تخمین رتبه رشته تجربی

  • تخمین رتبه رشته تجربی

    تخمین رتبه رشته تجربی ممکن است برای دانش‌آموزانی که در حال تصمیم‌گیری برای انتخاب رشته دبیرستان هستند، مفید باشد. برای تخمین رتبه رشته تجربی، می‌توان از اطلاعات سال‌های گذشته و نتایج داوطلبان در آزمون سراسری کارشناسی ارشد و دکتری استفاده کرد. با توجه به این اطلاعات، می‌توان به نتیجه‌گیری رسید که رتبه تجربی در بسیاری از موارد از رتبه ریاضی و فیزیک بالاتر است. بنابراین، برای دانش‌آموزانی که به علوم نزدیک‌تر هستند و علاقه مند به آزمایش و تجربه‌های علمی هستند، رشته تجربی می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

    تخمین رتبه رشته تجربی بر اساس سال۱۴۰۱ به گونه ای می باشد که شما با میانگین درصدهایی که در عکس ملاحظه می کنین، می توانید رتبه خود را حدس بزنید. خیلی اوقات این وجود دارد که شما انتخاب هایی که دارید با چیزی که انتظار دارید متفاوت باشد. این کاملا عادی است و حتما ضمن انتخاب هایی که دارید، ترتیب و اولویت بندی را رعایت کنید تا رشته مد نظرتان را قبول شوید.

    رتبه شما بعد از اعلام نتایج با چیزی که در تصویر ملاحظه می کنین متفاوت خواهد بود. اگر این تفاوت زیاد باشد به گونه ای که شما رتبه کسب شده تان با چیزی که در تصویر نشان داده ایم زیاد باشد، نشان می دهد که رقابت خیلی شدید است. در این مواقع که شما با یک مشاور مشورت دارید به راحتی می تواند بر اساس آخرین تخمین رتبه رشته تجربی و رتبه ای که شما کسب کرده اید، از این سد هم عبور کنید.

    تخمینِ رشته قبولی با رتبه:

    انتخاب رشته تجربی آخرین شانس شما برای مواقعی است که نتیجه کسب شده دلچسب نمی باشد. حتما این را بدانید که مشورت با یک مشاور به خوبی می تواند این مشکل را حل کند. رقابت در ضمن انتخاب رشته تجربی حتما به سابقه مشاور توجه کنید تا مشورت ایشان کمک کننده در آینده کاری شما باشد.

    تخمین رشته قبولی با رتبه شما از تخصص های مشاوران است و اجازه ندهید که افراد غیر متخصص شما را به بازیچه بگیرند. رتبه کسب شده شما هر چه که باشد می تواند با یک انتخاب رشته درست به قبولی شما در یک دانشگاه خوب منجر شود.

    تخمین رتبه ایثارگران:

    افرادی که دارای سهمیه های خاص من جمله سهمیه ایثارگری هستند، می توانند با یک انتخاب رشته عالی به رویاهایشان دست پیدا کنند. سعی کنید در این خصوص از مشاوران مجرب استفاده کنید تا با کسب اجازه ورود به بهترین دانشگاه ها، بهترین ها را برای خود رقم بزنید.

    بچه هایی که سهمیه ایثارگری دارند خیلی راحت تر از بقیه می توانند موفق به ورود به دانشگاه شوند. کافی ست شما اطلاعات رتبه و درصدهای کسب شده را به مشاور واگذار کنید تا با یک انتخاب رشته عالی مجوز ورود شما به دانشگاه مورد علاقه تان صادر شود.

    تخمین رتبه:

    بر اساس میانگین در صدهایی که در تصویر ملاحظه می فرمایید می توانید موفق به تخمین رتبه رشته تجربی در سال ۱۴۰۲ باشید. حتما این موضوع را دقت کنید که موارد در تصویر بر اساس آمار و میانگین گیری است. حتما ترتیب در انتخاب های صورت گرفته و درصد های هر درس برای یک تخمین رتبه رشته تجربی به صورت دقیق لازم است. اما این موارد بر اساس میانگینی از انتخاب های صورت گرفته است. پس ملاک انتخاب رشته را به هیچ عنوان بر اساس تخمین رتبه رشته تجربی قرار ندهید. این موضوع صرفا به شما حدودی را برای انتخاب می دهد و ملاک نخواهد بود.

    تخمین رتبه ایثارگران:

    توزیع سهمیه ایثارگران به ۲ حالت است. سهمیه به دو دسته فرزندان و همسر جانباز بالای ۲۵% و همسر و فرزندان جانبازان زیر ۲۵% تخصیص پیدا می کند. که در اصطلاح به مورد آخر، سهمیه ۵% هم گفته می شود. هر دو نوع این سهمیه ها تاثیر مثبتی بر رتبه و رشته انتخابی دانشگاه دارد.

    آرزوی بهترین انتخاب رشته را برای شما دارم و سعی کنید برای این اصل مهم که از خود کنکور مهمتر است، هزینه کنید تا سر بلند باشید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا