راز موفقیت و هنر انتخاب کردن-درس ششم

راز موفقیت
  • راز موفقیت و هنر انتخاب کردن-درس ششم

     

    همه ی ما به طرز مشابهی به این دنیا می آییم؛ برهنه، هراسان و نا آگاه بعد از ورود بزرگ، تمام زندگی ما تا پایان، مجموع کل انتخاب هایی ست که می کنیم.

    انتخاب های ما می توانند بهترین دوست یا بدترین دشمن مان باشند. می توانند ما را به اهداف مان برسانند یا این که بفرستندمان به کهکشان های بسیار دور. و این یک راز موفقیت بسیار اساسی است.

     

    راز موفقیت و انتخاب-success secret

    حتما درباره این موضوع فکر کنید. دنبال راز موفقیت سریع و پیچیده نباشید هر چیزی که در زندگی شماست، به این دلیل وجود دارد که قبلا در مورد چیزی، یک انتخاب کرده اید. انتخاب ها ریشه ی هر کدام از دستاوردهای شماست.

     هر انتخاب تان رفتاری را شروع می کند که به مرور زمان به یک عادت تبدیل می شود. اگر انتخاب بدی کنید، مجبورید، دوباره همه چیز را از اول شروع کنید و انتخاب های جدیدی کنید که اغلب سخت تر هستند. اگر اصلا انتخابی نکنید، در واقع انتخاب کرده اید که دریافت کننده ی منفعلی از هر چیزی باشید که در سر را ه

    تان قرار می گیرد. بعضی مردم به دنبال راز موفقیت عجیب و غریب برای رسیدن به اهدافشان هستند، اما از همین انتخاب های کوچکشان غافلند!

    در واقع، شما انتخاب هایی می کنید و بعد، انتخاب های تان شما را می سازند. هر تصمیمی، هر چند کوچک و بی اهمیت، مسیر زندگی تان را عوض می کند. این که به دانشگاه بروید یا نه، با چه کسی ازدواج کنید، در غیبت و شایعه سازی شرکت کنید یا ساکت بمانید، یک تماس کاری دیگر بگیرید یا کارتان را تمام کنید و به خانه بروید، بگویید دوستت دارم یا نه، همه ی این تصمیم ها مسیر زندگی شما را عوض می کنند. هر انتخاب شما روی مسیر زندگی تان تاثیر می گذارد.

     

    راز موفقیت و انتخاب-success secret

    راز موفقیت را در همین انتخاب های میکروسکوپی خود جستجو کنید. این موضوع، پیچیده به نظر می رسد؛ ولی سادگی اش متعجب تان خواهد کرد. دیگر ۹۹ درصد از انتخاب های شما نا خود آگاه نخواهد بود. دیگر بیش تر رویه های روزانه و عادت های تان، ناشی از واکنش به برنامه ریزی تان نخواهد بود.

     از خودتان خواهید پرسید (و البته می توانید جواب دهید) که: «چندتا از رفتارهای ام را انتخاب نکرده ام؟ چه کارهایی انجام می دهم که انجام دادن شان را آگاهانه انتخاب نکرده ام، ولی در عین حال هر روز انجامشان می دهم؟»

    با استفاده از استراتژی های آگاهی دهنده ی مشابه با آن چه که افراد موفق برای پیشرفت زندگی و حرفه ای شان از آن ها استفاده کرده اند که راز موفقیت آنهاست و تقویت آن ها با اثر مرکب، می توانید با چنگال های مبهم و مرموزی مقابله کنید که رشته زندگی تان را پنبه می کنند و شما را به مسیرهای اشتباه می اندازند. خواهید توانست قبل از ورود به محدوده ی کارهای احمقانه، جلوی خودتان را بگیرید.

     شما آسانی را در تصمیم گیری هایی تجربه خواهید کرد که باعث رفتارها و عادت هایی می شوند که همیشه از شما حمایت می کنند.

     

    راز موفقیت و انتخاب-success secret

    بزرگ ترین مساله ی شما این نیست که از روی عمد، انتخاب های بد می کنید. اتفاقا حل کردن این مشکل خیلی راحت است. بزرگ ترین مساله شما این است که موقع انتخاب های تان اصلا به آن ها توجه نمی کنید. در نصف مواقع، حتی از انتخاب کردن آن ها آگاه نیستید! اغلب، نوع تربیت و فرهنگ ماست که انتخاب های مان را شکل می دهد.

     آن ها این قدر در رفتارها و عادت های روزانه ی ما حل می شوند که به نظر می رسد فراتر از کنترل ما هستند. آیا تا به حال برای تان اتفاق افتاده در حالی که مشغول کسب و کارتان بوده اید و از زندگی تان لذت می برده اید، ناگهان با یک انتخاب یا مجموعه ای از انتخاب های کوچک احمقانه، در نهایت، همه ی تلاش ها، زحمات و شتاب زندگی تان را از بین برده باشید، آن هم بدون هیچ دلیل مشخصی؟ شما قصد خراب کردن خودتان را نداشته اید، برعکس همیشه به دنبال راز موفقیت هستید، ولی با فکر نکردن درباره ی تصمیم های تان و نسنجیدن خطرات و نتایج بالقوه ی آن تصمیم ها، خودتان را مقابل عواقب ناخواسته و پیش بینی نشده ای دیده اید. هیچ کس قصد ندارد چاق شود، ورشکسته شود یا طلاق گیرد، ولی اغلب -اگر نگوییم همیشه- این عواقب، نتیجه ی مجموعه ای از انتخاب های بد کوچک هستند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا