راهکارهایی ساده برای جذب پسر مورد علاقه وجود دارد که  این راهکارها برای جذب هر نوع مردی می تواند کارآمد باشد. فرقی نمی کند آن مرد همکار، همکلاسی شما در دانشگاه و یا یک فرد غریبه باشد. اگر می خواهید مردی را عاشق خود کنید باید به این نکات کوچک اما پر اهمیت توجه داشته باشید.

فراموش نکنید ما ممکن است نتوانیم افراد اطرافمان را تغییر دهیم اما با تغییرات کوچکی  در رفتار خودمان می توانیم هر فردی را هرچقدر هم که مغرور باشد به سمت خود بکشانیم.

برای جذب مردان به خودتان احترام بگذارید

اولین کاری که برای جذب مردان برای ازدواج باید انجام دهید این است که به خودتان احترام بگذارید. شما زمانی می توانید از دیگران انتظار داشته باشید ارزش و احترامتان را احفظ کنند که قبل از آن خودتان برای شخصیت خود ارزش و احترام قائل شوید. مردان زنانی را دوست دارند که به آن ها احترام بگذارند و شما برای جذب پسر مورد علاقه ی خود فقط در صورتی که به خودتان احترام بگذارید می توانید به او نشان دهید که برایش احترام قائل هستید.

برای جذب مردان مغرور دست از رقابت بردارید

یکی دیگر از راه های جذب مردان برای ازدواج به خصوص جذب مردان مغرور این است که دست از رقابت کردن با او بردارید. گاهی ممکن است با خود بگویید او ۱۵ دقیقه دیر جواب من را داد پس من ۲۰ دقیقه دیرتر جواب می دهم! این رفتار ها نه تنها مرد مورد علاقه تان را جذب نمی کند بلکه ممکن است تصور کند شما هنوز به بلوغ فکری کامل نرسیده اید. البته منظور من این نیست که همیشه خیلی سریع پاسخ او را داده و همه ی کارهایتان را برای اینکه با او صحبت کنید رها کنید. اتفاقا برعکس، گاهی اوقات لازم است به گونه ای رفتار کنید که منتظر تلفن یا پیام او نبوده اید. اما این کار را برای رقابت کردن انجام ندهید. این کار را باید زمانی انجام دهید که توجیه مناسبی برایش داشته باشید. مثلا زمانی که در جمع خانواده هستید یا مشغول به کار می باشید و نمی توانید تلفن خود را چک کنید. اما زمانی که وقتتان آزاد است این مسئله جنبه ی رقابت پیدا کرده و اصلا برای مرد مورد نظرتان جذاب نیست.

صحبت کردن یکی از راه های جذب پسر مورد علاقه است

صحبت کردن می تواند راه را برای جذب مورد مورد علاقه تان باز کند. اطلاعات خود را در زمینه های مختلف افزایش دهید تا هنگام صحبت کردن با پسر مورد علاقه تان حرفی برای گفتن داشته باشید. به خصوص اگر مرد مورد علاقه تان همکار شما یا همکلاسی شما در دانشگاه باشد فرصت زیادی برای صحبت کردن با او خواهید داشت. در این صورت حتی می توانید از روش های مختلف متوجه موضوعات مورد علاقه ی او شده و در مورد همان موضوعات با او صحبت کنید. یکی از راهکارهای موثر وابسته کردن مرد به خود این است که شما را هم صحبت خوبی برای خود بداند زیر مرد ها دوست دارند در مورد علایقشان حرف بزنند و مطمئن شوند ظرف مقابلشان با کمال میل به حرفشان گوش می دهد.

برای عاشق کردن پسران سرگرم کننده باشید

مردها از زنان گوشه گیر خوششان نمی آید. کمی سرگرم کننده باشید. برای جذب مرد مورد علاقه تان یکی از ساده ترین راهکارها این است که لبخند بزنید. هرچقدر بیشتر لبخند بزنید بیشتر مرد مورد علاقه تان را شیفته ی خود خواهید کرد. غصه، ناراحتی، افسردگی و غمگین بودن را کنار گذاشته و شاد باشید. سعی کنید با او شوخی کرده و بازی های مختلف و جذاب طراحی کنید و با او بازی کنید. ار ین کارهای ساده و کوچک باعث می شود مرد مورد علاقه تان در کنار شما لحظات خوبی را تجربه کرده و همین مسئله او را به سمت شما جذب می کند.

پس از آنکه توانستید با مرد مورد علاقه تان رابطه ی دوستانه ای برقرار کنید نیز برای وابسته کردن او به خود باید نکاتی را در نظر بگیرید:

جذب مردان برای ازدواج: ابراز احساسات فراموش نشود

اول آنکه احساسات خود را پنهان نکنید. اگر می خواهید مردی را برای ازدواج به خود جذب کنید باید به او نشان دهید چه احساسی دارید و زیرا احساسات شما تعیین کننده ی بسیاری از تصمیمات او خواهد بود. احساساتتان را بیان کنید و از راه های مختلف آن را نشان دهید.

وابسته کردن مرد به خود: توجه به نیازهای ناخودآگاه

برای جذب مرد مورد علاقه تان به او فرصت دهید به شما کمک کند. مردان دوست دارند حامی و پشتیبان همسرشان باشند. اگر نشان دهید توانایی انجام هرکاری را دارید مرد مورد علاقه تان تصور می کند هیچ نقش مثبتی در زندگی شما ندارد. فراموش نکنید این مسئله می تواند رابطه ی تان را به جدایی بکشاند. زیرا نیاز به مفید و قدرتمند بودن یکی از مهم ترین نیازهای ناخودآگاه طرف هر مردی می باشد و اگر اجازه ندهید این نیازش در کنار شما برطرف شود از شما جدا خواهد شد. پس برای وابسته کردن مردی به خود باید به او اجازه دهید در کنار شما احساس قدرت و مفید بودن داشته باشد.

اگر می خواهید مردی را برای ازدواج جذب کنید باید وفاداری و تعهدتان را به او ثابت کنید. یکی از مهم ترین مسائلی که باعث جدی شدن رابطه ی شما و ازدواج می شود این است که اعتماد او را به خود جلب کرده و به او نشان دهید همه ی احساس عشق شما فقط متعلق به او می باشد.

برای وابسته کردن یک مرد به خود باید نشان دهید که از بودن در کنار او خوشحال هستید. گاهی خوبی هایش را به زبان بیاورید. به او بگویید “تو مرد فوق العاده ای هستی و بودن در کنار تو برای من سرشار از احساس خوب است. ” مردها دوست دارند همسرشان خوشحال ببینند و زمانی که متوجه شوند باعث  احساس خوب و خوشحالی در شما شده اند یکی از مهم ترین نیازهای ناخودآگاهشان برطرف خواهد شد.

پس اگر می خواهید مردی به شما وابسته شود باید این نیازها (یعنی همان نیازهای ناخودآگاه) را شناخته و سعی کنید با رفتارهایی ساده و تاثیرگذار آن ها را برطرف کنید.