موقع انتخاب همسر از دختران زیبا و جذاب نترسید !!

از-دختران-زیبا-نترسید
  • موقع انتخاب همسر از دختران زیبا و جذاب نترسید !!

    چطور با یک خانم بسیار جذاب و زیبا ،رفتار مناسب داشته باشیم؟

    این امر برای بسیاری از مردان اتفاق افتاده که در زندگی خود و مراحل همسریابی، دختری را دیده اند که بسیار زیباست و می خواهند او را برای خود بعنوان همسر انتخاب کنند.

    شاید شما در شرایط عادی مشکلی در ارتباط با زنان نداشته باشید، اما وقتی طرف مقابلتان خیلی زیبا و جذاب است، دچار اضطراب و ناتوانی در ارتباط می شوید. بیشتر مردان فکر می کنند که باید در این شرایط متفاوت باشند و یا ویژگی خاصی را از خود به نمایش بگذارند تا از طرف این گونه زنان پذیرفته شوند.

    البته این موضوع تا حدی نیز درست است. ولی در همسریابی نیاز دارید یک سری قوانین را یاد بگیرید که هم بر ترس خود غلبه کنید و هم جذابیت خود را حفظ کنید.

     

    باید توجه داشته باشید که همیشه با زنان زیبا به خاطر جذابیت ظاهریشان، متفاوت رفتار شده و در تمام طول زندگی شان به خاطر ظاهرشان مورد احترام بوده اند. هرچه این زیبایی بیشتر باشد مردان با آن ها خاص تر رفتار کرده اند و بیشتر ناز آن ها را کشیده اند. زنانی که ساعت ها جلوی آینه خود را آراسته اند و وسواس زیادی صرف نوع لباس پوشیدن، آرایش موها و کلاً ظاهر خود کرده اند، برای شما این پیام را دارند: « من متفاوت هستم و برای تو غیر قابل دسترسی ام!» در واقع زیبایی به آن ها قدرت می دهد چرا که زیبایی شان مردان را شکست داده و وادار می کند که تحت اوامرشان باشند. تنها راه برخورد با این زنان جذاب این است که این قدرت را از آن ها بگیرید؛ با او مثل یک زن عادی برخورد کنید و تحت تأثیر زیبایی شان قرار نگیرید. می توانید با آن ها شوخ طبع باشید. کلید موفقیت شما همین جاست! هیچ کس تابه حال با آن ها عادی برخورد نکرده و شما برای این زنان، مردی متفاوت و خاص خواهید بود! شما با این کار هم قدرت و اعتماد به نفس خود را حفظ کرده اید، هم از دسته ی « مثل بقیه ی مردها» بیرون آمده اید و هم به او فهمانده اید که توجه شما به او نه به خاطر ظاهر زیبایش، بلکه به خاطر شخصیت اوست. البته به یاد داشته باشید که به هیچ عنوان به او توهین نکنید.

     

    زنان جذاب دوست دارند شما را به چالش بکشند و وقتی که بفهمند شما مجذوب زیبایی آن ها نشده اید یعنی شما مرد متفاوتی هستید. و متفاوت بودن یکی از مهمترین اصول در همسریابی است.

    متاسفانه اکثر پسران فکر می کنند با جملاتی از پیش تعیین شده می توانند به مخ زدن بپردازند، که تصور غلطی است. به جای اینکه به فکر کلماتی برای مخ زدن و یا حرکات عجیب و غریب باشید اول باید بدانید که ایجاد رابطه، به کمی تفکر لازم است. پس در همسریابی دقت فراوان روی ویژگیهای شخصیتی خود داشته باشید و نه صرفا ظاهری و کلامی(مثل داشتن آرامش در کلام و رفتار، اعتماد به نفس، شوخ طبعی و…)

     

    پیش از اینکه نسبت به ایجاد رابطه با یک خانم بسیار جذاب و زیبا اقدام کنید، این مفاهیم را در ذهن خود مرور کنید و سعی کنید که تحت تأثیر زیبایی او قرار نگیرید. زنان زیبا اغلب مردان را به یک چشم نگاه می کنند. مردانی خسته کننده، محتاج رابطه و ضعیف که به سرعت پیشنهاد قرار ملاقات می دهند و ازدواج میدهند. یا آن ها را به یک رستوران دعوت می کنند! حالا شما با این رفتار متفاوت مردی کمیاب هستید که با رفتار خود او را وادار می کنید تا به رابطه با شما فکر کند.

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا