آقایون چطور عاشق میشن؟

آقایون چطور عاشق میشن
  • آقایون چطور عاشق میشن؟

    عشق یکی از مهم‌ترین احساسات انسانی است و همواره برای همه ما جذاب و جالب بوده است. اما چگونه آقایون عاشق می‌شوند؟ آیا مردان و زنان در عشق متفاوت هستند؟

    در بسیاری از مورد، آقایون به همان شکلی عاشق می‌شوند که خانم‌ها عاشق می‌شوند. با این حال، برخی تفاوت‌های ظریف میان جنسیت‌ها وجود دارد. برای مثال، مردان معمولاً به اندازه خانم‌ها، نیاز کمتری به احساس امنیت دارند. این به این معناست که آنها ممکن است بیشتر به دنبال هیجان و تجربه ریسک هستند تا به دنبال پایداری و امنیت.

    یکی از دلایلی که باعث می‌شود آقایون عاشق شوند، احترام زیادی است که به زنان نشان می‌دهند. آقایون به دنبال زنانی هستند که خودشان را با احترام می‌گیرند و در عین حال آنها را با احترام می‌نگرند. آنها نیز به دنبال شریکی هستند که به آنها احترام می‌گذارد و از آنها حمایت می‌کند.

    همچنین، آقایون به دنبال زنانی هستند که خودشان را با اعتماد به نفس نشان می‌دهند. آنها دوست دارند با شریکی همراه باشند که به خودش اعتماد دارد و از خودش مطمئن است. این به آقایون اطمینان می‌دهد که شریکشان می‌تواند در موقعیت‌های مختلف به خودشان کمک کند.

    به طور کلی، برای آقایون عشق به معنی ارتباطی پویاست که بر اساس احترام، اعتماد و تجربه‌های مشترک ساخته می‌شود. آنها به دنبال شریکی هستند که به آنها احترام می‌گذارد، با آنها همدردی می‌کند و با آنها در مواجهه با موقعیت‌های دشوار حمایت می‌کند.

    بنابراین، آقایون مثل خانم‌ها به دنبال عشق هستند و این احساس پویا و جذاب را در زندگی خود تجربه می‌کنند. به طور کلی، برای اینکه یک مرد عاشق شود، نیاز است که با شریکش احترام، اعتماد و تجربه‌های مشترکی را به اشتراک بگذارد.

    جوری که مردها عاشق میشن طی یه پروسه ایه بنام “تکرار داوطلبانه”.

    تکرار داوطلبانه ینی چی؟
    حقیقت اینه که طریقه ای که مردها عاشق میشن، مثل شام خوردنه.
    خب وقتی میرید بیرون که شام بخورید باید اول هیجان داشته باشید و باید گرسنه باشید و باید دلتون بخواد غذا بخورید و میدونید خب برای وعده بعد هم باید همینطور باشه، این چرخه تکرار بین جذب شدن ( گرسنه شدن ) و پیوند برقرار کردن ( غذا خوردن ) ۲تا عنصر عاشق شدنه که وقتی مدام و مدام تکرار بشن می بینید که مرد عاشقتون شده.

    قسمت پیوند و ارتباط با شما میشه همون شام خوردن، میشه احساس خوب داشتن و میشه قدردان بودن از حضور شما و این زمانیه که حس میکنه از طریق شما پذیرفته شده و این همون ارتباط قوی ایی هست که باهاتون می‌سازه.

    چطور سریعا این پیوند احساسی رو با اون طرف برقرار کنم؟
    خیلی از زن ها سعی دارن یک راست به مرد برسن و با خودشون میگن چطور سریعا این پیوند احساسی رو با اون طرف برقرار کنم؟ جواب : قبل از اینکه بخای غذا بخوری باید گرسنه باشی و این نکته اییه که خیلی از زن ها نمیبینش، اول اون میل به خودتون رو به وسیله تجربه های پرشور و هیجان انگیز بسازید، با خوش گذرانی تون و حس خوبتون ، لحظات هیجان انگیز رو بگذرونید.

    بعد از اینکه پیوند دوپامین برقرار شد(وقتی دوپامین در نورون ها ترشح شد) دیگه مرد نمیخاد اینو از دست بده (حس خوبی که به واسطه دوپامین ایجاد شده) و بعدش هی دوست داره عمیق تر باهاتون پیوند برقرار کنه.
    حالا شما باید اجازه بدید دوباره دوست داشته باشه این حس رو تجربه کنه ، قطعا می دونید اگر ۲۴ ساعت شبانه رو به شما کباب بدن ، نه تنها میلی بهش ندارید بلکه کم کم از کباب زده میشید . اما اگر هفته ای یکبار باشه میلتون حفظ میشه و بی نهایت ازش لذت میبرید .

    دقت کنید
    مرد چرخه بین هیجان زده شدن ( گرسنه شدن ) و وقت گذروندن باهاتون ( غذا خوردن ) رو میگذروننه و بعدش کم کم به خاطر این چرخه میخاد که نگه تون داره و بیشتر باهاتون پیوند برقرار کنه و تکرار بین این ۲ تا ( هیجان برای بودن با شما و وقت گذروندتن باهاتون ) جوریه که مرد ها رو عاشق میکنه.

    اینطور تمرکز کنید که باهاش این تجربه هیجان انگیز رو انجام بدید که اجازه بدید برای تجربه دوباره گرسنه بشه و اون موقع است که اون میاد سمتتون، اگر نیومد یا باید شوق و هیجان رو بیشتر کنید یا اون طرف به اندازه کافی احساسات نداره و براتون مناسب نیست .
    اما بدونید وقتی که تجربه های خوبی دارید باهاش به اشتراک میزارید، عاشقتون میشه.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا