اگر عاشق یک درونگرا هستی حتما این ۹ نکته را در رابطه عاطفی ات انجام بده

عاشق یک درونگرا
  • اگر عاشق یک درونگرا هستی حتما این ۹ نکته را در رابطه عاطفی ات انجام بده

    در دنیای امروز افراد برونگرا بیشتر دیده می شوند و طبیعتا توجه بیشتری به آن ها می شود. اما درونگرا ها چی؟

    اگر عاشق یک فرد درونگرا شدیم می دانیم چطور باید با آنها رفتار کنیم که آنها نیز بتوانند از عشق لبریز شوند؟

    امروز در این مقاله می خواهم نکات مهمی را بگویم که درونگرا ها زمان رابطه دوست دارند آن را بدانی اما احتمالا هرگز نخواهند گفت.

     

    ۹ نکته مهم برای رابطه عاطفی با یک فرد درونگرا:

     

     

    ۱. با من مکالمات معنی دار داشته باش

    بر خلاف افراد برونگرا، افراد درونگرا از مکالمات سطحی زباد لذت نمی برند. آنها دوست دارند درباره موضوعات عمیق تری باهشون صحبت شود.

    پس بهتر است بیشتر سوال کنی و سوال هایی بپرسی که جواب آنها باز هستند و به یک بله و خیر ختم نمی شوند.

    از آنجایی که بیشتر اوقات در زندگی ترجیح داده اند که تنها باشند طبیعتا به موضوعات بیشتر و عمیق تری فکر کرده اند به همین خاطر صحبت کردند درباره موضوعات و تئوری هایی که قبلا یا همین الان به آنها فکر می کنند برایشان جذاب تر است.

    و اگر این کار را انجام دهی از نظر آن ها فرد باهوش و جذابی دیده می شوی و همچنین در برانیگختگی جنسی آن ها نیز تاثیر بسازیی خواهی داشت.

     

    ۲. من محیط های آرام را ترجیح می دهم

    افراد درونگرا در محیط های بسیار شلوغ آرامش شان را از دست می دهند و نمی توانند لذت ببرند در عوض ترجیح می دهند در یک محیط آرام باشند.

    در واقع آن ها کیفیت با هم بودن را به مکانی که در آن هستند ترجیح می دهند.

    اگر عاشق یک فرد درونگرا شدی باید بدانی قطعا نشستن در یک کافه دنج و نوشیدن چای در کنار هم را به یک مهمانی یا دورهمی شلوغ ترجیح می دهد.

     

    ۳. آرام آرام به من نزدیک شو

    زمانی که می خواهند یک فرد را به عنوان شریک عاطفی شان انتخاب کنند ترجیح می دهند که رابطه آرام آرام شکل بگیرد. چرا که آنها ابتدا نیاز دارند یک سری اطلاعات اولیه از فرد مورد نظرشان بدست بیاورند و سپس بتوانند با خیال راحت به او اعتماد کنند و رابطه را شروع کنند.

    شاید در وهله اول اینطور برداشت کنی که علاقه مند نیستند یا عشق آتشین ندارند اما بدین دلیل است که ترجیح می دهند آرام آرام وارد یک رابطه شوند.

    پس این موضوع را بر حساب بی علاقه بودنشان نگذار.

     

    ۴. لطفا درکم کن

    افراد درونگرا به کسی نیاز دارند که بتواند آن ها را درک کند. بدین دلیل که آنها تمایلی ندارند احساسات شان را خیلی واضح بیان کنند بنابراین نیاز دارند کسی در کنارشان باشد که جویای حالشان شود.

    اینکه تمایلی ندارند احساساتشان را خیلی واضح بیان کنند به این علت نیست که در انجام این کار ناتوان هستند بلکه ترجیح می دهند تو پا پیش بگذاری و درباره احساساتشان سوال کنی.

     

    ۵. به لحاظ ذهنی تکیه گاهم باش

    از آنجایی که افراد درونگرا خیلی فکر می کنند و گاهی به دلیل همین فکر کردن ها پریشان می شوند نیاز دارند کسی در کنارشان باشد که آن ها را از این شرایط در بیاورد.

    اکثر افراد درونگرا زمانی که افکار و نگرانی ها به سمت شان حجوم می آورند بطور ناخودآگاه کمی فاصله می گیرند اما این فاصله گرفتن بدلیل کم شدن علاقه نیست بلکه در طی سالیان سال یاد گرفتند که باید مشکلات خودشان را خودشان حل کنند اما از صمیم قلب دوست دارند در اینجور مواقع کنارشان باشی و کمک شان کنی.

     

    ۶. به حرف هایم دقت کن احساساتم را لابه لای حرف ها بروز می دهم

    افراد درونگرا زمانی که عاشق می شوند شاید مانند برونگرا ها نتوانند به راحتی احساساتشان را بروز دهند بخاطر همین عموما لا به لای حرف هایشان احساساتشان را نشان می دهند.

    بطور مثال شاید به تو بگوید چقدر این رنگ سبز به تو می آید.

    در وهله اول اینطور به نظر می رسد که خیلی خب از رنگ سبز خوشش می آید اما در واقع منظورش این است که از تو خوشم می آید و پوشیدن  این لباس تو را خیلی فریبنده و جذاب کرده است.

     

    ۷. به حریم شخصی ام اهمیت بده

    افراد درونگرا زمان هایی را لازم دارند تا با خودشان تنها باشند و این تنها بودن با خودشان باعث می شود حال بهتری را تجربه کنند و نباید این حریم را بشکنی چرا که در بلند مدت آن ها را نگران و بی انرژی می کنی.

    پس یک زمان هایی را اجازه بده تنها باشند. اطمینان می دهم بعدش بابت این کار تشکر می کنند اما به زبان خودشان که در حالت ۶ گفته شد.

     

    ۸. کیفیت با هم بودن برایم مهمتر از کمیتش است

    افراد درونگرا به کیفیت با هم بودن و رابطه بیشتر از کمیتش اهمیت می دهند.

    شاید برایشان انقدر مهم نباشد که هر روز پیش هم باشید اما برایشان مهم است زمان هایی که پیش شان هستی صفر تا صد باشی و به تعاملی که با همدیگر دارید بسیار اهمیت می دهند.

    اگر این مسئله را رعایت کنی نه تنها به آن ها اجازه می دهی گهگاهی با خودشان خلوت کنند بلکه باعث می شوی از کنار هم بودن هم لذت دوچندان ببرند.

     

    ۹. من را همینگونه که هستم بپذیر

    از آنجایی که امروز ما در دنیایی زندگی می کنیم که برونگرا هم بیشتر دیده می شوند به نوعی طرز تفکر همه ما اینگونه شده است که برای پیشرفت و موفقیت باید در مرکز توجه باشیم.

    اما اگر افراد درونگرا را در این شرایط قرار دهی عذاب می کشند.

    شاید هدفت این باشد که به آن ها کمک کنی تا بیشتر با دیگران تعامل داشته باشند یا استعداد هایشان را به معرض نمایش بگذارند اما این کمک فقط باعث رنجیده خاطر شدن آن ها می شود.

    در واقع ما باید آن ها را همانطوری که هستند بپذیریم و دوست داشته باشیم و طبیعتا نباید سعی کنیم آن ها را تغییر دهیم چون اسباب بازی ما نیستند.

     

    در پایان یادت باشد قبل از اینکه وارد رابطه شوی باید چشم هایت را باز کنی و مطمئن انتخاب کنی اما زمانی که وارد رابطه شدی باید چشمهایت را ببندی و همانطور که روز اول شریک عاطفی ات را انتخاب کردی دوستش بداری.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا