سیاست های زنانه برای وابسته کردن شوهر

سیاست زنانه
  • ۹ سیاست زنانه برای وابسته کردن شوهر

    سیاست زنانه برای وابسته کردن شوهر، یکی از روش‌هایی است که برخی زنان در روابط خود با شوهرانشان به کار می‌برند تا آنها را به خود وابسته کنند. این سیاست، در برخی موارد ممکن است به دلیل عدم توجه به نیازهای شوهران و نادیده گرفتن احساساتشان، منجر به بروز مشکلات و تنش‌هایی در رابطه زناشویی شود.

    یکی از روش‌های سیاست زنانه، ایجاد وابستگی اقتصادی است. برخی زنان در این راه به کار می‌برند که درآمد خانواده را به دست بیاورند و شوهرانشان را به خود وابسته کنند. این روش، در برخی موارد ممکن است به دلیل فشار زیاد بر شوهران و نادیده گرفتن نیازهای آنها، منجر به افزایش تنش‌ها و مشکلات در رابطه شود.

    دیگر روشی که برخی زنان به کار می‌برند، ایجاد وابستگی عاطفی است. در این روش، زنان سعی می‌کنند با نشان دادن علاقه و محبت به شوهرانشان، آنها را به خود وابسته کنند. این روش، در برخی موارد ممکن است به دلیل افزایش نارضایتی شوهران و نادیده گرفتن نیازهایشان، منجر به بروز مشکلاتی در رابطه شود.

    در نهایت، توصیه می‌شود که زنان در روابط خود با شوهرانشان، به نیازهای آنها توجه کنند و با روش‌هایی که هم‌احساسی و هم‌اقتصادی هستند، به دنبال ایجاد وابستگی در رابطه باشند. به این ترتیب، می‌توان مشکلات و تنش‌هایی در رابطه زناشویی را کاهش داد و رابطه سالم و پایداری را ایجاد کرد.

    در این مقاله به بررسی ۹ مورد از سیاست زنانه که باعث می‌شود بتوانید همسرتان را وابسته خود کنید و بهتر از قبل مدریت زندگی‌تان را بر عهده بگیرید می‌پردازیم

    ۱-با سؤال‌های فراوان استقلال او را زیر سؤال نبرید:

    پرسیدن بعضی سؤالات مانند اینکه تابه‌حال کجا بودی باعث می‌شود شوهرتان خود را اسیر شما بداند. و احساس بی استقلالی کند. پس در سؤال پرسیدن این نکته را در نظر داشته باشید که آیا همسرتان احساس مثبتی نسبت به این پرسش پیدا می‌کند یا خیر.

    البته این بدان معنی نیست که کلاً کاری به کار همسرتان نداشته باشید و از کار او خبر نداشته باشید؛ اما پرسیدن‌های مکرر و تجسس‌های فراوان باعث ایجاد احساس منفی در وی و فاصله گرفتن او از شما می‌شود؛ و به‌کارگیری مرز مشخص بین احساس تعلق و استقلال یکی از مهم‌ترین سیاست‌های زنانه به شمار می‌رود.

     

    ۲- قدرت همسرتان را در خانه تخریب نکنید:

    اگر قدر همسرتان در خانه و در نزد فرزندان زیر سؤال برود شما هیچ‌گاه نخواهید توانست جایگاه آن را در خانه پرکنید.

    پس سرزنش‌های مکرر و ایجاد حس بی‌کفایتی در وی که موجب سرخوردگی او شود نه‌تنها خانواده را دچار تزلزل می‌کند و باعث ناراحتی شدید او می‌شود بلکه موجب می‌شود با از دست رفتن قدرت او حتی فرزندان نیز از انرژی مردانه پدر محروم شوند.

    شما با جدال کردن و فریاد زدن جلوی بچه‌ها بیش‌ازپیش قدرت همسرتان را در خانه کاهش می‌دهید.

     

    ۳-همیشه دنبال این نباشید حرف آخر را بزنید

    یکی دیگر از مواردی که به‌عنوان سیاست زنانه مطرح می‌شود این است که همیشه در بحث‌ها دنبال پیروزی و ثابت کردن حرف خود نباشید. سعی کنید در تصمیم‌گیری‌ها با یکدیگر مشورت کنید.

    می‌توانید از مدل ارتباطی میانه برای حل‌وفصل اختلافات استفاده کنید. بدین‌صورت که اگر مثلاً در مسافرت رفتن به کدام شهر اختلاف دارید یک‌بار به شهری که مدنظر همسرتان هست بروید و دفعه بع

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.
    پیمایش به بالا