چگونه یک زن با جذبه باشید؟

چگونه یک زن با جذبه باشید؟
  • چگونه یک زن با جذبه باشید؟

    افراد جذاب همیشه دوستان زیادی دارند و در زندگی خانوادگی نیز موفق‌تر خواهند بود چراکه در دسته افراد شاد قرار می‌گیرند و افراد شاد نیز به طبع زندگی موفق‌تری خواهند داشت. برای این‌که به یک زن جذاب‌تر تبدیل شوید ابتدا باید تفکر خود نسبت به جذابیت را تغییر دهید:

    منظور من از جذابیت به‌هیچ‌وجه جنبه ظاهری و زیبایی نیست بلکه منظورم جاذبه مثبت رفتاری، تفکر مثبت و انرژی مثبت دادن به دیگران است.

    جذابیت هیچ ربطی به زیبا بودن یا نبودن، خوش‌فرم بودن یا نبودن ندارد. جذابیت هیچ ربطی به سن و سال ندارد. جذابیت ربطی به این‌که از کدام از شهر آمده‌اید و یا از کدام خانواده هستید و یا مسائل وراثت ندارد. اکثر بانوان تصور می‌کنند فقط اگر خیلی زیبا و انگشت‌نما باشند یا شبیه به مدل‌ها بدن خوش‌فرمی داشته باشند آنگاه در دسته خانم‌های جذاب قرار می‌گیرند درصورتی‌که کاملاً در اشتباه‌اند.

    جذاب بودن هیچ ربطی به نژاد، رنگ پوست، شکل ظاهری و این قبیل موارد ندارد. جذاب بودن به این معنی نیست که حتماً باید از دید تمام اطرافیانتان و کسانی که با آن‌ها سروکار دارید جذاب باشید بلکه ممکن است فقط از دید یک نفر جذاب باشید پس نباید فکرتان را مشغول این کنید که چرا همگان شمارا جذاب تلقی نمی‌کنند.

    پس جذابیت یعنی چه؟

    در یک‌کلام: یعنی این‌که در دل دیگران بنشینید و آن‌ها دوست داشته باشند بیشتر با شما معاشرت کنند و به عبارتی از شما خوششان بیاید در این صورت شما محبوب همگان شده‌اید و یک زن جذاب و دوست‌داشتنی محسوب می‌شوید.

    چه رفتارها و ویژگی‌هایی موجب می‌شود که در دل دیگران بنشینیم؟

    رفتاری که سرشار از متانت باشد، قدرت کلام، شیک‌پوشی، صحبت‌های مثبت و یک سری موارد دیگر.

    چگونه می‌توان جذاب‌تر شد؟

    به یاد داشته باشید که جذبه به‌هیچ‌وجه ارثی نیست بلکه یادگرفتنی است یعنی می‌توان آن را یاد گرفت و پرورش داد.

    تبدیل‌شدن به یک زن جذاب‌تر چیزی است که باید آن را یاد بگیرید و کمی هم تمرین کنید در ابتدا شاید خسته‌کننده به نظر برسد ولی اگر کمی پشتکار داشته باشید خواهید دید که پس از مدتی دایره اشخاص اطرافتان چقدر مجذوب شما شده‌اند.

    در ادامه به بررسی برخی مواردی که به جذابیت بیشتر کمک می‌کنند می‌پردازیم.

    • خوش‌صحبتی:

    خوش‌صحبتی نه به معنی پرحرفی است و نه به معنی کم صحبتی از روی تکبر بلکه منظور این است که اگر کسی گفتگویی را با شما شروع کرده است چنان مسیر گفتگو را پیش ببرید و حرف‌هایی بیان کنید که طرف یک احساس آرامش به‌طرف مقابل دست بدهد و همچنین اگر سکوت آزاردهنده‌ای مابین شما به وجود آمده است بدانید چطور سر صحبت را به شیوه‌ای دلپذیر بازکنید.

    هنگامی‌که با یک نفر در محیطی قرار دارید و سکوتی بین شما حاکم است این شما هستید که باید به شیوه‌ای ماهرانه سر صحبت را بازکنید حتی اگر گفتن جمله امروز هوا چقدر سرد یا گرم است.
    سعی کنید در صحبت کردن‌ها به‌هیچ‌وجه کل‌کل نکنید بلکه بهتر است با مهربانی با دیگران گفتگو کنید و همیشه هنگامی‌که یک نفر با شما در حال صحبت است ساکت نباشید و سعی کنید از تعریفی که می‌کند سؤال‌هایی را نیز بپرسید در این صورت طرف مقابل مطمئن خواهد شد که شما به او و حرف‌هایش اهمیت می‌دهید.
    هنگام صحبت کردن زیاد جدی و خشک نباشید و از طرفی زیاد هم شوخی نکنید البته شوخ‌طبعی در حد متعادل به‌طور شگفت‌آوری شمارا به یک فرد دوست داشتی تبدیل می‌کند.

    موارد زیر را همیشه به یاد داشته باشید:
    قبل از شروع صحبت ۳۰ ثانیه فکر کنید و هیچ کلمه یا جمله‌ای را بدون تفکر بیان نکنید.
    با صدای بلند و غیرطبیعی نخندید.
    حرف دیگران را قطع نکنید.
    در حرف‌هایتان قاطعیت کلام وجود داشته باشد.
    صدای خود را زیاد بالا نبرید.

    • از زبان بدن استفاده کنید:

    ساده‌ترین حالت آن لبخند زدن هنگام صحبت کردن است.
    تصور کنید یک نفر در حال صحبت با شما است اگر خشک و کسل‌کننده نشسته باشد و با شما صحبت کند اثر حرف‌هایش بیشتر است یا این‌که اگر بلند شود، بایستد، لبخند بزند، هنگام صحبت حالات چهره‌اش تغییر کند، دست‌هایش را به‌تناسب تکان دهد یا حتی گاهی قدم بزند؟ بدون شک خواهید گفت حالت دوم. در حالت دوم، شخص از زبان بدن استفاده می‌کند و مسلم است که اثربخشی و دل‌نشینی حرف‌هایش بیشتر خواهد بود. خلاصه این‌که هنگام صحبت کردن پرشور و نشاط باشید.

    • سکوت کنید:

    منظورم این است که در جمعی که چند نفر صاحب‌نظر در حال گفتگو هستند بهتر است شما سکوت را پیشه کنید و تا سؤالی از شما نپرسیده‌اند چیزی نگویید. البته کم صحبتی را همیشه پیشنهاد می‌کنم.

    • خشم خود را کنترل کنید:

    هیچ‌کس دوست ندارد با اشخاص عصبی که زود از کوره در می‌روند رفت‌وآمد داشته باشد. اگر فکر می‌کنید درزمینهٔ کنترل خشم مشکل‌دارید لطفاً مقاله‌های کنترل خشم را مطالعه کنید.

    • اعتمادبه‌نفس داشته باشید:

    مهم‌ترین چیزی که برای جذاب بودن نیاز دارید اعتمادبه‌نفس است. به شما پیشنهاد می‌کنم مقاله‌های موجود در سایت را درباره افزایش اعتمادبه‌نفس بانوان مطالعه کنید.

    • شیک‌پوش باشید.

    • خویشتن‌داری کنید.

    • پز ندهید.

    • اخمو نباشید.

    • شاد و بشاش باشید.

    • ارادهٔ قوی داشته باشید.

    • عقاید دیگران را محترم بشمارید.

    • عقاید خود را تحمیل نکنید.

    • در امور شخصی دیگران دخالت نکنید.

    مواردی که ذکر شد تنها چند پیشنهاد ساده بود. مسلم است که هر کس با روش‌های مخصوص به خودش می‌تواند جذابیت فوق‌العاده‌ای داشته باشد چراکه برخی روش‌ها برای بعضی خانم‌ها فوق‌العاده نتیجه‌بخش است و برخی برعکس. برای مثال یک عینک ساده ممکن است جذابیت یک نفر را دو برابر کند درحالی‌که برای شخص دیگر این‌چنین نباشد.
    اگر دوست دارید به‌طور جدی‌تر به جذابیت خود بی افزایید از دوستان خود کمک بخواهید و همچنین ممکن است یک مشاور بهتر بتواند به شما کمک کند.
    شادباشید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا