تغییر شخصیت مردانه در همسریابی

تغییر شخصیت مردانه در همسریابی
  • تغییر شخصیت مردانه در همسریابی

    تغییرشخصیت سخت است ولی باید انجامش دهید!

    اگر واقعا می خواهید با جنس مخالف درست و مناسب رفتار کنید نیازمند تغییر هستید.با تغییر براحتی می توانید همسر دلخواه خود را پیدا کنید و در همسریابی جزو موفق ترینها باشید. اگر واقعا در جذب خانمها مشکل دارید، یک جای کار می لنگد که باید درستش کنید. چون در ذات و غریزه مردانه شما نیرویی برای جذب یک زن وجود دارد. اگر شما نمی توانید هیچ دختری را به سمت خود جذب کنید این یعنی شما باید روی شخصیت خود بیشتر کار کنید.

    تغییر شخصیت شاید در ابتدا سخت بنظر برسد ولی به تغییرات کوچک نتیج بزرگی را در آینده مشاهده خواهید کرد.

    کلا بهبود شخصیت، کار مشکلی به نظر می رسد چون شما باید از فردا جوری رفتار کنید که یک عمر طور دیگری رفتار کرده اید. باید از فردا به فرد جدیدی تبدیل شوید.

    خیلیها به تغییر شخصیت اعتقادی ندارند چون احساس می کنند نیازی نیست یا برایشان بسیار عمل سختی می باشد. البته قرار نیست همه زندگی خود را کن فیکون کنید!! منظور ما همین تغییرات کوچکی است که بارها و بارها درسایت و مشاوره ها به دوستان گفته ایم.

    مطالعات نشان می دهد وقتی پزشکان به مریضانشان می گویند باید تغییر در سبک زندگی یا رژیم غذاییشان بوجود آورند والا با خطر مرگ روبرو می شوند، از هر ۱۰ نفر ۹ نفر حرف دکترش را جدی نمی گیرد و می میرد!!! واقعا شک آور است مگه نه؟!!

    یعنی ما آدمها حاضریم بمیریم ولی تغییر نکنیم!

    پس اگر شما جزو انسانهایی هستید که اهل تغییر نیستید باید بگویم هیچ دست آورد خاصی در زندگی بدست نخواهید آورد. ولی خب از آنجایی که دارید این مطلب را می خوانید نشان می دهد به یادگیری علاقه مند هستید و اهل تغییر.

    برای ایجاد تغییر در زندگی باید آنرا راحت تر کرده تا پذیرش آن برای آدم آسان تر شود.

    در زیر به راهکارایی پرداخته ایم که تغییر را راحت تر می کند:

    ۱-      مشکلات خود را شناسایی کنید و ببینید در کجای رفتار و زندگی خود باید تغییر را بوجود بیاورید. هر چه مشکل خود را شفاف تر پیدا کنید، حل کردن آن راحت تر خواهد بود. سپس از خود بپرسید چرا نمی توانید این رفتار و مشکل خود را تغییر دهید؟

    ۲-      فکر کنید که چرا فلان کار را انجام نمی دهید؟  چرا انجام فلان کار برای شما اینقدر دردآور است که حاضر نیستید تغییر را در خود ایجاد کنید؟ دلیل اصلی مقاومت خود را بیابید(کاملا صادق باشید)

    ۳-      حالا به این فکر کنید که اگر تغییر نکنید چقدر بیشتر برای شما گران تمام می شود. چقدر فرصتهای جذب جنس مخالف از دست می رود. به چیزهای دردناک تری فکر کنید. خود را متعهد کنید در صورت عدم رفتار خاص و تغییر رفتار ، خود را جریمه کنید که به فلان موسسه پول واریز کنید(مثلا مبلغ ۳۰۰۰ تومان بابت هر خطا) مثلا اگر جلوی دختر ها بلند بلند خندید خود را جریمه کنید و واقعا پول را پرداخت کنید.

    ۴-      می توانید با یک رفیق صمیمی تغییرات را تمرین کنید تا انگیزه بیشتری داشته باشید.

    این روشها باعث می شود تغییر برای ما راحت تر شود و کم کم احساس می کنیم داریم تغییر می کنیم.

    مطمئن باشید لذتی که بعد از تغییر در شما بوجود می آید بسیار برای شما ارزشمند خواهد بود.

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا