دختران سر قرار چه چیزهایی را نمی بینند؟( (مواردی که دختران هنگام ملاقات با پسران متوجه نمی شوند))

دختران سر قرار چه چیزهایی را نمی بینند؟
  •  

    دختران سر قرار چه چیزهایی را نمی بینند؟

    دختران با حضور در سر قرارها و جمع های مختلف، اغلب به مواجهه با چالش هایی می‌پردازند که ممکن است از نظر شناختی و عاطفی برایشان سخت باشد. برخی از این چالش ها می‌تواند تحت عنوان “چیزهایی که دختران سر قرار نمی‌بینند” شناخته شود.

     (مواردی که دختران هنگام ملاقات با پسران متوجه نمی شوند)

     

    در روز خواستگاری از دختر مورد علاقه ی خود که می خواهید با او ازدواج کنید در هنگام قرار ملاقات به این موارد دقت داشته باشید.

     

    دختران بسیار تیزبین هستند. خیلی مشکل است چیزی را از نگاه آنها مخفی کرد. اما موارد اندکی وجود دارد که از تیررس آنها دور می ماند.

     

    در زیر به برخی از این موارد که دختران متوجه نمی شوند، می پردازیم:

     

    شخصیت واقعی شما: در همان اول کار قطعا شخصیت واقعی شما رو نخواهد شد، مگر اینکه خیلی ناشیانه عمل کنید. فقط خیلی سعی نکنید خود را آدم خوبی جلوه دهید چراکه اینگونه رفتارهای مصنوعی، در آینده ی رابطه قطعا به ضرر شما خواهد بود.

     

     

     

      ۲٫   ترس شما: سعی کنید قبل از قرار ، به خود افکار مثبت تلقین کرده و با چند نفس عمیق با شرایط مواجه شوید. (تصویر سازی مثبت الفبای همسریابی است)شجاعت نترسیدن نیست، بلکه مهارت در کنترل ترس است. یعنی مهم نیست قلب شما در حلقتان آمده و ضربانش بالای هزار در هر ثانیه است و از شدت اظطراب، دستانتان عرق کرده. نگران نباشید قرار نیست بمیرید، خود را کنترل کنید، زیرا رفته رفته بر اوضاع تسلط پیدا می کنید.

     

        ۳٫   زیبایی چهره: می دانم فهم این مسئله نیاز به زمان دارد. ولی باور کنید بیشترین چیزی که نظر یک دختر را جلب میکند، شخصیت شماست و نه ظاهرتان(البته قرار نیست، ظاهری نامرتب داشته باشید). زنان مثل مردان نیستند و متفاوت فکر می کنند. زیرا مردان اولین چیزی که به چشمشان می آید ظاهر و اندام یک دختر است. در صورتیکه ملاک جذابیت برای خانمها چیزهای دیگری مثل رفتار، ویژگیهای شخصیتی، اعتماد به نفس، شوخ طبعی و… می باشد و زیبایی چهره، در اولویتهای بعدی قرار دارد. حتی اگر چهره خیلی زیبایی دارید، پس از مدتی چهره شما فراموش می شود و ویژگیهای رفتاری شما به چشم می آید. این مورد در همسریابی از اهیمت بالایی برخوردار است چه بسا همسرانی با چهره های فوق العاده زیبا، پس از مدتی از هم جدا می شوند. این نشان می دهد، زیبایی در درازمدت رنگ می بازد و جایش را با اخلاق عوض می کند.

     

     

       ۴٫   افکار و اندیشه های شما: مورد دیگری که دختران در همان جلسه اول و بر سر قرار متوجه نمی شوند، اندیشه های شماست. اگر شما اندکی زیرکی به خرج دهید و شروع به خود افشایی در همان لحظات اولیه نکنید، خواهید دید که دختران قادر نیستند به افکار شما نفوذ کرده و سر از عقاید شما در بیاورند. بعضی پسرها نگرانند که یک وقت مبادا طرف مقابل از امیال و درون آنها با خبر شود. !! پس نگران نباشید و کنترل همه افکار در دستان شماست. و خدا را شکر دختران در خواندن فکر مهارت چندانی ندارند.

     

    مواردی را که گفتیم، می توانید در سیستم همسریابی  خود استفاده کنید و از دید دختران مخفی نگه دارید. ولی نکته در این است که شما باید  وقت خود را روی مواردی بگذارید که حتما از طرف آنها قابل شناسایی باشد. زیرا چشم تیز بین دختران همانند دستگاه های اشعه ایکس عمل می کند و بسیاری از جزئیات شخصیت شما را اسکن می کنند. پس خوب مراقب آن موارد باشید.

     

     

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا