتگویی خودمانی داشته باشدبگذارید رو راست باشیم، چون آنها غریبه هستند)، و این معنایش آن است که حداقل یک ساعت و نیم آن زمان صرف پیش نوازی می شوداین پیش نوازی اجاره ای بیشتر برای آن است که مطمئن شود آقا سفت و ورزیده است. به این فکر کنید که ۱۰ دقیقه پیش نوازی باید خوب باشد.

    ۶- با بازی او هماهنگ شوید

    اگر خانم حرف های زشت می زند، شما هم همینگونه با او صحبت کنیداگر ساکت و خجالتی است، حرکات سر او را دنبال کنیدآقایان هم معتقدند که اگر از گفتار او علامت بگیرید و آن گونه که او دوست دارد بازی کنید، خانم لذت بیشتری می برد. (مگر اینکه خانم بخواهد رویای مردی مقتدر که دختری خجالتی و دوست داشتنی را ترتیب می دهد را تحقق بخشد.)

    ۷- خود را با رفتار عجیب او هماهنگ کنید

    بیایید بگوییم طیفی از رفتارهای عجیب وجود دارد و او در انتهای این طیف استشما نمی خواهید در انتهای دیگر باشید، هرچند آقایان لیست بلند بالایی از خدماتی دارند که اگر مردم خواستند آنها را ارائه دهندآنهایی که ما با صحبت کردند موافقند که زنان مرزی برای رفتارهای عجیب خود دارند – شاید دست بند زدن و رابطه های عجیب اما نه بیشتر از این – بنابراین باید حواستان باشد که آن مرزها را رد نکنیدبه عبارت دیگر، اگر از شما چنین چیزی می خواهد، مثل جلادان رفتار نکنید.

    ۸- در رابطه جنسی «من» وجود ندارد

    شما می توانید به تنهایی ارضا شوید اما نمی توانید با خودتان رابطه برقرار کنیدرابطه جنسی باید دونفره باشد.  یکی از آقایان آمریکایی رابطه جنسی دونفره را اینگونه خلاصه می کند:

    این رابطه جنسی تبدیل به یک رابطه بالاتر می شود، حتی اگر برای یک شب باشد.

    بنابراین در هر رابطه جنسی این را در نظر بگیرید که هر دو شما باهم ارتباط برقرار کنید، باهم سازش کنید و باهم ارضا شویدرابطه جنسی تنها بخشی از یک رابطه نیست بلکه خود می تواند یک رابطه باشدو این درسی است که می تواند خارج از تخت خواب به سود شما باشد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا