برای انتخاب همسر دلخواه با تصویر سازی ذهنی باید از صمیم قلب و با تمام وجود باور داشته باشید که همسر مورد نظر شما  با تمام ویژگی های خوبی که از او می خواهید همین حالا وجود دارد فقط باید خود را لایق این موضوع ببینید،باور شما نقش اساسی و کلیدی در تصویر سازی ذهنی انتخاب همسر دلخواه شما دارد وقتی باور نداشته باشید مطمئنن نتیجه ای هم نخواهید گرفت

باید ۱۰۰ درصد باورکامل داشته باشید همسری با تمام ویژگی هایی که می خواهید وجود دارد، تکرار می کنم ۱۰۰ درصد نه ۹۹ درصد بلکه ۱۰۰ درصد باور داشته باشید که همسر دلخواه تان به زودی در مسیر زندگی شما قرار خواهد گرفت.

اولین قدم در مسیر انتخاب همسر دلخواه شما با تصویر سازی ذهنی همین باور صدرصدی شماست ،پس با باور وایمان قلبی وبا شور نشاط وهیجان فقط به مدت سه ماه با من همراه باشید و شروع به تمرین و تکرار مطالب عالی و کاربردی که امروز با شما در میان می گذارم کنید تا نتایج فوق العاده آنرا به وضوح مشاهده کنید.شما لایق بهترین ها هستید هیچ وقت خودتان را دست کم نگیرید.همیشه باژست عالی و اعتماد بنفس قدم بردارید.

باور کامل نقش اساسی درانتخاب همسر دلخواه شما دارد

به شما این مژده را می دهم  درمسیر انتخاب همسر دلخواه با تصویرسازی ذهنی نتایج آنرا خیلی زودتر از آنچه فکر می کنید در طی سه ماه در زندگی خواهید دید دقیقا از همان لحظه ای که باورهای شما نسبت به خود و همسراه دلخو شما تغییر پیدا می کند نشانه های آنرا در زندگی خود خواهید دید ،یهویی یک تلفن از طرف یک دوست قدیمی یا جدید خود خواهید داشت یا در خیابان و مجالس و محل کار می بینید اتفاقاتی در حال رخ دادن است زیرا خواسته شما به جهان هستی ارسال شده است و جهان هستی هم در حال انتخاب همسر دلخواه شما می باشد فقط کافی است شما این موضوع را درک و باور کنید.اگر شما این آگاهی را درک کنید کارها بر وفق مراد شما پیش خواهد رفت.

نوشتن ویژگی های همسر دلخواه خود

در انتخاب همسر دلخواه با تصویرسازی ذهنی مشخصات و ویژگی های که دوست دارید همسر آینده شما داشته باشد را باجزئیات کامل و ریز به ریز بنویسید مثلا جزئیات چهر ه از قبیل رنگ پوست،مدل مو ،چشم و ابرو ،اندازه قد و وزن و نوع تیپ ولباس و پوششی که دوست دارید داشته باشد را بنویسید وچهره ای که دوست دارید همسر شما داشته باشد را هرشب تصویر سازی کنید که در ادامه روش تصویرسازی ذهنی را به شما خواهم گفت.

می توانید چهره شبیه چهره همسر مورد نظر خود را نقاشی کنید یا در اینترنت جستجو کنید و عکس آن را دانلود کنید و عکس خودتان را کنار آن بچسبانید یا با فتوشاپ عکس خود و همسردلخواه تان را کنار یکدیگر قرار دهیدو تصویر سازی ذهنی کنیدهمچنین اخلاق و رفتاری که می خواهید داشته باشد مثلامی خواهم همسرآینده من صادق،مهربان، باایمان، ثروتمندوخانواده دوست باشد همه را با جزئیات کامل بنویسید وتصورکنید.

  • کتاب بنویسید تا اتفاق بیافتد اثر هنریت کلاسر را برای نوشتن بهتر ویژگی ها همسر دلخواه خودتان مطالعه کنید.

 نکته مهم انتخاب همسردلخواه در تصویرسازی ذهنی :

در جذب وانتخاب همسر دلخواه دقیق لحظه رسیدن به همسر دلخواه خود را تصویر سازی کنید باز هم تکرار می کنم لحظه رسیدن به همسر دلخواه نه مسیر رسیدن به همسر دلخواه را،خیلی از افراد مسیر رسیدن را تصویر سازی می کنند به طور مثال تصویرسازی می کنند که با شخص مورد نظر با همان ویژگی هایی دلخواه در حال تفریح و گردش هستند و در کافی شاپ  با شور شادی مشغول نوشیدن قهوه با هم هستند و جالب اینجاست شخص مورد نظر با همان ویژگی هایی که تصور می کنند وارد زندگیش می شود ولی قصد ازدواج با او را ندارد

چون فقط در ذهن خود لحظات تفریح و گردش را با او تصویرسازی کرده بود نه دقیق لحظه ازدواج  با او را ،بنابراین باز هم تاکید می کنم  در انتخاب همسر دلخواه لحظه نهایی رسیدن به همسر دلخواه خود را تصویر سازی ذهنی کنید یعنی اینکه با خوشحالی دقیق لحظه قراردادن حلقه ازدواج در دستان یکدیگر و امضا کردن سند ازدواج را با خوشحالی صویرسازی کنید و اینکه مهمانان شما با شادی وسرور در حال جشن گرفتن مراسم ازدواج شما هستند.

نکته خیلی خیلی مهم در تصویرسازی ذهنی انتخاب همسر:

 

ملکه ای در انتظار پادشاه نباش، ملکه ای باش که مشغول به ساختن امپراطوری خودش هست تا پادشاهش از راه برسد.

خیلی خیلی مهم است وقتی می خواهی همسردلخواه خود را جذب کنید باید افکار و کلام و اعمال تو با محیط تو در تضاد نباشد.تو چطور توقع داری یکنفر از مصاحبت با شما لذت ببرد در حالی که تو خودت از همنشینی با خودت لذت نمی بری ؟اگر نسبت به خود با احترام و عشق رفتار نکنی ،ارتعاشاتی از خود به اطرافیانت ساطع می کنی که به حد کافی ارزشمند و دوست داشتنی و لایق نیستی تو باید رفتار توام به عشق و احترام با خود داشته باشید

مثل ملکه ای باش که در حال ساختن امپراطوری خودش هست تا پادشاهاش از راه برسد اگر می خواهید همسر آینده شما فردی مهربان وصادق باشد بایدسعی کنید مهربانی و صداقت را در درون خود شکل دهید و اول  باید با خود با احترام و مهربانی برخورد کنید وخود را دوست داشته باشید زیر فرکانس و ارتعاشات شما به جهان هستی خیلی مهم است نمی شود خود صادق و مهربان نباشید و انتظار همسری مهربان و صادق داشته باشید.پس خودت را سرشار از عشق و محبت کن.

 

در انتخاب همسردلخواه مطمئن باشید همسری که شما ویژگی و خصوصیات او را می نویسید و هرشب تصویرسازی ذهنی می کنید به سراغ شما خواهد آمد.

نکته خیلی مهم در انتخاب همسر دلخواه اینکه شما نباید بگویید اگر ازدواج نکنم احساس خوبی نخواهم داشت و خیلی دیگه داره دیر می شه نه اینگونه نیست اول باید احساس شما خوب باشد یعنی احساس خوب نسبت به خود داشته باشید نه حس بد اینکه من دیگه سن و سالم دارد بالا می رود و اگر دیر بجنبم از دستم می روند ودیگر بدبخت و بیچاره می شوم،هیچکی منو دوست نداره و از این گفتگوهای درونی یا بیرونی که با دوستان خود انجام می دهید.

زیرا طبق قوانین جهان هستی وقتی شما با این افکار واحساسات درونی از خودتان به خیابان یا مهمانی ها می روید،انرژی منفی شما دیگران را ازشما دور می کند و شما هر روز تنهاتر و تنهاتر می شوید اگر وارد مهمانی شوید و با همین افکار خود را گوشه گیر کنید دیگران هم انرژی شما را دریافت می کنند و کمتر کسی به سراغ شما می آید ولی اگر احساس و انرژی شمانسبت به خودتان مثبت باشد و از درون خود را دوست داشته باشید در هر جا که وارد شوید تمامی افراد به دور شما جمع می شوند زیرا انرژی مثبت شما دیگران را به خود جذب کرده است.

وقتی احساس بدی راجع به خود داری،درب عشق و درب تمام خوبی های جهان هستی را به روی خود مسدود کرده ای،خودت را با همان ویژگی های جسمی که داری دوست داشته باش اگر چاقی اگر لاغر اگر قد بلندی و قد کوچک اگر سیاهی و سفید هر چه هستی خودت را دوست بدار و به خودت عشق بورز تا دنیا هم به تو عشق بورزد،وقتی خودت را کمال و تمام بپذیری آن وقت است که معجزات اتفاق می افتد.

 

در انتخاب همسر دلخواه با تصویرسازی ذهنی ،احساس خوب مساوی است با اتفاقات خوب بنابراین شاد باشید وهر روز با تکرار جملات تاکیدی مثبت که همسر ایده آل من درمسیر من است وسپاسگزارم بابت این همسر خوبی که دارم خود را بمباران کنید تا در ضمیرناخودآگاه شما نفوذ کند و شرایط و فرد مورد نظردر مسیر شما قرار گیرد.

تمرین عملی تصویرسازی ذهنی انتخاب همسر دلخواه

انتخاب همسر دلخواه

  1. یک مکان دنج و آرام در منزل انتخاب کنید.
  2. چشمان خود را ببندیداز شماره پنج تا یک به صورت معکوس بشمارید۱،۲،۳،۴،۵
  3. سه نفس آرام با بینی بکشید و ازدهان خارج کنید(دم و بازدم)
  4. شروع به آرام کردن بدن خود کنید از نوک انگشتان پا شروع کنید تا بالای سر و صورت و به هر قسمت از بدن خود که رسیدید بگویید آرام باش،آرامه آرام(ریلکسیشن) و پس از آرام شدن شروع به تصویر سازی ذهنی کنید
  5. هرشب قبل از خواب به مدت ۲ دقیقه فیلمی از زندگی رویایی با همسری که می خواهید داشته باشید را در ذهن خود تصور کنید و درآن فیلم لحظه قرار دادن حلقه ازدواج را در دست یکدیگرتصویر سازی کنید همچنین خود  و همسر دلخواه خود را با خوشحالی در حال امضاء کردن سند ازدواج  تصور کنید وخانواده و اقوام و دوستان را در حال دست زدن و  رقص وشادی و شور هیجان در جشن عروسی خودتان تصویرسازی ذهنی کنید.
  6. تصور کنید همسر دلخواه شما با همان خصوصیات و ویژگی هایی که نوشته اید در کنار شما است با او بر سریک میز نشسته اید و در حال غذا خوردن هستید و دست در دست به تفریح و گردش و خرید می روید با او می خندید و شاد و خوشحال هستید کاملا احساسی احساسی باشید ببینید در منزل زیبای خودتان شما را در آغوش می گیرد وغرق در بوسه های خودش می کند در حال عشق ورزیدن به هم هستید انگار واقعی واقعی است.
  7. اگر با احساس کامل تصویر سازی کنید واین کار را هر روز و هرشب ادامه بدهید باور کنید یک روز در یک لحظه همسر ی که شما تصور کرده اید را به وضوح می بینید و می گوید وای خدای من خود خودشه.

بهترین زمان تصویر سازی ذهنی شب ها قبل از خواب و صبح ها بلافاصله بعد از بیداری است،زیرا در این حالت در آلفای ذهنی هستید و ذهن شما آرام ترین فرکانس به سر می برد.

استفاده از جملات تاکیدی مثبت

برای برنامه ریزی ضمیرناخودآگاه شما که باور کند شما با همسردلخواه خود ازدواج کرده اید تکرار وتمرین حرف اول وآخر را می زند بخاط همین تکرار جملات تاکیدی مثبت کمک بسیار بزرگی به شما در این مسیر خواهد کردتاهمسر مورد نظر شما را زودتر در مسیر شما قرار دهد.

هر روز با احساس کامل و با شوق و ذوق وشادی این جملات را تکرار کنید.

  • روز به روز به همسر دلخواه و زیبای خودم نزدیکتر می شو
  • من با همسر دلخواه خودم خوشحال و خوشبختم
  • من انسان جذاب و دوست داشتنی هستم.
  • من بهترین همسردنیا هستم.
  • من بهترین همسردنیا را دارم.
  • خدایا شکرت بابت ازدواج موفقی که دارم.
  • من خودم را دوست دارم
  • من دوست داشتنی و جذابی هستم.
  • هر روز زندگی من شیرین تر شیرین تر می شود.

انتخاب همسر دلخواه

امیدوارم یک روز تجربه انتخاب همسر دلخواه خودتان با تصویرسازی ذهنی را با ما درمیان بگذارید.