چگونه به پسر مورد علاقه مان پیشنهاد دوستی بدهیم؟

چگونه به پسر مورد علاقه مان پیشنهاد دوستی بدهیم؟
  • چگونه به پسر مورد علاقه مان پیشنهاد دوستی بدهیم؟

    پسر مورد علاقه شما را می‌شناسید، اما نمی‌دانید چگونه به او پیشنهاد دوستی کنید؟ در این مقاله، به بررسی راه‌هایی برای پیشنهاد دوستی به پسر مورد علاقه‌تان می‌پردازیم.

    اولین گام: ایجاد برخورد مثبت

    برای اینکه بتوانید به پسر مورد علاقه‌تان پیشنهاد دوستی دهید، باید ابتدا برخورد مثبتی با او داشته باشید. بهتر است با او ارتباط برقرار کنید و در مورد علاقه‌ها، سلایق و نظراتش صحبت کنید. همچنین، می‌توانید با او در کلاس‌ها یا فعالیت‌هایی که مشترک هستید، همراهی کنید.

    گام دوم: پیشنهاد برای یک فعالیت مشترک

    پس از اینکه برخورد مثبت با پسر مورد علاقه‌تان را برقرار کردید، می‌توانید به او پیشنهاد بدهید که برای یک فعالیت مشترک دعوتش کنید. می‌توانید به او پیشنهاد دهید که با هم به یک کلاس آموزشی بروید، یا به یک رویداد یا فعالیت دیگر بروید. این می‌تواند یک فرصت خوب برای ایجاد ارتباط نزدیک تر با او باشد.

    گام سوم: پیشنهاد دوستی

    پس از اینکه با پسر مورد علاقه‌تان رابطه دوستانه‌ای برقرار کردید، می‌توانید به او پیشنهاد دوستی کنید. می‌توانید به او بگویید که خیلی خوشحال می‌شوید که با او آشنا شدید و دوست دارید با او در ارتباط باشید. همچنین، می‌توانید به او بگویید که همیشه برای او آماده هستید و اگر برای هر مسئله‌ای نیاز به کمک دارد، می‌توانید به او کمک کنید.

    گام چهارم: محدود نکردن خود به دوستی

    پس از اینکه به پسر مورد علاقه‌تان پیشنهاد دوستی دادید، بهتر است خود را محدود به دوستی نکنید. این به این معناست که فقط به دنبال دوستی با او نباشید و بیشتر با او در ارتباط باشید. شما می‌توانید با او در مورد مسائل شخصی صحبت کنید و به او کمک کنید. در نهایت، اگر او نیز به دوستی با شما علاقه‌مند باشد، رابطه‌تان به یک رابطه عاشقانه تبدیل می‌شود.

    در نهایت، پیشنهاد دوستی به پسر مورد علاقه‌تان یکی از مهمترین قدم‌هایی است که در رابطه با او می‌توانید برداشته باشید. با اجرای این رویکرد‌ها، می‌توانید به راحتی به پسر مورد علاقه‌تان پیشنهاد دوستی دهید و در نهایت به یک رابطه عاشقانه برسید.

    در گذشته این فقط مرد ها بودند که به زن ها پیشنهاد ارتباط برای ازدواج می دادند ولی در زمانه کنونی دیگر نیازی نیست که دختر منتظر پیشنهاد از طرف پسر باشد و می تواند خودش دست به کار شود . در این مقاله همراه ما باشید تا در این مسیر همراهی تان کنیم.

    بخش اول  برای این کار آماده شوید

     

    از خودتان سوال کنید که بدترین اتفاقی که ممکن است رخ دهد چی هست؟

    مثلا بدترین اتفاقی که ممکن است رخ دهد این است که آن پسر به پیشنهاد شما نه بگوید. اینو یادتون باشه و خودتون رو برای این پیشنهاد آماده کنید. به یاد داشتن این نکته میتونه نگرانی و تردید شما رو کاهش بده.

     

     شما باید مکان مناسبی برای مطرح کردن این درخواست انتخاب کنید.

    درخواستتون رو در یک جای عادی و خلوت و جایی که اون شخص در اون مکان راحت هست، مطرح کنید. این ها چند موردی هستند که باید در یاد داشته باشید.

    • با هم تنها باشید. سعی کنید این درخواست رو در کنار دوستانشون مطرح نکنید، پسر ها در کنار دوستانشون معمولا تمایلی به جواب دادن به این درخواست ها ندارند.
    • زیادی هول نشید که هر چه زودتر این درخواست رو مطرح کنید، اگر شما با دوستانتون هستید میتونید با صدای آرام به اون شخص بگید که باهاش کار دارید و میخواهید باهاش تنها باشید.
    • به دنبال اون شخص نباشید! زیادی خودتون رو با چسبوندن به اون شخص سبک نکنید تا اون شخص شما رو به عنوان یک مزاحم ببینه.
    • یک زمان و یک برنامه مشخص داشته باشید. حرف هایی که میخواهید بزنید رو مرور کنید و واکنش اون شخص رو هم حدس بزنید.

     حتما شما باید برنامه تعیین شده ای داشته باشید.

    اگه این اولین باریه که میخواهید با اون پسر بیرون برید، اگه اون شخص رو برای یک فعالیت خاص دعوت کنید اعتماد به نفس بیشتری خواهید داشت. با این کار شما استرس اینکه چی بگید یا چی کار کنید رو در این قرار نخواهید داشت.

    • زیادی راجع به این قضیه منفی نگر نباشید . مثلا فکر نکنید که اون به حرف های شما میخنده یا مسخرتون میکنه. تنها راه فهمیدن نتیجه این کار پرسیدن از خود اون پسر هست، پس یه کمی جسارت از خودتون نشون بدید و درخواستتون رو مطرح کنید.
    • یک قرار کلاسیک باهاش بذارید. یا اگه شما این شخص رو از قبل میشناسید، میتونید مثلا برای یک شام باهاش برنامه بذارید، یا به سینما برید و یا یک کنسرت یا یک نمایشگاه.
    • یک برنامه ای رو انتخاب کنید که اون شخص رو برای این قرار جذب کنه. مثلا اگه اون پسر از بازی ای مثل بیلیارد یا بولینگ خوشش میاد، شما میتونید از این موقعیت استفاده کنید و بهش پیشنهاد این بازی ها رو بدید. اینطوری شانس شما برای جواب بله شنیدن بیشتر خواهد شد.

    برای جواب نه شنیدن آماده باشید.

    اگرچه که شما باید روی بهترین سناریویی که ممکن است پیش بیاید تمرکز کنید ولی یک احتمال خیلی خیلی کوچولو هم بدید که شاید جواب رد بشنوید! شاید اون پسر از کس دیگری خوشش میاد و فقط به شما به عنوان یک دوست نگاه میکنه. پس شما باید یک پلن B برای این اتفاق داشته باشید.

    • میتونید یک بهونه برای رفتن بیارید. مثلا میتونید بگید که باید برای امتحان فردا برید و درس بخونید. یا اینکه باید برید به کلاس بعدیتون برسید ، پس یک بهونه قطعی برای خارج شدن داشته باشید.
    • یک برنامه دیگر برای وقتی که نتونستید درخواستتون رو مطرح کنید، داشته باشید. ممکنه که شما ببینید حال اون شخص خوب نیست و نتونید درخواستتون رو مطرح کنید. در این صورت شما باید برای این وضعیت هم آماده باشید.

     

    بخش دوم- استراتژی های دیگر مطرح کردن این درخواست

     

    از حقه ” بلیط اضافه ” استفاده کنید.

    این روش به این صورته که شما ۲ بلیط سینما، کنسرت، نمایشگاه میخرید و پیش فرد مورد علاقه تون میرید. بعد بهش میگید که شما قرار بود با دوستتون به این سینما، کنسرت، نمایشگاه برید اما ظاهرا مشکلی برای دوستتون پیش اومده و اون نمیتونه بیاد، حالا بهش میگید که اگه دوست داشت میتونه با شما به این محل بیاد. این روش عادی به نظر میرسد و شما رو نیازمند به اون شخص جلوه نمیده.

     

    ازش بخواید که با جمعی از دوستان مشترکتون بیرون برید.

    رفتن بیرون با دوستانتون میتونه یک راه کم استرس برای شروع یک رابطه با اون شخص باشه. وقتی که شما با دوستان مشترکتون بیرون میرید دیگه فشاری زیادی به شما وارد نمیشه و هر لحظه نگران این نیستید که این قرار چطوری پیش بره. خیلی ساده بهش بگید که میخواید با دوستاتون برید یک فیلم ببینید یا به بولینگ یا … برید و اگه اون شخص دوست داشت میتونه بیاد.

    • در بین این قرار هایی که شما با دوستانتون باهاش میذارید، بهتر میتونید اون شخص رو بشناسید و بهش نزدیک تر میشید.

     

    ازش بخواید که یک فعالیت مردانه با هم انجام بدید.

    یک کاری رو انتخاب کنید که اون شخص بهش علاقه داره اگر اون شخص و دوستاش برای انجام اون فعالیت میرن، شما هم بهش پیشنهاد بدید که همراهیش کنید. این کار در نظر اون ها بسیار جذاب است!

    • اول بفهمید که اون شخص به چه فعالیت هایی علاقه داره، و بعد اون فعالیتی که امکانش هست رو انتخاب کنید.
    • اگر باهاش به سینما میرید، بذارید که اون شخص فیلم رو انتخاب کنه، مثلا اگه اون شخص از یک فیلم جنگی و اکشن خوشش میاد، باهاش همراهی کنید.
    • از اون فعالیت لذت ببرید، یا حداقل وانمود کنید که داره بهتون خوش میگذره.

     

    ازش بخواید که باهاتون به سینما یا یک کنسرت بیاد.

    این یه نمونه دیگه از استراتژی ” بلیط اضافه ” است! شما اول باید با اون شخص یک گفتگو رو شروع کنید، بعد به فیلم یا کنسرتی که قراره به زودی برگذار بشه اشاره کنید و بگید که خیلی علاقه دارید که برای دیدن اون برنامه برید و یک جوری ازش تعریف کنید که اون شخص به انجام این کار جذب بشه.

     

    توی یک دفتر یا کتاب اون پسر یادداشتی بذارید! 

    این روش کمی قدیمی است ولی بعضی اوقات جواب میده، اگر شما استرس زیادی از بیان کردن این درخواست دارید، شاید این روش برای شما بهتر باشد. این کار مخصوصا برای افرادی که شما به خوبی نمیشناسیدشون جواب میده. با این کار اون شخص سوپرایز میشه و همچنین زمان کافی برای فکر کردن به این قضیه دارد.

     

    به اون شخص پیام بدید.

    اگر شما واقعا میخواید که با اون شخص در ارتباط باشید ولی میترسید که این کار رو ، رودررو انجام بدید پس بهتره که از طریق گوشی تون این کار رو انجام بدید. با این روش دیگه شما اون استرس پایانی رو نخواهید داشت و به پلن B نیازی ندارید چون میتونید بعد از رد شدن درخواستتون خداحافظی کنید و به تماستون پایان بدید.

     

    بذارید بدونه که شما چه حسی نسبت بهش دارید.

    • عصبی نباشید. ابتدا شما باید یک صحبت کوچک بکنید و بعد بحث رو به سمت سوال خودتون عوض کنید.
    • اگر شما با دوستانتون هستید، سعی کنید که در حین مطرح کردن این درخواست اون ها در اطرافتون باشند که بتونند کمکتون کنند.
    • بهش همه دلایلی که شما ازش خوشتون میاد رو بگید چون این کار باعث میشه که اون ها احساسات شما نسبت به خودش رو بفهمند و شانستون برای پذیرفته شدن بیشتر میشه.
    • اگه بهتون جواب رد داد، میتونید بهش بگید که همچنان شما مایلید که با هم دوست باقی بمونید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا