تست شناخت میزان میل جنسی

تست شناخت میزان میل جنسی
  • تست شناخت میزان میل جنسی

    تست روانشناسی شناخت میزان میل جنسی

    این تست روانشناسی شناخت میزان میل جنسی به شما کمک می کند بدانید که به صورت علمی و دقیق میزان تمایل جنسی شما چقدر است. از لحاظ رفتاری و فکری متوجه شوید که آیا گرم مزاج هستید یا سرد مزاج؟ رابطه جنسی شما گرم (داغ، هات) است یا سرد و بی روح؟ آیا اعتیاد جنسی دارید یا خیر ؟!

    شرط مهم استفاده از این تست آنلاین میزان هات بودن، این است که به سوالات جواب درست را بدهید، چون قرار نیست کسی از نتیجه آن اطلاع پیدا کند! پس با خیال راحت درست جواب دهید تا میزان شهوتی بودن خود را بفهمید و پاسخ واقعی و دقیق را دریافت کنید.

    میزان شهوت خود را بسنجید

    باید بدانید مجموعه ی تمایل به افراد، روابط و حرکات و رفتار جنسی را تمایل یا میل جنسی می گویند، که یک امر طبیعی و غریضی است، البته دقت کنید این ویژگی را باید کنترل کنید و گرنه از لحاظ روحی و جسمی عوارض خطرناکی خواهد داشت.

    با تست روانشناسی زیر میزان میل و اعتیاد جنسی و هات بودن خود را محک بزنید تا میزان کشش و تمایل جنسی تان مشخص شود و متوجه شوید به مسائل جنسی اعتیاد دارید یا وضعیت نرمالی دارید.

    از کجا بفهمیم میزان شهوت و میل جنسی مان بالا است؟

    برای سنجش وضعیت شهوت و اینکه بفهمید میزان تمایل جنسی تان چقدر است، سوالات زیر را به دقت خوانده و پاسخ ها را در یک ورقه کاغد بنویسید، در پایان نمرات خود را محاسبه کنید و به جواب نهایی برسید.

    ۱- آیا دوست دارید مجلات پورنوگرافی و مرتبط به مسائل جنسی بخرید و یا سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی این حوزه را دنبال می کنید؟

    الف- خیر

    ب- گاهی اوقات

    ج- معمولا

    ۲- آیا درگیر روابط جنسی می باشید؟

    الف- خیر

    ب- بله

    ۳- آیا احساس می کنید رفتار جنسی تان غیر عادی است؟

    الف- خیر

    ب- گاهی اوقات

    ج- معمولا

    ۴- آیا تاکنون همسر شما درباره رفتار جنسی تان گله و ابزار ناراحتی کرده؟

    الف- خیر

    ب- گاهی اوقات

    ج- معمولا

    بیشتر بدانید: تست شناخت شخصیت از روی دستخط

    ۵- آیا بطور معمول درباره حرکات و رفتارهای جنسی تان احساس ناخوشایندی دارید؟

    الف- نه اصلا

    ب- تا حدودی

    ج- خیلی زیاد

    ۶- آیا نظراتان درباره میل و اعمال جنسی‌ تان را از یار و همسرتان پنهان می کنید؟

    الف- خیر

    ب- گاهی اوقات

    ج- معمولا

    ۷- آیا تاکنون میل و رفتار جنسی تان مخل روابط خانوادگی‌ شده؟

    الف- خیر

    ب- بله

    ۸- آیا تا حالا شده نتوانید حرکات و اعمال جنسی‌تان را کنترل کنید حتی وقتی می دانید کارتان درست نیست؟

    الف- خیر

    ب- بله

    نمره‌گذاری سوالات :

    حالا زمان این است که امتیازات را جمع بزنیم تا به جواب نهایی برسیم، سوالات سه گزینه‌ ای ” الف-۰  /  ب-۱  / ج-۲ ” و سوالات دو گزینه‌ ای ” الف-۰  /  ب-۲ ” امتیاز دارد.

    پاسخ تست میل جنسی

    امتیازات خود را جمع کنید تا به پاسخ نهایی برسید، اگر امتیاز صفر تا چهار را کسب کردید نشان‌دهنده وضعیت طبیعی و نرمال شما است، به شما تبریک می‌گوییم!

    اگر به امتیاز پنج تا هفت رسیدید نشانه هایی وجود دارد که احتمال ابتلا به اعتیاد جنسی در شما وجود دارد، در این صورت باید از راه های کنترل میل جنسی استفاده کنید تا وضعیت شما در این باره به سمت اعتیاد جنسی کامل نرود، اگر این وضعیت برای شما زنگ خطر را به صدا درآورده حتما به یک مشاور و متخصص مراجعه کنید.

    اما اگر امتیاز هشت به بالا را به دست آوردید نشانگر اعتیاد جنسی شماست و شما به اصطلاح یک بیمار و معتاد جنسی هستید و وضعیت جنسی غیر طبیعی دارید! اگر در مورد قبل برای مشورت با متخصص مربوطه شک داشتید در این مورد حتما باید به روانشناس یا روانپزشک مراجعه کنید و برای درمان دست به کار شوید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا