مشاوره کنکور زبان

مشاوره کنکور زبان
  • مشاوره کنکور زبان

    مشاوره کنکور زبان به مجموعه ای از خدمات و مشاوره هایی اطلاق می شود که به دانش آموزان کمک می کند تا برای شرکت در آزمون کنکور زبان بهتر آماده شوند. این خدمات شامل ارائه راهنمایی هایی در خصوص نحوه ی تدریس و یادگیری مباحث مختلف زبان، تهیه و تدوین منابع آموزشی مناسب، برگزاری کلاس های آموزشی و تمرینات عملی، و ارائه اطلاعات و توصیه هایی در مورد ساختار آزمون کنکور زبان می باشد.

    با توجه به اهمیت زبان در جامعه ی امروزی، این مشاوره ها به دانش آموزان کمک می کنند تا مهارت های زبانی خود را بهبود بخشند و به درک بهتری از مفاهیم زبانی برسند. در نتیجه، آنها به راحتی می توانند در آزمون کنکور زبان شرکت کنند و به نتیجه ی بهتری دست یابند. به همین دلیل، مشاوره کنکور زبان به عنوان یکی از خدمات حیاتی برای دانش آموزان در مراحل تحصیلی خود محسوب می شود.

    سلام به عزیزان داوطلب کنکور زبان، در پست های قبلی به مشاوره کنکور رشته های مختلف پرداخته ایم و در این مقاله می­­خواهیم به مشاوره کنکور زبان بپردازیم و دانسته های مان را با شما به اشتراک بگذاریم.

    پس با ما تا به انتهای این مقاله باشید و نکته ای را از قلم نیندازید. در مقالات بعدی حتما اطلاعات کامل تر و طبق نظرات شما در بخش پرسش و پاسخ پیش خواهیم رفت.

    مشاوره کنکور زبان چگونه است؟

    کنکور زبان از جمله شاخه های کنکور سراسری ست که علاوه بر داوطلبان خاص خود از رشته های انسانی، تجربی، ریاضی هم شرکت کننده می پذیرد. کنکور زبان در بعدازظهر یکی از کنکورها و اغلب کنکور تجربی برگزار می شود.

    برای داوطلبان کنکور تجربی که در کنکور زبان هم شرکت کرده اند کمی سخت است در یک روز دو بار آزمون بدهند. اما برای داوطلبان ریاضی فرصت خیلی خوبی ست تا از این فرصت استفاده کنند.

    این گروه کنکور دو تیپ مخاطب دارد:

    ✅ تیپ اول مخصوص رشته های تخصصی زبان شامل ادبیات انگلیسی، آموزشی و ترجمه زبان است.

    ✅ تیپ دوم مربوط به داوطلبان کنکور ریاضی، تجربی و انسانی ست که کنکور زبان را به عنوان رشته شناور (دوم) انتخاب کرده اند. ساده بگویم برایتان که داوطلبان این تیپ آمده اند تا تیری در تاریکی بیاندازند و بروند که در اکثر مواقع خواهیم دید که تیرشان به هدف خواهد خورد.

    این به دو دلیل است چون آنها با خیالی آسوده و راحت به سراغ سوالات می آیند و ضریب دروس عمومی در زبان بالاتر از تخصصی ست که این عامل رقابت حساس و تناتنگ بین شرکت کنندگان باشد. ولی شما هم می توانید با مشاوره کنکور زبان از این جو خارج شوید و به رویاهایتان لباس واقعیت بپوشانید.

    خوش خبری داریم برای شما:

    خبر خوشی برای پذیرفته شدگان کنکور زبان دارم که اگر شما فردی هستید که خود را محدود به یک جا نمی کنید، می توانید در دوران دانشجویی بدون سرمایه کسب درآمد کنید و شهرت تان از دانشگاه شروع شود و زبان زد اطرافیان باشد.

    آمارها چه می گویند؟

    آمار ها نشان می دهند در سال ۹۶ حدود ۷۳% شرکت کنندگان خانم ها بوده اند و آقایان کمتر از این رشته طرفداری کرده اند که خود این موضوع می تواند خود فرصتی برای آقایان باشد. با مشاوره کنکور زبان می توانید جزء رتبه برترها و بهترین های سال کنکور خود شوید.

    منابع کنکور زبان :

    از جمله سختی های کنکور زبان فقدان منبع مشخص است. خوش خبری ما به شما این است که اگر در دوران دانش آموزی خود کلاس زبان رفته اید خیلی می تواند به شما کمک کند ولی اگر هم نداشته اید می توانید ۱ ساله و با تلاش به نتیجه خاص خود برسید.

    سازمان سنجش اعلام کرده کتاب The New Bridging the Gap منبع کنکور زبان است ولی این کتاب خود به تنهایی کافی نیست اما شما با توصیه های زیر می توانید خوش بدرخشید و به طور اختصاصی سراغ هر بحث بروید.

    مشاوره کنکور زبان مشاوره کنکور زبان

    جدول دروس عمومی و تخصصی کنکور زبان

     

     

    سوالات کنکور زبان:

    ◀️ تعداد ۱۰ سوال گرامر که سطح سختی آن کم است

    ◀️ تعداد ۱۵ سوال لغت که با داشتن دامنه لغات خوب می توانید به راحتی پاسخ دهید که معمولا معانی نزدیک مد نظر ست نه چیزی که همه می دانند.

    ◀️ تعداد ۵ سوال مربوط به مرتب سازی که با رمزهای معروف (مثل شکارمجاز) می توان آنها رو هم پاسخ داد.

    ◀️ تعداد ۱۰ سوال که به صورت کاربرد زبانی هستند که به دامنه لغات شما بستگی دارد.

    ◀️ تعداد ۱۰ سوال مربوط به Cloze test که می طلبد گرامر و دامنه لغات خوبی داشته باشید.

    ◀️ تعداد ۲۰ سوال برای Reading که شما به روش scan and skimming می توانید از پس آن بر بیایید.

    تکنیک های تست زنی و تست خوانی:

    فهرستی از نکات مورد توجه در کنکور زبان را برای شما معرفی خواهیم کرد:

    ◀️ تکنیک ضربدر منها ( ̶ × )

    ◀️ هدفگذاری چند از ۱۰ تا

    ◀️ استراتژی بازگشت

    ◀️ زمان نقصانی

    علاوه بر مشاوره کنکور زبان برای کسب اطلاعات بیشتر از این تکنیک ها می توانید از مقاله مربوط به تکنیک های تست زنی و تست خوانی استفاده کنید.

    رشته های کنکور زبان :

    ◀️ کنکور زبان رشته آموزش زبان انگلیسی کارشناسی کشوری

    ✏️ کنکور زبان رشته زبان اسپانیایی کارشناسی کشوری

    ◀️ کنکور زبان رشته زبان ایتالیایی کارشناسی کشوری

    ✏️ کنکور زبان رشته زبان چینی کارشناسی کشوری

    ◀️ کنکور زبان رشته زبان روسی کارشناسی کشوری

    ✏️ کنکور زبان رشته زبان و ادبیات اردو کارشناسی کشوری

    ◀️ کنکور زبان رشته زبان و ادبیات ارمنی کارشناسی کشوری

    ✏️ کنکور زبان رشته زبان و ادبیات اسپانیایی کارشناسی کشوری

    ◀️ کنکور زبان رشته زبان و ادبیات انگلیسی کارشناسی ناحیه ای

    ✏️ کنکور زبان رشته زبان و ادبیات آلمانی کارشناسی کشوری

    ◀️ کنکور زبان رشته زبان و ادبیات ترکی استانبولی کارشناسی کشوری

    ✏️ کنکور زبان رشته زبان و ادبیات ژاپنی کارشناسی کشوری

    ◀️ کنکور زبان رشته زبان و ادبیات فرانسه کارشناسی کشوری

    ✏️ کنکور زبان رشته مترجمی زبان انگلیسی کارشناسی قطبی

    ◀️ کنکور زبان رشته مترجمی زبان آلمانی کارشناسی کشوری

    ✏️ کنکور زبان رشته مترجمی زبان فرانسه کارشناسی کشوری

    ◀️ کنکور زبان رشته کاردانی آموزش زبان انگلیسی کاردانی کشوری

    ✏️ کنکور زبان رشته کاردانی مترجمی زبان انگلیسی کاردانی کشوری

    رتبه برترهای کنکور زبان چه می­‌گویند؟

    خیلی از داوطلبان کنکور زبان خواهان اطلاع از تازه ترین تجربه ها هستند و دوست دارند از تجربه رتبه برتر ها استفاده کنند. با توجه به ارتباط دوستانه ای که با رتبه برترها داریم و رابطه ای که هنوز بعد از کنکور با مشاوران شان حفظ کرده اند، سوالاتی را پرسیده ایم که پاسخ آن را به رایگان در اختیار شما قرار می­دهیم.

    آیا رتبه برترها هم از مشاور استفاده می کردند؟

    جالب است بدانید که بیش از ۹۰% آن ها از مشاوره کنکور زبان استفاده می کردند و ارتباط آنها به صورت ماهانه و بعضی هم به صورت هفتگی بوده است.

    در چه زمینه ای از مشاوره کنکور زبان استفاده می کردند؟

    یکی از وجوه اشتراک تمامی رتبه برترها دریافت برنامه مطالعاتی طبق خصوصیات شخصی خودشان بود و در این بین خانواده ها هم از طریق مشاوران از شرایط فرزندان خود به طور کامل مطلع می شدند و براساس توصیه های مشاوران پیش می رفتند.

    آیا مشاوره کنکور برای رتبه برترها تاثیر داشت؟

    خیلی جالب ست بدانید که همه آنها از اینکه یک مشاور با تجربه از اول راه تا به انتها با آنها بوده و کمک کرده تا قدم بزرگی در زندگی شان بردارند، احساسی وصف نشدنی داشتند و هماهنگی بین خانواده و خود را مدیون تلاش های مشاورشان می دانستند.

    پیشنهاد ما برای شما:

    پیشنهاد ما برای شما استفاده از مطالب و مقالات رایگانی ست که در سایت و فضاهای مجازی منتشر شده که نوشته مشاوران با تجربه و رتبه برترها ست. شما می توانید با پرسیدن سوال هایتان در بخش پرسش و پاسخ از نظرات مشاوران استفاده کنید و در صورت استفاده از مشاوره خصوصی و مزایای دیگر آن، می­توانید در بخش درخواست مشاوره برای رسیدن به نتایج مشابه رتبه برترها ثبت نام کنید.

    به آن دسته از دوستان که به دنبال این هستند تا از زبان انگلیسی کسب درآمد خیلی خوبی داشته باشند این است که با برگزاری کلاس های آموزشی زبان اعتماد به نفس خود را ارتقا دهند. اعتماد به نفس خود را افزایش دهید می توانید برای خیلی از اقشار جامعه کلاس آموزش زبان برگزار کنید و اعتبار خوبی کسب نمایید. بعد از شناخته شدن می توانید مجری اخبار، مترجم شرکت های مسافرتی، وزارت خارجه و … فعالیت داشته باشید.

    کنکور زبان چه جوریه:

    به تفصیل درباره نحوره طراحی سوالات در ابتدای مقاله گفته شده است. مطالب را با دقت مطالعه بفرمایید و جواب سوال خود را از آن دریافت کنید.

    برنامه مطالعاتی کنکور زبان:

    برای دریافت برنامه مطالعاتی کنکور زبان از رتبه برترهای مجموعه کنکور تاک می توانید از به آدرس ایمیل پیام بدهید. می توانید با شماره تماس موجود در سایت تماس حاصل بفرمایید و زمان مشاوره را رزرو کنید.

    نمونه برنامه ریزی برای کنکور زبان:

    کنکور زبان از آنجایی که رشته شناور برای بجه های تجربی، انسانی و ریاضی است، باید به تفصیل برنامه ریزی شود. برای دریافت برنامه جامع و کامل از مشاوران کنکور تاک می توانید با شماره تماس موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

    برنامه مطالعاتی کنکور زبان:

    کنکور زبان همانند سایر کنکور ها نیازمند برنامه خاصی است. اما به دلیل اینکه تمامی دروس زبان به صورت حفظی هستند برنامه مطالعاتی کنکور زبان برای همه افراد یکسان نیست. به دلیل حفظی و فرار بودن مطالب مربوط به این رشته،بهتر است از مشاوره کنکور زبان استفاده کنید. مشاوران از راه هایی که کمک می کند تا شما مطالب حفظی را بهتر به خاطر بسپارید، به خوبی اطلاع دارند.

    برای کنکور زبان چه درس هایی را بخوانیم؟

    تمامی دروسی که شما باید آن را مطالعه کنید حفظی هستند. هر فردی که حفظیات بهتری داشته باشد در این آزمون بهتر عمل می کند. البته راه هایی هم هست که مشاوران به شما آموزش می دهند تا بدون توجه به ضعف در حفظ مطالب، به راحتی از پس کنکور زبان بر بیایید.

    دروس ادبیات، عربی، زبان انگلیسی و معارف دروسی هستند که شما باید به آنها در قالب دروس عمومی پاسخ دهید. سعی شما بر این باشد تا از منابع با کیفیت در کنکور برای تست زنی استفاده کنید.

    برای کنکور زبان چه کتاب هایی را بخوانیم؟

    همان منابعی که داوطلبان کنکور ریاضی، کنکور انسانی و کنکور تجربی برای دروس عمومی استفاده می کنند شما هم استفاده کنید. برای هر بخش از زبان تخصصی هم باید جدا جدا بهترین منابع را به کار بگیرید. برای اطلاع از نام کتاب و منبع مخصوص به کنکور زبان می توانید از مشاوره کنکور زبان استفاده کنید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا