دختران مجرد؟رهایی دختر مجرد

دختران مجرد
  • دختران مجرد؟رهایی دختر مجرد

    چرا دختر خانمها هنوز مجرد هستند؟

     

    افزایش دختران مجرد-خیلی از دختر خانمهای مجرد از ما می پرسند با توجه به شرایط خوبی که دارند هنوز نتوانسته اند کیس و مورد مناسب خود را پیدا کنند و یا اگر کسی را پیدا کرده اند، طرف مقابل خیلی استقبالی از رابطه ی متعهدانه نکرده است.

     

    خیلی از این دخترها خانوما شرایط عالی دارند مثلا قیافه و هیکل خوب، شغل مناسب و درآمد خوب، جایگاه اجتماعی بالا و… ولی باز هم در روابط و جذب همسر دلخواه دچار مشکل هستند و هنوز احساس مس کنند عشق واقعی خود را نیافته اند.

     

    دختر مجرد, دختران مجرد, خانم مجرد, خانومای مجرد, خانمهای مجرد, زن مجرد, زندگی مجردی,دخترای مجرد, افزایش دختران مجدد, آمار دختران مجرد

    دختر مجرد, دختران مجرد

     

    خب احتمال داره که شما جزو افرادی باشید مثل خیلی از دختران مجرد دیگه که فکر می کنند عشق یک اتفاقه و یه روزی یک مردی سوار بر اسب سفید میاد تو زندگیتون و شما رو مثل یک سوپر من از تمام مشکلات رهایی می بخشه و بر قله های عشق و محبت، منزل خواهید کرد.!!

     

    البته منظورم نه به این رمانتیک گونه، بلکه بسیاری از دخترها ی مجرد فکر می کنند همه چیز تو این دنیا اتفاقیه و قسمت و از این حرفها!! تو این دنیا که هر ذره حساب و کتاب داره،مگه میشه همه چیز روی شانس باشه. حداقل اگر هم به شانس اعتقاد دارید باید خود را در معرض شانهای خوب قرار بدید.

     

    پس همین حالا افکار خودتون رو نسبت به روابط اصلاح کنید و منتظر معجزه نباشید، مگر اینکه قبلش کارای خاصی برای خودتون انجام داده باشید.

     

    یعنی این که استراتژی “صبر کن تا ببینیم چی پیش میاد!!” دیگه از کار افتاده و باید دست بکار شوید. این همه سال و ماه اومد و رفت ولی دست آخر شما موندید و هزارتا  آرزوی بر باد رفته !!

     

    دخترای مجرد باید بدانند که:

     

    قدم اول برای رهایی از این وضعیت اینه که باید خودتون رو دوست داشته باشید و به خودتون عشق بورزید. و نگاه کنید ببینید این نگاه گذشته ی شما به عشق چه تاثیری داشته. مسلما فقط صبر برای عشق بوده !! اگر چیزی نصیبتان نشده در آینده هم هیچ چیز نصیبتان نخواهد داشت.

     

    دختر مجرد, دختران مجرد, خانم مجرد, خانومای مجرد, خانمهای مجرد, زن مجرد, زندگی مجردی,دخترای مجرد, افزایش دختران مجدد, آمار دختران مجرد

    دختر مجرد, خانمهای مجرد, زن مجرد

     

    قدم دوم برای خانمهای مجرد: نشان دهید در دسترس هستید. در دسترس بودن یعنی حضور دارید. دامنه دوستی های اجتماعی خود را افزایش دهید، در شبکه های اجتماعی فعال باشید و نشان دهید حضور دارید. هر چه حضور بیشتر و پررنگ تری داشته باشید بیشتر شانس یافتن عشق مورد نظر خود را خواهید داشت.

     

    این کار یعنی برای یافتن عشق از خود حرکتی نشان می دهید و به جهان اعلام می کنید من آماده ام  و کائنات هم برای شما فرصتهای بیشتر و بهتری به ارمغان می آورد.

     

    مطمئن باشید در این شرایط شانس شما به شدت بیشتر از موقعی است که انزوا طلبی را اختیار کرده باشید.

     

    در این صورت احتمال دارد یک مرد ایده آل را پیدا کنید و او را با هنرمندی تمام به زندگی خود دعوت کنید.

     

    سومین قدم برای خانمهای مجرد: اینه که رفتار خودتون رو بررسی کنید. یعنی اگر شما به شدت فرد سخت پسندی هستید مطمئنا شرایط انتخاب برای شما سخت تر می شه. یا اینکه تا یکی رو برای بار اول ملاقات می کنید داردید به اسم بچه های آیندتون فکر می کنید؟!!یا فردی هستید که پس از سه ماه قرار ملاقات تازه یختون باز میشه؟!

     

    این بررسی شخصیتی از خودتون باعث میشه راحت تر تصمیم بگیرید و کجاها رو باید اصلاح و کجاها رو تقویت کنید.

     

    اصلاح فیزیکی قدم بعدی برای دختر خانومای مجرد: همونطور که می دانید در این دنیا خانوما به شدت برای اینکه جذاب تر بنظر برسند دارن با هم رقابت می کنن.(مخصوصا خانمهای مجرد) از اون دخترا نباشید که به خودشون نمیرسن و میگن شخصیت مهمه !! بالاخره زیبایی اولین چیزیه که تو چشم میاد. البته منظور ما زیبایی مادرزادی و یا عمل های جراحی گران قیمت نیست، بلکه چیزهایی است که نشون بده شما به ظاهر و هیکلتون اهمیت میدین. مثلا اگر چاق شدید نیاز به یک مشاور تغذیه و لاغری دارید . رفتن به کلاسهای ورزش هم بدن شما را زیباتر می کند هم باعث سلامتی و نشاط شما می شود.

     

    در مورد آرایش هم اگر بلد نیستید آرایش کنید خیلی راحت می توانید با اندکی تغییر در ظاهر خود به شدت هم جذاب تر بشید و هم شخصیت با وقاری داشته باشید. من با خیلی از پسرها و مردان در این باره صحبت کردم و تقریبا همه بالاتفاق هم عقیده هستندکه: دختری که بسیار غلیظ و زننده آرایش می کنه و ظاهر زرق و برق درای درست می کنه، نه تنها جذاب نیست، بلکه چندش آوره. (بارها گفته ایم جلب توجه با جذب توجه کاملا فرق دارند)

     

    بعضی دختر های مجرد هم متاسفانه بهداشت را رعایت نمی کنند و بعضی وقتها بوی نامطبوع(مخصوصا در دوران پریود از خود متصاعد می کنند که بسیار کشنده ی جذابیت آنهاست)

     

    در نوع لباس پوشیدن هم سعی کنید خوش سلیقه و با کلاس نشان دهید. این که لباسهای رنگارنگ که هیچ تناسبی با هم ندارند فقط یک پیام را انتقال می دهد” تو رو خدا به من توجه کنید” مطمئن هستم شما نمی خواهید جزو این دسته دخترها باشید.

     

    همین تغییرات جزیی شما را از ۹۰ درصد بقیه خانمهای مجرد جلوتر می اندازد.

     

    می توانید با افتخار روی زمین قدم بردارید و در شرایطی که همه منتظر معجزه هستند شما سرنوشت خود را رقم بزنید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا