زن ها جذب چه مردهایی می شوند؟

زن ها جذب چه مردهایی می شوند؟
  • زن ها جذب چه مردهایی می شوند؟

    شش نکته‌ای که در زیر آورده‌ایم نیز لیست معیارهای زن برای سنجش جذابیت مرد است و سرنخ‌هایی هستند که توانایی مرد را برای جمع آوری منابع نشان می‌دهند. البته ترتیب اینها مهم نیست اما یک نکته انکارناپذیر است. زن‌ها جذب مردانی می‌شوند که بتوانند و بخواهند این کارها را انجام دهند.

    – زن‌ها جذب مردهایی می‌شوند که بتوانند آن‌ها را بخنداند!

     

    تقریباً در تمام تحقیقات صورت گرفته در خصوص جذابیت‌های مرد از دیدگاه زن‌ها، شوخ طبعی و بذله گویی قسمت‌های ابتدایی لیست را به خود اختصاص داده است و مرتباً در آگهی‌های همسریابی جزو معیارهای اولیه ذکر می‌شود.

    وقتی زنی می‌خندد، مغز او به بدنش فرمان می‌دهد تا اندروفین ترشح کند ماده شیمیایی که مشابه مورفین است و باعث ایجاد آرامش و لذت می‌شود.

    اندروفین یکی از مسکن‌های طبیعی بدن است؛ که باعث تقویت سیستم ایمنی در برابر بیماری‌ها می‌شود. خنده ترشح هورمون‌های استرس زا مانند کورتیزول را می‌کاهد و فشار خون را پایین می‌آورد و در عوض ریسک بیماری‌های قبلی را کاهش می‌دهد. افزایش سطح کورتیزول در خون، سیستم ایمنی را ضعیف می‌کند، در نتیجه کاهش این هورمون برای سلامت عمومی بدن خوب است.

    زن‌ها به طور ناخودآگاه درک کرده‌اند اگر مردی خوش‌بین باشد و نیمه پر لیوان را ببیند برای سلامت و به طور کلی برای تندرستی و طول عمر بیشتر او مفیدتر است.

    بنابراین از مردانی که مدام منفی بافی می‌کنند و تاریکی‌های زندگی را می‌بینند یا مردانی که مدام آیه یاس می‌خوانند، خوششان نمی‌آید.

    خود مردان نیز به قدرت شوخ طبعی پی برده‌اند و برای گفتن بهترین جک‌ها با هم رقابت می‌کنند. آن‌ها می‌دانند فردی که بیشتر می‌خندد، بیشتر به مذاق زن‌ها خوش می‌آید.

     

    – زن‌ها جذب مردهایی می‌شوند که روابط عموی قوی داشته باشند

     

    از دیگر معیارهای مهم برای زن‌ها، تمایل مرد برای گوش دادن به مشکلات و احساسات زن بدون ارائه راه حل یا پریدن وسط حرف اوست. اگر مرد هستید، از جزئیات خود بگویید همان گونه که او همه چیز را راجع به خودش به شما می‌گوید. این تبادل، سازگاری می‌آورد و خیلی زود باعث صمیمیت می‌شود. این بدان معنا نیست که مرد رفتار زنانه داشت باشد. بلکه فقط کافی است با دلسوزی و بدون ارائه راه حل شنونده صبوری باشد.

     

    – زن‌ها جذب مردهایی می‌شوند که آشپزی بلدند

    میلیون‌ها سال است. مردها غذا شکار می‌کنند و آن را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهند. حتی امروز در قرن بیست و یکم، مردی که بتواند برای زن غذا درست کند، این حس ابتدائی و اولیه را در او بیدار می‌کند. و به همین علت است بردن زن به رستوران، رفتار اغوا کننده‌ای برای او محسوب می‌شود، حتی اگر گرسنه نباشد. این امر نشان دهنده تعهد مرد برای تهیه منابع غذایی برای زن است و ایجاد انگیزه می‌کند. اگر مرد هستید همین امروز دست به کار شوید و در یک کلاس آشپزی ثبت نام کنید.

     

    – زن‌ها جذب مردهایی می‌شوند که به آن احساس امنیت می‌دهند

     

    زن‌ها در سه مورد احساس ناامنی می‌کنند: ظاهر، وضعیت مالی و این که آیا کسی واقعاً آن‌ها را دوست دارد یا نه. زن نیاز دارد ظاهر، سلیقه، و احساس خوبی که می‌دهد؛ مورد تأیید قرار بگیرد. اگر مدل موهای جدیدش را به او یادآور نشوید یا کفش‌های که تازه خریده تبریک نگویید، این مفهوم را به او القا می‌کنید که ارزش توجه کردن ندارد.

    اگر از او تعریف و تمجید کنید، احساس جنسی‌شان افزایش می‌یابد. مردی که دیر به خانه می‌آید یا توضیح نمی‌دهد کجا بوده است، باعث ایجاد شک و تردید در زن می‌شود و احساس ناامنی در بیشتر زن‌ها بوجود می‌آورد. در نتیجه مردی که اطلاع می‌دهد کجا می‌رود یا کی برمی گردد یا دلش برای همسرش تنگ شده است، از شدت ترس او می‌کاهد.

     

    – زن‌ها جذب مردهایی می‌شوند که بچه‌ها را دوست دارند

     

    دلیل یک زن برای آغاز یک رابطه، رسیدن به امنیت، اطمینان و راحتی است. توانایی بنای زندگی، نیرویی خودجوش و درونی است که در وجود زن تعبیه شده است، بنابراین مردی که با دوست داشتن بچه‌ها، بازی کردن با آن‌ها، بالا و پایین پریدن‌ها و شکلک درآوردن‌ها، این پیام را به زن منتقل کند، رتبه بالایی در درجه بندی معیارهای جذابیت مرد از نظر زن کسب خواهد کرد.

     

    – زن‌ها جذب مردهایی می‌شوند که از سلامت جسمانی برخوردار باشند

     

    زن‌ها در همه جای جهان سلامتی جسمانی مرد را به دو دلیل جز معیارهای اولیه خود می‌دانند: اول این که اگر مرد زندگی‌شان از سلامت جسمانی خوبی برخوردار نباشد، ممکن است زودتر بمیرد یا ناتوانی جسمی پیدا کند در نتیجه زن منابعش را از دست بدهد؛ دوم این که مرد بیمار ممکن است بیماری‌اش را از طریق تماس فیزیکی یا از طریق ژن‌هایش به او و فرزندانش انتقال دهد.

    مردی که سلامت جسمانی داشته باشد، می‌تواند تا حدود زیادی بچه‌های سالم به وجود بیاورد و منابع را تا طولانی مدت تأمین کند.

    زن‌ها معمولاً نشانه‌های عدم تندرستی را از شرایط فیزیکی ضعیف گرفته تا زخم‌های سرباز، اشکالات تنفسی و عادت‌های ناصحیح رتبه‌بندی می‌کنند.

    شرایط جسمانی خوب را می‌توان از شرایط خوب ظاهری و فیزیکی تشخیص داد.

    پوست شفاف و انرژی بالا که از سرعت راه رفتن معلوم می‌شود و بیانگر دید مثبت و اعتماد به نفس فرد است. مردهایی که پشت گوژ می‌کنند و سلانه سلانه راه می‌روند به طرف مقابل حس بی‌انگیزگی و عدم اعتماد به نفس القا می‌کنند و در نتیجه نمی‌توانند در درازمدت تأمین منابع را ضمانت کنند. بنابراین اگر مرد هستید، قبل از این که شام بپزید و همسرتان را گردش ببرید؛ صاف و استوار و باصلابت راه بروید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا