حرکات صورت پسران، چه تاثیری در جنس مخالف دارد

Boys facial expressions
  • (حرکات صورت پسران، چه تاثیری در جنس مخالف دارد)

    روابط انسانی بین جنس‌های مختلف همواره مورد توجه و بررسی قرار گرفته است. از دیدگاه روان‌شناسی، تفاوت‌هایی بین نحوه رفتار، احساس و عملکرد مردان و زنان وجود دارد. یکی از این تفاوت‌ها، حرکات صورت پسران و نحوه تاثیر آن بر جنس مخالف است.

    حرکات صورت پسران، شامل تغییراتی در چشمان، لب‌ها، ابروها و صورت کلی می‌شود. این تغییرات، می‌توانند نشان‌دهنده حالات روحی پسر باشند. به عنوان مثال، لبخند پهن، ابروی بالا، چشمان درخشان و یا حرکات زیاد صورت، می‌توانند نشان‌دهنده خوشحالی، خوش‌بینی و اعتماد به نفس باشند.

    تحقیقات نشان می‌دهد که حرکات صورت پسران، تاثیر بسیاری بر جنس مخالف دارد. در واقع، این حرکات، می‌توانند تاثیرگذار بر روابط جنسی، احساسات و نگرش‌های افراد باشند.

    یکی از تاثیرات مهم حرکات صورت پسران، بهبود روابط جنسی است. اگر پسر، در زمان رفتار جنسی، حرکات صورت مثبت و خود اطمینانی داشته باشد، این می‌تواند بهبود روابط جنسی و افزایش هیجانات مثبت در جنس مخالف منجر شود.

    علاوه بر این، حرکات صورت پسران می‌توانند تاثیرگذار بر احساسات و نگرش‌های جنس مخالف باشند. مثلا، یک پسر با حرکات صورت منفی و بی‌اعتماد، ممکن است احساسات منفی در جنس مخالف ایجاد کند و باعث شوک و ناامیدی شود. از طرفی، یک پسر با حرکات صورت مثبت و خود اطمینان، می‌تواند احساسات مثبتی در جنس مخالف ایجاد کند و باعث افزایش اعتماد به نفس شود.

    در نهایت، می‌توان گفت که حرکات صورت پسران، تاثیرگذار بر روابط جنسی، احساسات و نگرش‌های جنس مخالف هستند. بهتر است پسران، به طور مستمر به بهبود حرکات صورت خود توجه کنند و تلاش کنند بهترین حرکات صورت را در مواقع مختلف نشان دهند.

     

    همه شما می دانید که زبان بدن در برقراری ارتباط یکی از اصول مهم است که باید اصلاح شود. در میان زبان بدن، یکی از سخت ترین قسمتها برای کنترل، حرکات صورت است. مثلا شاید شما حرکات دست خود را با مهارت کنترل کنید، اما کنترل حرکات صورت مقداری سخت تر است. ممکن است حرکات صورت شما پیامی را به طرف مقابل انتقال دهد، که شما مایل نباشید.

    در چهره هر انسانی ۵ نوع ماهیچه وجود دارد. این پنج ماهیچه، برای بیان اساسی ترین حالات احساسی از قبیل؛ خوشحالی، ناراحتی، خشم، انزجار، ترس، تعجب و … به کار برده می شود.

    اما ۱۹ ماهیچه دیگر وجود داردکه ارزیابی انتقال این احساسات را به عهده دارند. مغز ما بصورت تکامل یافته برنامه ریزی شده است، تا این حالات احساسی را از طریق ماهیچه های صورت، انتقال دهد.

    در واقع حرکات صورت یک پنجره ایی به روح و حالات درونی ماست. یعنی  فقط اگر شما، یک بازیگر خیلی حرفه ای تئاتر باشید، می توانید بین حالات درونی خود و شرایط بیرونی، نقش آفرینی کرده و خود را طور دیگری نشان دهید. در آن صورت اگر واقعا غمگین هستید می توانید خود را خوشحال جلوه دهید.

    خب مسلما هیچ کدام از ما (به غیر از عده ای اندک) بازیگر تئاتر نیستیم که بتوانیم فیلم بازی کنیم. در واقع مخفی کردن احساسات واقعی از طریق چهره، کار بسیار دشواری است.

    بسیاری از مردم توانایی خواندن حرکات چهره و تفسیر آن را دارند، اما باید اعتراف کرد که خانمها در این امر نابغه هستند. انگار ذاتا اینطور برنامه ریزی شده اند.

    مثلا اگر شما با یک دختر ملاقات کنید و در همان ایام از شرایط زندگی خود راضی نباشید، خیلی نمی توانید فیلم بازی کنید یا طوری وانمود کنید که از زندگی دارید نهایت استفاده را می برید. در واقع به زودی آنها از وضع آشفته درونی شما (پس از چند جلسه) پی خواهند برد. از قدیم گفته اند: رنگ رخساره خبر می دهد از سر درون.

     

    اگر واقعا می خواهید ثابت کنید که انسانی سرشار از انرژی و موفقیت هستید و از زندگی خود لذت می برید، نیازی نیست تقلا کنید و خود را بکشید و یا آنرا به دیگران اثبات کنید. فقط کافیست واقعا از زندگی خود لذت ببرید و خیلی هم اضظراب نداشته باشید. این آرامش درونی و حس مثبت به طرف مقابلتان به راحتی انتقال داده می شود. مهم نیست الان در چه مشکلاتی به سر می برید، باید با تلقین افکار مثبت که در دوست یابی بسیار اهمیت دارد، کم کم افکار منفی را از خود دور کنید. و در دراز مدت خواهید دید مشکلات کمتر خواهند شد.

    مثلا اگر با کسی ملاقات کردید که واقعا از بودن با او لذت نمی برید، شاید برای لحظاتی بتوانید الکی نشان دهید که دارید لذت می برید، اما چهره شما چیز دیگری نشان می دهد و منظور درونی شما را لو خواهد داد.

    در واقع هم نشینی با یک دختر یا زن زیبا، ممکن است برای شما خوشایند یا وحشت آور باشد. شما باید تمرین کنید که در هر دوحالت خونسردی و بی تفاوتی خود را حفظ کرده و کم کم بر حرکات چهره خود نیز مسلط شوید. فقط آرام بوده و نگران اتفاقات و عکس العملهای طرف مقابل نباشید.

    خیلی سعی نکنید از اینکه با او هستید، رفتار ذوق زده ای از خود نشان دهید. طوری رفتار کنید که انگار او یک دوست معمولی شماست.

    مطمئن باشید این حس آرامش به او منتقل می شود و شما را جذاب تر جلوه می دهد.

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا