به دوست پسرم چی بگم خوشش بیاد و عاشقم شود

به دوست پسرم چی بگم خوشش بیاد و عاشقم شود
  • به دوست پسرم چی بگم خوشش بیاد و عاشقم شود

    بهترین راه برای صحبت کردن و ابراز احساسات به پسری که در قلب شماست چیست؟ ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که با دوست پسرتان قرار می گذارید اما نمی دانید چگونه و چه حرف هایی با او حرف بزنید تا او را عاشق خود کنید. خیلی از دخترانی که به من مراجعه می کنند از من می پرسند: « به دوست پسرم چی بگم تا بتوانم قلب او را تسخیر کنم یا چگونه به دوست پسرم ابراز علاقه کنم و…»

    این مقاله را تا انتها بخوانید من نکات و پیشنهاداتی برایتان دارم که به سوالات شما در زمینه « به دوست پسرم چی بگم و پسرا از چه حرفایی خوششون میاد  و نحوه ابراز علاقه به پسر » پاسخ می دهد.

    در همین ابتدا می خواهم نکته ای را برایتان بگویم. در شروع رابطه یکدفعه با دوست پسرتان صمیمی نشوید و سعی کنید این عشق و صمیمیت به مرور زمان بیشتر شود. ابراز عشق های بیش از حد در همان ابتدای رابطه، باعث زدگی و خستگی طرف مقابلتان می شود. اگر مدام در گفتارتان یا پیامک هایی که به او می دهید حرف های عاشقانه بزنید، حس زیبایی این جملات از بین می رود و برای دوست پسرتان تکراری به نظر می رسد. وقتی هزار بار به یک ‌نفر بگویید که دوستش دارید، بعد از مدتی، تاثیر خودش را از دست می‌دهد. پس حد اعتدال را فراموش نکنید.

    به دوست پسرم چی بگم

    حالا برویم سر اصل مطلب پسرا از چه حرفایی خوششون میاد ؟

    ۱- سعی کنید از همان ابتدا بفهمید دوست پسرتان به چه چیزهایی علاقه دارد. بعد مشترکات خود را پیدا کنید و از آنها برای نشان دادن وجه اشتراکات بین خودتان و ایجاد عشق و صمیمیت بیشتر استفاده کنید. برای فهمیدن علایق او می توانید از اطرافیان، دوستانش یا خود او به طور غیر مستقیم سوال کنید. با این کار می دانید که پسر مورد علاقه تان بیشتر از چه حرف هایی خوشش میاد.

    ۲- تفاهم ها را به زبان بیاورید. مثلاً اگر فهمیدید پسر از غذای ماکارانی خوشش می آید، بگوید: من غذای ماکارانی را خیلی دوست دارم شما چطور؟ مطمئناً او با شنیدن این حرف سر شوق می آید و می گوید: چه تفاهمی!

    ۳- در جواب این سوال که به دوست پسرم چی بگم هم باید بگویم: از چیزهایی صحبت بکنید که او دوست دارد و به به آن موضوعات علاقمند است. هیچگاه صحبت های خود را در مورد مطالبی که با او اختلاف نظر دارید شروع نکنید. او را تشویق کنید در مورد خودش و کارهایش با شما حرف بزند.

    ببینید به دوست پسرتان به چه چیزهایی علاقه دارد بعد درباره آنها تحقیق و مطالعه کنید تا آگاهی خود را در آن زمینه ها بالا ببرید و بتوانید به راحتی با او درباره آن موضوعات صحبت کنید. وقتی او ببیند موضوعات مورد علاقه اش را از زبان شما می شنود، شما اطلاعات کافی در این زمینه دارید و با اشتیاق درباره آن صحبت می کنید، عشق او نسبت به شما چندین برابر خواهد شد به گونه ای که او شما را نیمه گمشده خود خواهد دید.

    ۴- از دوست پسرتان سوالاتی بپرسید که میدانید از جواب دادن به آنها لذت می برد. دختری که به من مراجعه کرده بود و می گفت: نمی دانم به دوست پسرم چی بگم و پسرا از چه حرفایی خوششون میاد ؟ هر گاه با هم قرار ملاقات می گذاریم جملاتی که بین ما رد و بدل می شود خیلی کوتاه است و خیلی زود از هم خداحافظی می کنیم. کاش می دانستم چه حرفایی به دوست پسرم بزنم.

    بعد از کلی صحبت با آن دختر و ارائه راهکارهایی فهمیدیم آن پسر به ماشین، انواع مدل ها و لوازم جانبی آن و … علاقه بسیاری دارد. به دختر خانم گفتم اطلاعات خود را در این زمینه بالا ببر تا بتوانی هم صحبت خوبی برای او باشی تا از سوالاتی پیرامون این موضوع بپرسی. بعد از مدتی دختر به من مراجعه کرد و می گفت: باورتان نمی شود از وقتی درباره علایق او حرف می زنم انگار دلش می خواهد زمان بیشتری با هم باشیم و به تازگی او هم در مورد علاقمندی های من صحبت می کند.

    ۵- بهتر است برای ابراز علاقه به دوست پسرتان و به دام انداختن او ابتدا به شغل، هنرش، خصوصیاتی از او که می پسندید و … باشد. مثلاً اگر دوست پسرتان فردی آرام و صبور است و عصبانیتش را کنترل می کند این ویژگی او را تحسین کنید و بگویید که او با این خصلت برای شما جذاب تر و خواستنی تر شده است. یا اگر نقاش ماهری است از او به خاطر این هنرش تعریف کنید.

    ۶ بعضی وقت ها در مورد عشق، دوست داشتن، حس قشنگ عاشق شدن و از این موارد حرف بزنید و نظرش را بپرسید تا بدانید از نظر احساسی به چه صورت است و میانه او با عشق به چه صورت است.

    کسانی که ۶ مرحله بالا را طی کردید اذعان داشتند دوست پسرشان بعد از مدتی عشق خود را زبانی به آنها ابراز کرده است. تمام هدف من این است که ابتدا پسر عشق خود را ابراز کند تا اینگونه وقار و سنگینی دختر حفظ شود.

    این نکته بسیار مهم است که دختر باید به گونه ای رفتار کند که وقار و متانتش حفظ شود تا در صورت دریافت جواب منفی، سرخورده نشده ، یا در صورت دریافت جواب مثبت ، در زندگی آینده با مشکلی مواجه نشود.

    ۷- شما هم به او بگویید دوستت دارم. البته شنیدن برخی جمله ‌ها به جای «دوستت دارم» جذاب و خوشحال‌کننده است و همان تاثیر را دارند که می توانید آنها را جایگزین « دوستت دارم » کنید.

     

    جملات عاشقانه برای دوست پسر

    وقتی عاشق کسی می‌شوید و می‌خواهید این عشق را با او به اشتراک بگذارید، به چشم‌هایش نگاه کنید و بگویید:

    • وقتی تو را دیدم، از خدا به خاطر این که تو را سر راه من قرار داده تشکر کردم
    • با تو، همه چیز همه ‌چیز زود می‌گذرد
    • در کنار تو مشکلات خیلی کوچکتر به نظر می رسند
    • دوست داشتن تو بزرگترین نعمت دنیاست
    • تو کلید خوشبختی منی
    • من خیلی خوش شانس بودم که تو را پیدا کردم
    • تو امید زندگی منی
    • تو تنها پسر در این دنیا هستی که می خواهم با او باشم
    • تو زندگی مرا متحول کرده ای
    • می خواهم همه عمرم را در کنار تو باشم
    • نمی توانم زندگی ام را بدون تو تصور کنم
    • همیشه لحظه شماری می کنم تا خیلی زود تو را ببینم
    • تو در آینده یک شوهری ایده آل و یک پدری مهربان می شوی
    • هر وقت که غمگینم تو با حرف هایت مرا آرام می کنی

    جملات عاشقانه به دوست پسر  خودتان هم بنشینید و فکر کنید با توجه به خصویاتی که دوست پسرتان دارد چه حرف هایی او را به شما دلگرم و نزدیکتر می کند. این جمله ها را پیدا کنید و آنها را در جای مناسب به کار ببرید. فقط به حرف هایی که می زنید باور داشته باشید زیرا از قدیم گفته اند : آنچه از دل بر آید لاجرم بر دل نشیند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۳ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا