مشاوره کنکور تلفنی

مشاوره کنکور تلفنی
  • مشاوره کنکور تلفنی

    مشاوره کنکور تلفنی یک خدمت آموزشی است که به دانش‌آموزان و دانشجویان کمک می‌کند تا در راستای آمادگی برای آزمون کنکور ورودی به دانشگاه، مشکلاتشان را حل کنند و به نتیجه مطلوبی دست یابند. این خدمت با استفاده از تلفن و یا سایر روش‌های ارتباطی انجام می‌شود و در آن، افرادی با تجربه و دانش مناسب به دانش‌آموزان کمک می‌کنند تا از نظر روانی، روانشناختی، تحصیلی و آزمونی آمادگی کافی داشته باشند. مشاوران تلفنی کنکور به دانش‌آموزان ارائه مشاوره در زمینه‌های مختلفی از جمله انتخاب رشته، تعیین برنامه درسی، روش‌های مطالعه، اسرار موفقیت در کنکور و… می‌دهند. به عنوان یکی از راه‌های پرطرفدار و موثر آمادگی برای کنکور، مشاوره کنکور تلفنی می‌تواند به دانش‌آموزان کمک شایانی کند تا به نتایج بهتری در کنکور دست یابند.

    شما جزء کدام دسته از این افراد هستید که مشاوره کنکور تلفنی را انتخاب کرده اید؟

    ۱️⃣ وقت کافی ندارید؟ از مشاوره کنکور تلفنی استفاده کرده اید؟

    ۲️⃣ دسترسی به مشاوره آنلاین برای شما آسان­تر است؟

    ۳️⃣ می­خواهید از جمله افرادی باشید که نسبت به اغلب جامعه متفاوت هستند؟

    ۴️⃣ احساس می کنید با استفاده از مشاوره تلفنی و از راه دور به نتیجه تان می رسید؟

    ۵️⃣ هزینه دسترسی به مشاوره حضوری برای شما بسیار بالاست؟

    ۶️⃣ در سفر هستید و دوست دارید در حین سفر با مشاورتان در ارتباط باشید؟

    ۷️⃣ در آن ساعتی که می خواهید از مشاور استفاده کنید شهر خیلی شلوغ است و تردد مشکل؟

    ۸️⃣ شما هم برای وقت تان ارزش قائل هستید و برای دریافت مشاوره یک ساعته نمی خواهید کل روزتان را از دست دهید؟

    ۹️⃣ ظرفیت پاسخ گویی مشاوران برتر تکمیل شده است و شما نمی توانید از آنها استفاده کنید؟

    ? و …

    اگر دلیل شما در موارد بالا نبود، شما از جمله افراد خاص در جامعه هستید که حتی دلیل انتخاب مشاوره غیر حضوری شما جزء این دسته هم نیست.

    چرا مشاوره کنکور آنلاین؟ چرا مشاوره کنکور غیر حضوری؟ چرا مشاوره کنکور تلفنی؟

    ? امروزه خیلی از افراد برای صرفه جویی در وقت و هزینه راه هایی را انتخاب می کنند که به کارشان سرعت دهد. خیلی ها علاقه ای به شرکت در جلسات مشاوره حضوری ندارند. مشاوره کنکور تلفنی برای داوطلبان کنکور پیشنهاد خیلی خوبی می تواند باشد.

    ? دلیل عدم شرکت شان هم این است که برای ملاقات با مشاور به مدت یک ساعت، حداقل ۴ ساعت در شهرهای بزرگ باید وقت هزینه کنند. البته این امکان هم هست که شاید مشاور در کلینیک خود حضور نداشته باشد و یا بنا به هر دلیلی دانش آموز دیر به محل برسد و طرفین ناراحت شوند.

    ? بعد از دریافت مشاوره یک ساعته و از دست دادن یک روز کامل مطالعاتی حالا نوبت این شده که برای آمادگی در کلاس های فردا زود بخوابید.

    ? چقدر خوب می شد که از هر جای کشور  چه در مسافرت، گردش، دور همی، یا حتی تداخل زمان مشاوره با بعضی از کلاس های درسی ک هشما دارین و یا هر سد بزرگ دیگر، امکان برقراری تماس صوتی و تصویری وجود داشت.

    ? خیلی از شماها در شرایطی هستید که به صورت دو شیفت صبح و عصر به مدرسه می روید و امکان برقراری ارتباط با مشاور در زمان ثابت و خاصی را ندارید.

    ? بعضی از دانش آموزان به خاطر دور بودن مسیر مدرسه یا کلینیک مشاور تمایل دارند که حتی از این زمان هم به درستی استفاده کنند و در این زمان با مشاورشان تماس بگیرند.

    مزایای بهره مندی از مشاوره کنکور تلفنی:

    ? اگر شما از جمله افرادی هستید که دور بودن مسیر و پر هزینه بودن جلسات مشاوره تحصیلی را بهانه می کنید، بدانید که دوستان شما با شرایطی حتی سخت تر، از این امکانات استفاده می کنند و به رویا هایشان نزدیک می شوند.

    ? امکاناتی که آن ها استفاده می کنند شامل دریافت مشاوره کنکور تلفنی در هر زمانی که بخواهند و هر مکانی که حضور داشته باشند. مشاوره به صورت صوتی و تصویری با کیفیت عالی فقط با به همراه داشتن تلفن همراه.

    ? هزینه کم و کیفیت عالی مشاوره کنور تلفنی با مشاورانی که هر ساله رتبه برترهای زیادی را به دانشگاه ها تقدیم می کنند. زمان مشاوره را به صورت توافقی با هم تنظیم خواهید کرد.

    ? شما می توانید به مدت ۳ ماه متوالی با مشاورتان تماس صوتی و تصویری داشته باشید. به ازای هر ۱۵ روز می توانید در روز و زمان دلخواه تان با مشاور در گفتوگو کنید. مشاوره یک ساعته که شامل شناخت روحیه و شخصیت شما خواهد بود.

    ✅ در صورت تمایل به دریافت مشاوره با مدت زمان خاص، مثلا یک ساله یا یک ماهه، می توانید درخواست خود را ارسال بفرمایید.

    ? بر اساس خصوصیات رفتاری خود شما، مشاوران برنامه ریزی می کنند و این امکان را به شما می دهیم که با خیالی آسوده به برنامه مشاورتان عمل کنید و نتیجه دلخواهتان را کسب کنید.

    ? در صورت تمایل به عقد قرارداد به صورت هفته ای و یا کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره دفتر ما در تهران تماس حاصل فرمایید.

    برای دانش آموزانی که در کلان شهر های کشور مشغول به تحصیل هستند، این کار زمان زیادی را برای آنها ذخیره خواهد کرد. نیازی به خروج از منزل نیست و می توانید از هر جایی که باشید در هر زمان با مشاورتان صحبت داشته باشید.

    تیم مشاوره شیک اندیش:

    ? تیم مشاوره شیک اندیش این امکان را به شما می دهد تا در شرایط آموزشی مساوی با سایر دانش آموزان از مشاور مد نظرتان کمک بگیرید.

    ? تخصص ما ایجاد پل ارتباطی بین دانش آوزان و مشاوران برتر کنکور و ارائه مشاوره غیر حضوری می باشد.

    ? مشاوره صوتی و مشاوره تصویری را از هر جای ایران می توانید دریافت کنید. تیم مشاوره کنکور تاک متشکل از مشاوران برجسته و مطرح خانم و آقای هر شهر است.

    ? برای دریافت اطلاعات بیشتر از سوابق مشاوران، با شماره دفتر ما در تهران تماس حاصل فرمایید.

    ? قابل توجه دانش آموزان عزیز که ظرفیت های هر مشاور محدود است.

    مشاوره گروه تلگرام:

    یکی از گروه های تلگرام به طور تخصصی در رشته های انسانی، ریاضی، تجربی و زبان فعالیت می کند  به این آدرس است. مشاوران و رتبه برترهای کنکور عهده دار مشاوره کنکور تلفنی این مجموعه هستند.

    اگر علاقه‌مند به این هستید تا شما هم مثل خیلی از افراد بروز و موفق، از زمان خود بهترین استفاده را ببرید می توانید از مشاوره کنکور تلفنی بهره مند شوید. با مشاوره کنکور تلفنی دیگر نیازی به صرف وقت و هزینه زیاد برای دریافت مشاوره حضوری نیست.

    مشاوره تحصیلی تلفنی با موبایل:

    بیشتر افراد در این برهه از زمان به دنبال راه های ساده برای مشاوره هستند. مشاوره کنکور تلفنی به صورت غیر حضوری بسیاری از مشکلات را حل می کند. هزینه رفت و آمد به شدت کاهش می یابد و در زمان شما خیلی صرفه جویی می شود.

    آیدی مشاور تحصیلی در تلگرام:

    مشاوره کنکور تلفنی چه از طریق تلگرام و چه روش های دیگر مزایای فراوانی دارد. شرکت در جلسات مشاوره آنلاین با مشاوران برتر کشور از طریق کنکور تاک به راحتی امکان پذیر است. شما با عضویت در کانال شیک اندیش از بروز ترین ترفند های تست زنی و مشاوره بهره مند خواهید شد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا