اگر عاشق زنی حساس شده اید باید این ۹ مورد را بدانید

اگر عاشق زنی حساس شده اید
  • اگر عاشق زنی حساس شده اید 

    اگر عاشق زنی حساس شده‌اید، احتمالاً به دنبال روش‌هایی هستید تا احساس عشقتان را به او نشان دهید و از طرف دیگر، می‌خواهید که او نیز به شما عاشق شود. در این راه، باید به نکاتی توجه کنید که می‌تواند باعث شیرین تر شدن رابطه شما با او شود.
    اولین نکته این است که درک و توجه به احساسات و نیازهای زن شما امر بسیار مهمی است. زنان اغلب به دنبال فردی هستند که به آن‌ها توجه کند و نیازهایشان را درک کند. بنابراین، از طریق صحبت کردن با او، به او کمک کنید تا درک بهتری از شما داشته باشد و به نیازهایشان توجه کنید.
    دومین نکته، ایجاد ارتباط عمیق با او است. ارتباط عمیق باعث می‌شود که او احساس امنیت و آرامش کند و به شما اطمینان بدهد. برای ایجاد این ارتباط، می‌توانید با او به صورت عمیق‌تری صحبت کنید و به او اعتماد کنید.
    سومین نکته، برقراری ارتباط جسمانی است. اغلب زنان به دنبال شریکی هستند که به طور فیزیکی هم با او ارتباط داشته باشد. بنابراین، باید به این نکته توجه کنید و از طریق برقراری ارتباط جسمانی، به او نشان دهید که چقدر او را دوست دارید.
    چهارمین نکته، توجه به جزئیات است. اغلب زنان به جزئیات توجه می‌کنند و از این که شما به جزئیات توجه کنید، خوشحال می‌شوند. بنابراین، به نکاتی مانند هدیه دادن به او، پرسیدن از او در مورد روزهای مهم برایش و غیره توجه کنید.
    در نهایت، بهترین راه برای نشان دادن عشق به زن حساس خود، پایبندی به احساساتتان و صداقت است. برای یک رابطه موفق، باید صادق باشید و از طریق صحبت کردن با او، به او نشان دهید که چقدر او برای شما مهم است.

    اگر از زنی حساس خوشتان آمده یا عاشق او شده اید، باید پذیرای کشمکش هایی که او در زندگی روزانه اش با آن ها مواجه است نیز باشید. با اینکه گاهی مدیریت احساسات برای همه سخت می شود، اما افراد به  شدت حساس به طور غیر معمولی شکننده هستند. موانع معمولی که اکثر افراد به سادگی از سر راه خود کنار می زنند، می توانند برای این افراد ویران کننده باشند. اگر این فرد از اضطراب هم رنج ببرد، اوضاع قابل ملاحظه تر می شود. اگر به درستی این مسئله مدیریت نشود، حساسیت و اضطراب رابطه را به هم می زنند.

    خبر خوش این است که با صبر و احترام می توانید یادبگیرید تا در سختی ها حامی همچین زنی باشید. برای داشتن رابطه ای سالم و قوی در ارتباط با همچین زنی، موارد زیر را به خاطرداشته باشید.

     

    ۱او از خراب کردن رابطه می هراسد

    یک زن مضطرب همیشه نگران است کاری از وی سربزند که شریکش را از خود براند. او بیش از حد رفتارش را آنالیز می کند و می ترسد که مبادا تصادفاً به عزیزش توهینی کرده باشد. او به اطمینان زیادی مبنی براینکه همه چیز خوب است احتیاج دارد. هرگز نگرانی های او را نادیده نگیرید، آن ها برای او به شدت واقعی و مهم هستند .

     

    ۲ممکن است یک روز شاد و روز دیگر گرفته باشد

    زنان به شدت حساس مورد هجوم احساسات شان قرار می گیرند. حتی تجربیات مثبت هم انرژی آن  ها را می کشند. پس از یک روز شلوغ، شریک تان ممکن است به تنهایی احتیاج داشته باشد تا تعادل خود را بازیابد. اگر او به فضای خودش احتیاج دارد خیلی نگران نباشید.

     

    ۳راحت صدمه می بیند

    افراد حساس سریع به توهین ها واکنش نشان می دهند. قبل از اینکه صدایتان را بالا ببرید یا حرف های ناخوشایندی بزنید خوب فکر کنید.اگر با او بدرفتاری کرده یا به او دروغ بگویید، مدت زیادی طول می کشد تا او دوباره بتواند به شما اعتماد کند. او راحت تر از دیگران می تواند دروغ را تشخیص دهد بنابراین در فریب دادن او مراقب باشید.

     

    ۴ممکن است سریع وابسته شود

    افراد حساس می توانند زود وابسته شوند. این یعنی آن ها به شریک و رابطه شان به عنوان پایه ی هویت شان نگاه می کنند. از آنجا که خیلی سریع عشق و اهمیت نثار شریک شان می کنند ممکن است او را در مرکز جهانشان قرار دهند. اگر با زنی حساس و مضطرب در رابطه هستید، او را تشویق به دنبال کردن علاقه مندی های فردی اش نیز بکنید وگرنه حس خفگی در رابطه بهتان دست خواهد داد. سالم ترین روابط، روابطی هستند که دو نفر هم هنگام باهم بودن و هم هنگام جدایی از یکدیگر و به تنهایی از وقت صرف کردن لذت ببرند.

     

    ۵صدایی در سر او می گوید که اوضاع ممکن است بد پیش برود

    اضطراب فقط یک حس نیست. بیشتر افرادی که از این مسئله رنج می برند صدایی که نظرات منفی کرده و قضاوت گر است در سر خود می شنوند.

     

    ۶محیط های شلوغ و پرسروصدا برای آن ها مشوش کننده است

    رستوران ها و کافه های شلوغ خیلی محل مورد علاقه ی افراد حساس و مضطرب نیستند. وقتی با آن ها قرار دارید جای ساکتی را انتخاب کنید. این افراد خیلی طرفدار سورپرایز نیستند بنابراین اگر می دانید که از این کار خوششان نمی آید از سورپرایز کردن شان خودداری کنید .تحت هیچ شرایطی نباید در جمع او را با سوال یا درخواستی، غافلگیر کنید.

     

    ۷او عشق زیادی برای نثارکردن دارد

    مزیت بیش ازحد حساس بودن، ظرفیت بالای احساسات مثبت است. شما به زودی متوجه می شوید که هیچکس شبیه این زن به شما عشق نمی ورزد. لازم نیست هیچ گاه به وفاداری او شک کنید. وقتی می گوید “دوستت دارم”این جمله را از صمیم قلبش می گوید.

     

    ۸احتمالاً دیگران در گذشته ناامیدش کرده اند

    افراد حساس، آسیب پذیر هستند چون سریع به دیگران اعتماد می کنند. آن ها افرادی که از مهربانی شان سوء استفاده می کنند را به خود جذب می کنند و در نتیجه در روابط سمی با شرکایی گیر می افتند که نمی توانند عشقی که لایق شان هستند را به آن ها بدهند.از همین رو اگر او از روابط گریزان است نباید غافلگیر شوید. در عین حال شما نباید بهای اشتباه دیگران را بپردازید، اگر او مدام گمان می کند که شما می خواهید او را ترک کرده یا با او بدرفتاری کنید، وقت آن است که به فکر درمان بوده یا مدتی را دور از هم باشید.

     

    ۹او جزو مهربان ترین آدم هایی خواهد بود که ملاقات می کنید

    از آن جا که می داند آزار دیدن چگونه است، حمایت و مشورت خود را از کسانی که برای مشکلات شان نزد او می آیند دریغ نمی کند. وقتی ناراحت هستید می توانید برای گوش سپردن به حرف هایتان به او تکیه کنید.

     

    جای انکار نیست که در رابطه بودن با زنی حساس و مضطرب چالش برانگیز است اما با شکیبایی و عشق ورزیدن می توانید با هم برای برطرف کردن ترس های او تلاش کنید. فائق آمدن بر موانع می تواند شما را به هم نزدیک تر کرده و پیوند تان را قوی تر کند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا