مشاوره کنکور خارج از کشور

مشاوره کنکور خارج از کشور
  • مشاوره کنکور خارج از کشور

    در حال حاضر، بسیاری از دانش‌آموزان ایرانی که در خارج از کشور زندگی می‌کنند، برای شرکت در آزمون‌های کنکور به دنبال راه‌هایی هستند تا بتوانند بهترین نتیجه‌ی ممکن را کسب کنند. به دلیل عدم دسترسی به منابع آموزشی و اطلاعاتی کافی در کشور مبدأ، برای این دانش‌آموزان، مشاوره کنکور خارج از کشور به اهمیت ویژه‌ای دارد.

    مشاوران کنکور خارج از کشور، با توجه به تجربیات آن‌ها در زمینه‌ی آموزش و آزمون‌های کنکور، به دانش‌آموزان کمک می‌کنند تا بتوانند استراتژی‌های مناسب برای شرکت در آزمون کنکور را در نظر بگیرند و به بهترین شکل ممکن برای آن آماده شوند.

    با توجه به تفاوت‌های فرهنگی، زبانی و آموزشی در کشورهای مختلف، مشاوره کنکور خارج از کشور بسیار حائز اهمیت است. مشاوران کنکور خارج از کشور با توجه به شرایط و نیازهای دانش‌آموزان در کشورهای مختلف، به آن‌ها کمک می‌کنند تا برای شرکت در آزمون کنکور، به بهترین شکل ممکن آماده شوند.

    از دیگر فواید مشاوره کنکور خارج از کشور، ارائه‌ی اطلاعات در مورد دانشگاه‌ها و رشته‌های موجود در کشور مورد نظر است. مشاوران کنکور خارج از کشور با توجه به تجربیات خود و دانش اطلاعاتی که در اختیار دارند، به دانش‌آموزان کمک می‌کنند تا برای انتخاب دانشگاه و رشته‌ی تحصیلی مناسب در کشور مبدأ و یا در کشورهای دیگر، به بهترین شکل ممکن آماده شوند.

    به طور کلی، مشاوره کنکور خارج از کشور برای دانش‌آموزانی که در خارج از کشور زندگی می‌کنند، بسیار مفید است و می‌تواند به آن‌ها کمک کند تا به بهترین نتیجه در آزمون کنکور دست یابند و در رشته‌ی تحصیلی مناسب و دانشگاهی خود شروع به تحصیل کنند.

     مطمئن هستید که اطلاعات شما درباره کنکور خارج از کشور کافی می‌باشد؟ ?? ?? ?

     

    ✅ شاید برای بعضی از شما سوال باشد که کنکور خارج از کشور چیست؟ و برای چه کسانی برگزار می شود؟ یا حتی شرایط شرکت در کنکور خارج از کشور چیست؟

    ✅ با ما همراه باشید تا مثل دیگر مقالات مان، اطلاعات خوبی از این نوع کنکور هم بدست آورید.

    ✅ از آنجایی که خیلی از ما علاقه داریم خارج از کشور تحصیل کنیم شاید به خاطر چشم و هم چشمی، شاید امکانات آموزشی بهتر، شاید کلاس کاری بالا و یا هر چیز دیگه ای. این دلایل باعث شده تا بعضی به تحصیل خارج از کشور رو بیارند تا به این طریق به کشورشان برگردند.

    ✅ کنکور خارج از کشور برای ایرانی های مقیم سایر نقاط دنیاست که تمایل دارند پس از اتمام تحصیلات به کشورشان بازگردند. پس از کسب نمرات قبولی می توانند در دانشکاه های ایران پذیرش بگیرند.

    ✅ پس تا اینجا این ابهام برطرف شد که کنکور خارج از کشور پلی نیست که شما را برای ادامه تحصیل خارج از ایران برساند. بلکه راهی است تا هم وطنان ما برای ادامه تحصیل در دانشگاه های ایران به کشورشان بازگردند.

    ✅ اگر برداشت شما این بوده که این کنکور راهی ست تا به خارج از کشور بروید؛ شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر مقالات مربوط به حداقل معدل، سوابق تحصیلی و مدرک زبان را مطالعه کنید.

    ✅ همچنین حداقل هزینه برای زندگی در کشور مقصد را برآورد کنید. این موارد همه ساله تغییر می کنند و شما با جستوجو می توانید بروز ترین مطالب را کسب کنید. تحقیق کنید تا مطلع شوید چقدر به اهداف تان نزدیک هستید؟

    پیشنهاد:

    پیشنهاد ما برای کسانی که هنوز کشور مقصد را انتخاب نکرده اند، کشورهایی است برای ورود شرایط آسانی را می خواهند؛ کشور هایی که جمعیت شان پیر است، نیاز به نیروی کار جوان دارند، مساحت کشور زیاد ولی جمعیت کم و …

    منابع کنکور خارج از کشور:

    به لحاظ منابع درسی و بودجه بندی درسی تفاوتی بین کنکور سراسری داخل کشور و خارج از کشور نیست. اگر سال ۹۸ جزء افرادی هستید که کنکور نظام قدیم دارید می توانید از مقالات مربوط به رشته خود در همین سایت استفاده کنید و از منابع مطلع شوید.

    بنابراین برای اطلاع از تعداد سوالات هر درس با توجه به نظام آموزشی خود به بودجه بندی مربوطه رجوع کنید.

    در این بخش دروس تخصصی و عمومی بر اساس نظام جدید را مشاهده می کنید:

    دروس عمومی کنکور 

    در ادامه:

    دروس تخصصی علوم ریاضی

    دروس تخصصی علوم تجربی

    دروس تخصصی علوم انسانی

    شیک اندیش:

    برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید وارد صفحه اصلی سایت شوید. برای دریافت مشاوره کنکور می توانید با ثبت نام در بخش درخواست مشاوره، از اطلاعات مجموعه کنکور تاک بهره ببرید. آرزوی ما این است تا با راه اندازی این مجموعه، همه دانش آموزان از مشاوره بهره مند شوند و عدالت در سطح بالاتری برقرار شود.

    مجموعه شیک اندیش متشکل از مشاوران جوان و با تجربه آقا و خانم با سابقه ۱۲ سال مشاوره تحصیلی و ۲۵ سال مشاوره بالینی آماده پشتیبانی از شما دانش آموزان کنکوری است. مشاوران کنکور تاک با ارائه برنامه درسی بر اساس شخصیت و شرایط تحصیلی شما، می توانند آرامش در مطالعه را برای شما به ارمغان بیاورند. شرایط مطالعه تک به تک درس ها را به شما آموزش می دهن. نکات تست زنی و تست خوانی را خواهید آموخت. برنامه ای به شما ارائه می دهند تا همراه با زمان برای تفریح، ورزش، استراحت مناسب و مطالعه ای که بازدهی بالا داشته باشد.

    مشاوره تلفنی کنکور:

    مجموعه شیک اندیش هم به صورت تلفنی و هم آنلاین آمادگی برقراری ارتباط با دانش آموزان را از هر جای ایران دارد.

    مشاوره تحصیل در خارج از کشور:

    مجموعه شیک اندیش بر اساس روابطی که با آژانس های مسافرتی دارد، می تواند به شما این امکان را هم بدهد که هم از مشاوره تحصیلی و هم مشاوره تحصیل در خارج از کشور بهره مند شوید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا