در قرار ملاقات اول با خواستگارم چی بپوشم ؟

در قرار ملاقات اول با خواستگارم چی بپوشم ؟
  • در قرار ملاقات اول با خواستگارم چی بپوشم ؟

    معمولا قبل از قرار ملاقات اول خانم ها به تیپ و ظاهرشون خیلی فکر می کنند. ما خانم ها وقتی می خوایم به یک مهمونی ساده یا دورهمی خودمونی هم بریم مدام از خودمون و بقیه می پرسیم ” حالاچی بپوشم ” دیگه وای به حال اینکه بخوایم برای اولین بار به دیدن خواستگارمون بریم.

    سوال اینجاست که خانم ها در این ملاقات اول باید با تیپی با شکوه و خیره کننده ظاهر بشن یا تیپی ساده و معمولی تر ؟

     مسلمه که این قرار ملاقات مثل بقیه دیدارها و مهمونی های زندگیمون نیست. شاید سرنوشتمون با این ملاقات تغییر کنه. شاید قراره همسر آینده مون رو ببینیم. پس نمی تونیم سرسری و با بی تفاوتی با این ملاقات برخورد کنیم. باید با بهترین ظاهر خودمون حاضر بشیم و بهترین تاثیر رو روی طرف مقابل بگذاریم.

    پس به این شعارها که طرف من نباید از روی ظاهرم منو قضاوت کنه و یا لباس نشون دهنده شخصیت آدم نیست ، توجه نکنید. ظاهر شما اولین تاثیر رو روی طرف مقابلتون میگذاره.

    اما گاهی بعضی ها در انتخاب لباس و نوع تیپ در دیدار اول با خواستگارشون دچار اشتباه می شن. مثلا از بقیه لباس قرض می کنن و یا برای آرایش موها و صورتشون به آرایشگاه می رن. این اشتباه بزرگیه که این ملاقات رو با رفتن به یک جشن عروسی اشتباه بگیرید. دوستان عزیز ، پوشیدن لباس های زرق و برق دار و عجیب و غریب مخصوص مهمانی ها و یا آرایش خیلی سنگین مناسب مجلس عروسی کمکی که به شما نمی کنه هیچ ، بلکه باعث می شه در دید طرف مقابل افت پیدا کنید. لازم نیست مثل مدل ها لباس بپوشید و آرایش کنید. شما قرار نیست به فشن شو برید. قراره مرد آینده تون رو ببینید. اگه ساده و شیک لباس بپوشید می تونید حس اعتماد خواستگارتون رو راحت تر جلب کنید. پوشیدن لباس های عجیب و غریب و آرایش های غلیظ فقط مرد رو گیج و سردرگم می کنه و باعث میشه از شما دورتر بشه و حس ناامنی کنه.

     بهتره بدونید قراره کجا برید. آیا یه قرار رسمی در رستوران دارید یا یه قرار معمولی در جای دیگه. باید تیپ شما با جایی که قرار ملاقات دارید هماهنگ باشه. اگه در یک رستوران قرار دارید رسمی تر بپوشید و اگه در یه پارک یا جایی شبیه به اون قرار دارید می تونید راخت تر لباس بپوشید و حتی با تیپ اسپرت به دیدن خواستگارتون برید. اما در پوشیدن لباس اسپورت دقت کنید. اگه زیادی تیپتون اسپورت باشه ممکنه این تصور ایجاد بشه که قرار رو زیاد جدی نگرفتید .

    دوستان نکته کلیدی در انتخاب لباس مناسب اینه که توی اون لباس اعتماد به نفس داشته باشید . لباس باید بهتون بیاد ،راحت باشه و توی اون حس خوبی داشته باشید . لازم نیست حتما از لباس های گرون و با مارک برندهای مشهور استفاده کنید. تمیزی لباس، هماهنگی و ست بودن لباس از برند و مارک اون مهم تره. گاهی بعضی خانم ها لباسی رو انتخاب می کنن که هیچ تناسبی با هیکل و رنگ پوست و شخصیت اونها نداره و فقط به صرف اینکه از یک مارک مشهوره اون رو در قرار ملاقات اول می پوشن. کلا گرونی دلیل بر زیبایی نیست و حتی احتیاجی نیست حتما از آخرین مد روز پیروی کنید. طراحان لباس و رسانه ها هر سال مدهایی به بازار ارایه می دن که لزوما شاید به ما نیاد. پس به دنبال لباس مناسب خودتون باشید.

    لباسی که انتخاب می کنید باید نشون دهنده شخصیت، افکار،اعتقادات و حال و هوای شما در ۳۶۴ روز دیگه سال باشه و به روحیه شما بخوره. خودتون رو عوض نکنید و تبدیل به یه دختر دیگه نشید. اگه دختری مقید و مذهبی هستید حتما این رو در ظاهرتون نشون بدید. اگه شاد و پرانرژی و پرجنب و جوش هستید خودتون رو در یک لباس خیلی رسمی حبس نکنید. بگذارید تا خواستگارتون با خود واقعی تون آشنا بشه، نه کسی که داره نقش یه نفر دیگه رو بازی می کنه.

    لباسی بپوشید که به تنتون اندازه باشه . به هیچ وجه لباس تنگ انتخاب نکنید. اینجوری فقط در طول قرارتون معذب هستید . این خیلی مهمه که موقع صحبت کردن با خواستگارتون راحت باشید و تمرکزتون روی طرف مقابل باشه نه اینکه مدام فکرتون به لباستون باشه.

    اگه لباسی برای این منظور می خرید حتما قبلش یکی دو جای دیگه بپوشیدش تا از راحتی اش مطمین بشید. همیشه توی کمدتون یکی دو دست لباس اماده و ست کرده داشته باشید . بهرحال بهتره همیشه آماده باشید تا در موقع لزوم هول و استرسی نشید و  نیاز به فکر کردن و دنبال لباس گشتن در بازار نداشته باشید.

    لک یا خط عرق به خصوص در قسمت زیر بغل لباس ها می تونه شما رو نامنظم ، بی توجه و شلخته نشون بده. بعضی پارچه ها باعث می شن که بیشتر عرق کنید. اینجور لباس ها رو کنار بگذارید. مناسب فصل لباس بپوشید. مثلا اگه تابستون هست ، کت یا مانتوهایی با پارچه های ضخیم تر نپوشید. اینجوری فقط عرق می کنید و گرما امانتون رو می بره.

    در انتخاب رنگ لباس ، رنگی انتخاب کنید که به روحیه تون میاد. اگه خیلی انرژتیک و پر شور و شر و عاشق رنگ های شاد هستید، باز هم در این روز بخصوص از رنگ های شاد استفاده کنید. پیشنهاد بهتر اینه که شاد بپوشید اما جیغ نه.

    اگه روحیه آرام و متین و درونگرایی دارید و همیشه از رنگ های تیره استفاده می کنید و در استفاده از رنگ های روشن و شاد ریسک نمی کنید ، دقت کنید که در استفاده از رنگ های تیره افراط نکنید. شما قرار نیست به مجلس ختم برید. بهتره یکی از اجزای لباستون رنگی باشه . مثلا شال رنگی یا کیف رنگی یا مانتویی که در بعضی قسمت هاش رنگ به کار رفته. (این توصیه برای افرادی که اضافه وزن دارن و از رنگ های تیره برای پوشاندن اضافه وزنشون استفاده می کنن هم صادقه ).

    اگه دختری هستید که عاشق پوشیدن لباس های متنوع و عجیب و غریب و تیپ های ماجراجویانه هست، در اولین قرار ملاقاتتون بهتره تیپتون رو کمی متعادلتر کنید و یک کم ساده تر بپوشید و بعد در قرارهای بعدی لباس های جالبتون رو ، رو کنید.

    قشنگتر اینه که زنانگی در لباس پوشیدن رعایت بشه . اما از طرف دیگه لباسمون نباید زیادی تحریک آمیز ، باز و بدن نما باشه. بعضی خانم ها می خوان با بدنشون مردها رو تحت تاثیر قرار بدن. اما دوستان یادمون نره که این ملاقات به منظور ازدواجه و مسلما نمی خوایم طرف مقابل رو فقط با نمایش هیکل و انداممون اغوا کنیم.

    آرایش از مهم ترین کارهایی هست که می تونید به وسیله اون بر مردی که می خواهید با اون ملاقات کنید تاثیر بگذارید . چون زیبایی تون حتما به چشم میاد و البته اشتباه در به کار بردن لوازم آرایش هم قبل از هرچیز دیگه ای دیده میشه.

     به هیچ وجه غلیظ آرایش نکنید . آرایش طبیعی و حداقل بهترین گزینه برای دیدار اوله. آرایش غلیظ این پیغام رو به طرف مقابل می ده که اعتماد به نفس کافی ندارید و به قیافه تون مطمین نیستید و مجبورید خودتون رو پشت یه نقاب پنهان کنید. اکثر آقایون از آرایش زیاد خوششون نمیاد و اعتقاد دارن آرایش زیاد خانم ها رو به یه فرد دیگه تبدیل می کنه. بنابراین بهتره برای قرار اول یه آرایش ملایم و دخترونه انتخاب کنید ، جوری که صورتتون طبیعی و تازه به نظر برسه .

    از مواد آرایشی که بیش از حد ایرادهای صورت رو برطرف می کنه استفاده نکنید. منظور اینه که گریم نکنید. چون طرف مقابل باید طرح اصلی صورتتون رو ببینه. به طور کلی از لوازم آرایشی مصنوعی و مخصوصا مژه مصنوعی ، لنز های رنگی و سایه های اکلیلی دوری کنید.

    حتی اگه زیباترین و بهترین تیپ و آرایش رو داشته باشی ، بوی بد بدن این ها رو به شدت خنثی می کنه و تاثیر خیلی بدی روی طرف مقابل داره. حتما دو ، سه ساعت قبل از قرار ملاقات دوش بگیرید  و بلافاصله بعد از حمام از مام یا اسپری های خوش بو کننده بدن استفاده کنید. بعضی ها با استرس و هیجانی شدن بیشتر عرق می کنند پس لازمه حتما از مام استفاده کنید. مام و اسپری خوش بو کننده بدن توی بازار فراوون هست. اما فقط بعضی ها ماندگاری لازم رو دارن و با پوست بدن ما هماهنگی دارن . باید امتحان کنید و ببینید کدوم بهترین گزینه برای شماست.

    بهتره در استفاده از عطر و ادکلن حسابی محتاط باشید. از قبل عطرهاتون رو امتحان کنید و نظر اطرافیان رو در مورد تندی و ملایم بودنشون جویا بشید. عطری رو انتخاب کنید که سبک و ملایم و معتدل باشه. تمیز و خوش بو باشید اما با عطر دوش نگیرید. بعضی ها عادت دارن اینقدر عطر می زنن که وقتی به یک مکان در بسته می رن کل فضای اون محیط رو با بوی عطرشون پر می کنن. در اینجا باز هم استفاده از عطر زیاد ممکنه این معنی رو بده که زیاد به خودتون مطمین نیستید و شاید می خواید بوی بدنتون رو با عطر زیاد پنهان کنید. گذشته از اون باید حساب این رو بکنید که شاید طرف شما به بوی عطر حساس باشه و اینطوری کلی اذیت میشه.

    یادتون باشه که عطر رو روی لباستون نزنید. چون ممکنه جای اون بمونه و لباس شما رو کثیف و لکه دار نشون بده.

    دوستای عزیزم مورد بعدی که باید توجه کنید ،کفش هست. در انتخاب کفش واقعا قیمت و برند اون مهم نیست. مهم اینه که تمیز و درخشان باشه و با لباستون هماهنگ باشه. کفش هایی با پاشنه های عجیب و غریب و با رنگ های تند نپوشید. شاید در طول قرار لازم بشه مقداری پیاده روی کنید. پس باید با کفشتتون راحت باشید. حتی اگه تصمیم دارید کفش پاشنه بلند بپوشید ،راحت ترین کفشتون رو انتخاب کنید. کفش خیلی پاشنه بلند به معنی اینه که من قد کوتاه هستم. سعی کنید پاشنه کفشتان حداکثر ۵ سانتی متر باشه.

    دقت کنید شال یا روسری که به سر می کنید کاملا روی سرتون وایسه و لازم نباشه مدام اون رو مرتب کنید و سرجاش برگردونید. در غیر این صورت حواستون باید مدام به شالتون باشه.

    به ناخن هاتون رسیدگی کنید. دست ها یکی از چیزهایی هست که در این ملاقات مورد توجه طرف مقابل قرار می گیرن.

    بهتره از زیورآلات ظریف و به مقدار کم استفاده کنید. از پوشیدن زیور آلات رنگ رنگی ، انگشترهای خیلی بزرگ و چیزهایی از این دست خودداری کنید. ساده و ظریف و دخترونه از لوازم تزیینی استفاده کنید.

    در اولین قرار ملاقاتتون خود واقعی تون باشید ، اما بهترین و زیباترین وجه خودتون رو نشون بدید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا