نکاتی که آقایان در حین رابطه جنسی بدان توجه می کنند

نکاتی که آقایان در حین رابطه جنسی بدان توجه می کنند
  • نکاتی که آقایان در حین رابطه جنسی بدان توجه می کنند

    رابطه جنسی یک فعالیت بسیار مهم و مفرح برای زوجین است که باعث ایجاد همبستگی و احساس نزدیکی بین آنها می شود. با این حال، برخی مردان در حین رابطه جنسی به نکات خاصی توجه می کنند که می تواند سبب افزایش لذت و رضایت شریک زندگی شان از این فعالیت شود. در این مقاله به بررسی این نکات و تاثیر آنها بر رابطه جنسی می پردازیم.

    ۱- توجه به نیازهای شریک زندگی: یکی از مهمترین نکاتی که مردان در حین رابطه جنسی توجه می کنند، توجه به نیازهای شریک زندگی است. برای این کار، شما باید به دقت به شریک خود گوش کنید و به نیازهای او پاسخ دهید. به عنوان مثال، اگر شریک شما به محبت و نزدیکی بیشتری نیاز دارد، شما باید با عشق و محبت به او نزدیک شوید و او را در این رابطه حمایت کنید.

    ۲- رعایت بهداشت: رعایت بهداشت در حین رابطه جنسی از اهمیت بسیاری برخوردار است. شما باید قبل از رابطه جنسی، از استفاده از کاندوم استفاده کنید تا از انتقال بیماری های جنسی جلوگیری کنید. همچنین، شما باید دوازدهای خود را قبل از رابطه جنسی شستشو داده و از بوی بدی که احتمالاً بوی بدی می توانیم داشته باشیم، جلوگیری کنید.

    ۳- ایجاد ارتباط عمیق: یکی از مهمترین نکاتی که مردان در حین رابطه جنسی توجه می کنند، ایجاد ارتباط عمیق با شریک زندگی است. برای این کار، شما باید در حین رابطه جنسی با شریک خود صحبت کنید و به او بگویید که چه چیزهایی را دوست دارید و چه چیزهایی را دوست ندارید. همچنین، شما باید به شریک خود نشان دهید که چقدر او را دوست دارید و به او اهمیت می دهید.

    ۴- توجه به حساسیت های شریک: هر فردی حساسیت های خاص خود را دارد و در حین رابطه جنسی، شریک شما نیز ممکن است به برخی موارد حساسیت داشته باشد. برای مثال، شریک شما ممکن است به برخی نواحی از بدن خود حساسیت داشته باشد و این برای او ناراحت کننده باشد. در این صورت، شما باید به حساسیت های شریک خود توجه کنید و به او نشان دهید که احترام می گذارید.

    ۵- ایجاد فضای رومانتیک: ایجاد فضای رومانتیک به شما کمک می کند تا احساسات عمیقی را در شریک خود ایجاد کنید. برای این کار، شما می توانید از شمع و عطر گل استفاده کنید و فضایی آرام و دلنشین را برای رابطه جنسی خود ایجاد کنید. همچنین، شما می توانید با شریک خود در حین رابطه جنسی، بازی هایی را انجام دهید و این بازی ها را به فضای رومانتیک تبدیل کنید.

    ۶- رعایت حریم شخصی: رعایت حریم شخصی در حین رابطه جنسی از اهمیت بسیاری برخوردار است. شما باید به شریک خود اجازه دهید که در حین رابطه جنسی، حریم شخصی خود را حفظ کند و در مورد خودش صحبت کند. همچنین، شما باید به شریک خود اجازه دهید که در مورد خودش تصمیم بگیرد و به او فضایی امن برای رابطه جنسی فراهم کنید.

    در نهایت، باید گفت که توجه به این نکات می تواند سبب افزایش لذت و رضایت شریک زندگی شما از رابطه جنسی شود. به همین دلیل، شما باید در حین رابطه جنسی به این نکات توجه کنید و به شریک خود نشان دهید که چقدر او را دوست دارید و به او احترام می گذارید.

    ابتدا چیزهایی که بدان توجه نمی کنیم: ناخن های شکسته ، یا آرنج های خشک و ترک خورده ، یا موهای زاید روی خط بیکینی. این ها جزئیاتی است که از ذهن ما می گذرد. ما بیشتر تمایل داریم نمایی کلی از رفتار داشته باشیم که نشان دهد آیا ما تعامل عاطفی جدی داریم یا خیر. آیا این آتش به پا کردن ها فایده ای دارد؟ آیا ما شمارا تحریک می کنیم؟ آیا اکنون حقیقتا دوست دارید عریان شوید؟ این سوال ها برای مردان بسیار مهم است و در اینجا آمده است که باید دنبال چه چیزی باشیم تا به پاسخ برسیم.

    ۱- پیشقدمی شما

    اگر ما داریم همه کارها را می کنیم و شما تنها نشسته اید و منتظرید ببینید که چه اتفاقی قرار است بیفتد، ما تصور می کنیم که شما هیچ علاقه ای بدان نداریدبنابراین اندکی هیجان داشته باشیدابتدا شما شروع کنید و کمربند را باز کنیدمارا بگردانید و رویمان برویدبه ما کمک کنید این لحظات را خاطره انگیز کنیم.

    ۲- حرکات بدن شما

    اگر شما سرد و خشک باشید، باعث نادیده گرفتن و دلسردی ما می شویدما از خود می پرسیم آیا مشکلی پیش آمده است یا اینکه خجالتی هستیداما اگر دور برداشته و شهوتی باشید، اینکار مارا تحریک می کندما می خواهیم بدن شما دور بدن ما بپیچدمی خواهیم سینه شما به سینه ما بچسبد، می خواهیم ران های شما بین ران های ما بلغزدهر چه بیشتر در آغوش ما وول بخورید، بیشتر احساس می کنیم که از بودن با ما خوشحالید.

    ۳- چشمان شما

    آیا مستقیما در چشمان ما نگاه می کنید؟ آیا بدن تازه عریان شده مارا برانداز می کنید؟ هردو اینها خوب استچیزی که مارا ناراحت می کند سر به زیر انداختن آیا تردید دارید؟)، بدن خود را برانداز کردن (احساس خجالت می کنید؟یا زل زدن به در و دیوار (آیا حوصله ندارید؟استبنابراین مواظب باشید چشمانتان آن چیزی را که شما نمی خواهید به ما نگویندبگذارید بدانیم که از با ما بودن هیجان زده اید.

    ۴- نفس شما

    نه، منظورم بوی بد دهان نیست البته امیدوارم بوی بد ندهد). منظورم طرز نفس کشیدن استآیا نفستان سنگین تر از همیشه است؟ آیا صدایتان بم تر است؟ این علایم به ما نشان می دهد آیا شما تحریک شده اید یا خیرنیازی نیست طوری نفس نفس بزنید که انگار ۵ کیلومتر دویده اید یا اینکه صداهای عجیب از خود در آوریداما اگر به این حال و روز افتادید بگذارید احساستان خود را نشان دهدبگذارید نفستان را روی گردن خود حس کنیم، در گوشمان حرف های سکسی بزنید، بگذارید بفهمیم که چقدر منتظر اتفاقی که قرار است بیفتد هستیدتحریک شدن ما بسته به تحریک شماست، پس از اینکه شهوت خود را نشان دهید باکی نداشته باشید.

    ۵- به تازگی بدن خود را موم انداخته باشید یا لباس زیر گران قیمتی پوشیده باشید

    اگر چنین نباشد هیچ مسئله ای نیستاما این کارهای ابتدایی بیانگر این است که شما به رابطه جنسی فکر می کرده اید و ما رابرای این کار انتخاب کرده ایدخوشحالیم که باهم تفاهم داریم.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا