۳ اشتباه پسران، که دخترها از آن متنفرند

اشتباه پسران
  • ۳ اشتباه پسران، که دخترها از آن متنفرند

    در جامعه ما، اغلب ملاحظه می‌شود که پسران در برخی از رفتارهایشان، اشتباه می‌کنند که این اشتباهات می‌تواند منجر به معضلاتی برای دختران بشود. برخی از این اشتباهات شامل تحریک دختران، محدود کردن آن‌ها در انتخاب‌هایشان و یا حتی بی‌احترامی به آن‌هاست. در نتیجه، دختران به این رفتارها احساس ناراحتی و ناامنی می‌کنند و این باعث می‌شود که ارتباطاتشان با پسران به خطر بیافتد.

    یکی از اشتباهات پسران که دختران از آن متنفرند، تحریک شدن آن‌ها است. پسران در برخی از مواقع به طور نادرستی به دختران پیشنهاد دوستی و یا برخورد و محبت نشان می‌دهند، به طوری که این رفتار می‌تواند برای دختران احساس خطر و ناامنی را به وجود آورد. به جای این‌که پسران به دختران نشان دهند که تنها به ارتباطات دوستانه علاقه‌مندند، اغلب به طور ناپسندیده به آن‌ها علاقه خود را نشان می‌دهند که باعث می‌شود دختران به این رفتارها احساس ناراحتی و ناامنی کنند.

    دیگر یکی از اشتباهات پسران، محدود کردن آن‌ها در انتخاب‌هایشان است. برخی پسران به طور نادرستی فکر می‌کنند که دختران نباید به طور مستقل تصمیم‌گیری کنند و باید تحت تأثیر آن‌ها باشند. به عنوان مثال، برخی پسران به دلیل علاقه خود، به دختران می‌گویند که چه مدل لباس بپوشند یا به چه موضوعی علاقه‌مند باشند. این رفتارها باعث می‌شود که دختران احساس ناراحتی کنند و این باعث می‌شود که ارتباطاتشان با پسران به خطر بیافتد.

    بی‌احترامی به دختران، دیگر یکی از اشتباهات پسران است که باعث می‌شود دختران از آن‌ها متنفر شوند. برخی پسران به دلیل نادیده گرفتن شخصیت دختران و یا به دلیل ناشناخته بودن از حقوق و احترامی که به آن‌ها برای بودن در جامعه تعلق دارد، به طور نادرستی به آن‌ها رفتار می‌کنند. به عنوان مثال، برخی پسران به دختران به عنوان شیءی تلقین می‌کنند و به آن‌ها بی‌احترامی نشان می‌دهند. این رفتارها باعث می‌شود که دختران احساس ناامنی و ناراحتی کنند و این باعث می‌شود که ارتباطاتشان با پسران به خطر بیافتد.

    برای جلوگیری از این اشتباهات، باید به پسران آموزش داد که چگونه به دختران با احترام و توجه نشان دهند. پسران باید به دختران نشان دهند که تنها به ارتباطات دوستانه علاقه‌مندند و به دختران اجازه دهند تا به طور مستقل تصمیم‌گیری کنند. همچنین، باید به آن‌ها آموزش داد که به دختران با احترام و توجه نشان دهند و به آن‌ها اجازه دهند تا به طور مستقل تصمیم‌گیری کنند. با این کار، می‌توانیم از بروز این مشکلات جلوگیری کنیم و دختران را از این اشتباهات محافظت کنیم.

    (از این اشتاباهات حتماً بپرهیزید که شانس شما برای خواستگاری و ازدواج به حداقل می رسد.)

     

    بعضی از رفتارهای ما برای زنان بسیار آزاردهنده است و با انجام یکی از آن ها رابطه را با دست خود نابود کرده ایم. در زیر به ۳ اشتباه رایج که در روند همسریابی ما را به نابودی می کشد خواهیم پرداخت.

     

     

     ۱-     از دست دادن شخصیت خود به خاطر جذب و تأیید او: این کار سم کشنده ی رابطه ی شماست! هیچ گاه برای جلب توجه طرف مقابلتان شخصیت خود را پایین نیاورید چراکه این کار یعنی شما انسانی ضعیف و محتاج هستید و به امید جلب علاقه و توجه او، اختیار خود را به دستش می سپارید. باید آگاه باشید که این رفتارها نه تنها علاقه ای در فرد مقابل شما ایجاد نمی کند بلکه باعث تنفر او نیز می شود. زن ها به طور غریزی به دنبال مردی هستند که قدرتمند و با اراده باشد تا بتوانند در زندگی و بعد از ازدواج به او تکیه کنند. پس مهم این است که شخصیت مردانه ی خود را در هر شرایطی حفظ کنید و به قصد تأیید طرف مقابل قدرت و اراده ی خود را نادیده نگیرید.

     

     

     

     

     ۲-     محتاج بودن( روحیه ی چسبندگی و تزلزل شخصیتی): وقتی شما روحیه ی وابستگی و چسبندگی را از خودشان می دهید، در طرف مقابلتان به طور ناخودآگاه تمایل به مقاومت ایجاد می شود و او دست رد بر سینه ی شما خواهد زد. به مکالمه ی تلفنی زیر توجه کنید (فرض می کنیم دو طرف مکالمه تازه با هم آشنا شده اند.)

     

    خانم: خوب دیگه، من باید برم کاری نداری؟

     

    آقا: اوم م …م م، خوب …، باشه. شب می تونم باهات تماس بگیرم؟

     

    خانم: نه، خونه نیستم.

     

    آقا: خوب فردا صبح چطور؟

     

    خانم: نه، دانشگاهم.

     

    آقا: بعد از کلاس چی؟ کلاست چه ساعتی تموم می شه؟

     

     

    این سماجت و اصرار نشان دهنده ی ضعف و روحیه ی وابستگی در مرد است (مخصوصا در روزهای اول آشنایی و خواستگاری مراقب باشید) این نوع رفتار  براحتی می تواند یک رابطه را به نابودی بکشاند.

     

    بدتر از آن، وابستگی و تزلزل عاطفی یک مرد است. مردهایی که دائماً این سؤال ها را از طرف مقابلشان می پرسند: « آیا من آدم جالبی هستم؟»، « از من خوشت میاد؟» ، « به نظرت من چقدر جذابم؟» ، « دوستم داری؟» و … . روشن است که این رفتارها زن ها را به سرعت فراری میدهد!

     

     

     ۳-    درک نادرست از مفهوم جذابیت: جذابیت پدیده ای است که به طور طبیعی ایجاد می شود و نمی توان با بر زبان آوردن بعضی جملات یا انجام بعضی کارها آن را ایجاد کرد. متأسفانه بعضی مردان این موضوع را نمی دانند. و این بسیار آزاردهنده است. زن ها به طور غریزی به مردانی جذب می شوند که می دانند در هر مرحله از رابطه باید چگونه رفتار کنند. خیلی از چیزهایی که ما فکر می کنیم جالب است، از نظر خانم ها بسیار مسخره است و برعکس. شما باید فرآیندهای ذهنی زنان را درک کنید و برطبق آن رفتار نمایید نه بر طبق منطق مردانه ی خود. مثلاً بعضی وقت ها بر آورده نکردن بعضی از خواسته های زنان، برای آن ها جالبتر است تا اینکه به راحتی به خواسته هایشان عمل کنید. (حتی اگر خلاف این را بر زبان بیاورند)

     

     

     شاید تا به حال در سایتهای همسریابی به این نکته اشاره نشده باشد و لی از اهمیت بالایی برخوردار است.بله ” گوش نکردن به درخواست طرف مقابل”

     

    البته شاید شما فکر کنید برای دوستیابی زودگذر رفتار شخصی خود را پیش بگیرید، ولی هدف شما باید از رابطه ایجاد یک وابستگی عاطفی در طرف مقابل و هدایت این رابطه به سمت خواستگاری و ازدواج باشد. چراکه آرامش واقعی در ازدواج خلاصه می شود و نه دوستی های موقت.

     

     

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا