درمقابل خانم ها حرف کم نیارید

درمقابل خانم ها حرف کم نیارید
  • درمقابل خانم ها حرف کم نیارید، راهنمای کامل اقایان

    در جامعه ما، خانم ها به عنوان نیروی کار و همچنین برای تحصیلات و بسیاری از زمینه های دیگر حضور فعال دارند. اما این حضور فعال خانم ها در برخی موارد ممکن است باعث شود تا آقایان حرف خود را کمتر بزنند و در برخی موارد حتی احساس ترس و ناامنی کنند. در این مقاله، به بررسی چند راهکار برای این مسئله خواهیم پرداخت.

    ۱. یادگیری مهارت های ارتباطی

    یکی از اصلی ترین راهکارهایی که آقایان می توانند برای مقابله با این مشکل انجام دهند، یادگیری مهارت های ارتباطی است. این مهارت ها شامل گفتگو، شنیداری، احترام گذاشتن و ارتباط برقرار کردن با دیگران است. با یادگیری این مهارت ها، آقایان می توانند بهتر در برابر خانم ها ارتباط برقرار کنند و به راحتی با آنها صحبت کنند.

    ۲. احترام گذاشتن به دیگران

    یکی از عوامل اصلی ایجاد بحران در ارتباطات اجتماعی، عدم احترام به دیگران است. برای مقابله با این مشکل، آقایان باید به دیگران احترام گذاشته و به افراد مختلف با توجه به جنسیت، سن، تحصیلات و وضعیت اجتماعی خود، با رفتار مناسب و مودبانه برخورد کنند.

    ۳. قدرت گیری از خود

    در برخی موارد، آقایان ممکن است به دلیل شرایطی ناشی از بی احترامی دیگران به خود، احساس ترس و ناامنی کنند. برای مقابله با این مشکل، آنها باید قدرت گیری از خود داشته باشند و به افراد دیگر نشان دهند که به خود احترام می گذارند و از این حق نیز برای دیگران انتظار دارند.

    ۴. نشان دادن احترام به زنان

    یکی از راهکار های مهم در مقابله با این مشکل، نشان دادن احترام به زنان است. در این راستا، آقایان باید به زنان با احترام برخورد کنند و از بی احترامی به آنها خودداری کنند. همچنین، در برخی موارد، آقایان می توانند به زنان برای این که قرار است با آنها گفتگویی انجام دهند، از قبل اطلاع دهند تا اینکه زنان نیز برای ارتباط بهتر با آقایان، آنها را با احترام برخورد کنند.

    ۵. داشتن روحیه مثبت

    در نهایت، یکی از مهمترین عوامل موفقیت در مقابله با این مشکل، داشتن روحیه مثبت است. با داشتن این روحیه، آقایان می توانند بهتر با افراد دیگر ارتباط برقرار کنند و به راحتی با آنها صحبت کنند.

    در نهایت، باید گفت که مقابله با این مشکل برای آقایان ممکن است امری دشوار باشد. اما با رعایت این راهکار ها و داشتن اراده قوی، می توانند به راحتی با این مشکل مقابله کنند و به دنبال رشد و پیشرفت خود باشند.

    چگونه حرف کم نیاریم

    یکی از مشکلاتی که گاها بچه ها برای من ایمیل میفرستند و مطرح میکنند این است که وقتی با خانمی بیرون میرویم حرف کم میاریم. و سکوت ناجوری محیط را دربر میگیرد. حالا ما چطوری پیش خانم ها حرف کم نیاریم ؟. حال بیایید باهم این مشکل را برسی کنیم.

    چگونه هرگز حرف هایمان تمام نشود

    اگر دقت کرده باشید میدانید که هرچقدر دختری که شما با اون بیرون میروید جذاب تر باشد حرف هایتان هم زودتر تمام میشود. یا هرچقد دختری که برای بار اول او را ملاقات میکنید از نظر شما زیباتر باشد صحبت های شما هم کوتاه تر میشود.

    این چند سوال را از خود بپرسید :

    چه چیزی باعث این سکوت ناخوشایند میشود؟
    کاری هست که انجام دهیم تا پیش خانم ها حرف کم نیاریم ؟
    چرا در مقابل دختران جذاب تر عصبی میشوم و بیشتر سکوت میکنم؟
    ایا سکوت همیشه بد است؟
    ایا همیشه باید حرفی برای گفتن داشت؟
    چرا ساکت و عصبی میشویم ؟
    دلیل اینکه وقتی سکوت میکنیم احساس ناجور و بدی بهمان دست میدهد، این است که به طور ناخوداگاه فکر میکنیم باید سرگرم کننده باشیم در غیراینصورت ممکن است فرد مقابل مارا ترک کند. و کاملا هم منطقی است و این در ناخوادگاه مردها ثبت شده چرا که مدیرت گفتگو در وحله اول به عهده مرد است.

    این دلیل علمی و منتطقی این مشکل است. حالا چطور باید این مشکل را حل کنیم؟ اگر تا حالا این مشکل برای شما پیش نیومده مطمین باشد در یک مرحله از زندگیتان برایتان پیش خواهد امد.

    مشکل سکوت آزار دهنده

    اگر شما اعتماد به نفس خوبی دشته باشید، دختر با شما همراه خواهد شد و حتی از سکوت در کنار شما نیز لذت میبرد. طبق اصل روانشناسی در ابتدای مکالمه پسر حدود ۷۰ درصد مکالمه را پیش میبرد. بعد از ۵ دقیقه این درصد ۵۰ – ۵۰ میشود.

    دلیل این سکوت ازار دهنده مشکل در درک ارزش فردی است. به این صورت که ما فکر میکنیم دختر ارزشی بیشتر از ما دارد. در اصل اشاره به کمبود اعتمادبه نفس میکند. درمورد آن فکر کنید. ایا در مقابل خواهرزاده یا برادرزاده کوچکتر خود هم سکوت میکنید؟. درمقابل پدر یا مادرتان چطور؟ در مقابل یک فرد بی خانمان هم سکوت ازار دهنده دارید؟.

    این مشکل فقط در خصوص کسی است که فکر میکنید ارزش شما کمتر از او است. به همین علت سعی میکنید حرفایی را بزنید که کمتر به فرد بربخورد. هرچقدر اعتماد به نفس شما بالاتر باشد کم تر دست پاچه میشوید.

    روش های حل مشکل حرف کم اوردن

    شما خودتان را برای خودتان توسعه میدهید. روابط با خانم های جذاب از مزایای پیشرفت شم به عنوان یک مرد است. پس تمرکز اصلی را روی خود قرار دهید. در اینجا چند نکته برای شما میگم تا شاید کمکتان کند.

    نکته اول : پذیرش سکوت

    اجازه دهید هرچه پیش می آید، بیاید. سکوت را بپذیرید اجازه دهید ذهن شما فکر به حالش بکند. ذهن ناخوداگاه ما توانایی شگفت انگیزی در ایجاد ایده و افکار جهت صحبت و شکستن سکوت دارد. درحالی که اکثر مردان در فکر این هستند که چه بگویند، پذیرش سکوت به شما اجازه میدهد به سمت خلاقت ذهن خود قدم بردارید و بگذارید مکالمه در جریان باشد.

    نکته دوم : شوخ طبعی

    برای اینکه حرف کم نیاورید سعی کنید چندتا جک مودبانه حفظ باشید. اینطوری در مواردی که سکوت باعث ازار و اذیت شما میشود میتواند به عنوان یخ شکن استفاده کنید. البته در نظر داشته باشید در این خصوص زیاده روی نکنید و جک های شما چرت و زننده نباشد. بامزه بودن از نکات مهم جذب زنان است پس شوخ طبعی را فراموش نکنید. این باعث میشه پیش خانم ها حرف کم نیاریم.

    نکته سوم: رویا پردازی کنید

    فکر میکنید دیوانه به نظر می رسید؟. بگذارید مثالی برایتان بزنم وقتی مهندسی میخواست یک بزرگ روی یک رودخانه درست کند پیرمردی که کنار رودخانه بود گفت که این کار شدنی نیست. مهندس با نیروی انسانی خود شروع به درست کردن پل کرد. بلاخره ان پل به زیبایی ساخته شد. پیرمرد هنوز باور نمیکرد ان پل ساخته شده است.

    چرا ؟ چون مهندس قبل از ساخت ان پل، آن را در ذهن خود ساخته بود. ولی پیرمرد چون قدرت رویا پردازی نداشت پس نمیتوانست درک کند. حتی وقتی که تمام مراحل ساخت ان پل را دیده بود.

    من به عنوان یک روانشناس قدرت تعاملم با خانم ها بسیار خوب است. چرا که قبلا با خودم تمرین میکردم. تمام مکالماتی که باید با خانم ها داشته باشم را ابتدا با خودم داشتم. ذهنم را اماده کرده تا بتوانم بدنم نیز اماده باشد. شما هم میتوانید از همین فرمول استفاده کنید تا اماده تر باشید.

    نتیجه کلی
    بازهم به علت محدودیت و عمومی بودن مقاله بعضی حرف ها را سعی میکنیم در دوره لحظه اشنایی بگیم. ولی سعی کنید سکوت را بپذیرید و در نهایت ذهن خلاق خودتان به صدا درمیاید و سکوت را میشکند. ارزش خود را بالا بدانید اعتماد به نفس خود را افزایش دهید. ارزش مردانگی خودتان را بدانید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا