چگونه چاکراها را باز کنیم + ( تست باز بودن چاکراها)

چگونه چاکراها را باز کنیم
  • چگونه چاکراها را باز کنیم + فعال سازی چاکرای کف دست + تست باز بودن چاکراها

    چاکراها، انرژی‌های مهم و مرکز اصلی بدن هستند که به ما کمک می‌کنند تا در همه جنبه‌های زندگیمان تعادل، شادابی و آرامش را تجربه کنیم. اگر چاکراهای ما باز نباشند، ممکن است با مشکلات روحی، جسمی و روحانی برخورد کنیم. اما نگران نباشید، در این متن به شما یاد می‌دهیم که چگونه چاکراها را باز کنید و فعال کنید تا بتوانید بهترین وجود خود را تجربه کنید.

    اولین قدم برای باز کردن چاکراها، تمرکز بر روی هر کدام از آنهاست. برای مثال، اگر می‌خواهید چاکرای کف دست خود را باز کنید، دستان خود را به آرامی برخورد دهید و بین هر انگشت خود نوکانترین محل چاکرا را پیدا کنید. بعد، تمرکز خود را به آرامی به آنجا ببرید. حال، می‌توانید تصور کنید که در آن نقطه نوری در حرکت است و آن نور بیشتر شده و انرژی بیشتری را در بدن شما تزریق می‌کند. این تمرین را برای هر یک از چاکراهای خود تکرار کنید و بارها و بارها تجربه کنید تا بتوانید بهتر با انرژی‌های خود ارتباط برقرار کنید.

    همانطور که گفته شد، چاکراها مهمترین انرژی مرکزی هستند که در بدن در اختیار داریم. اساساً هفت چاکرای اساسی وجود دارد که شامل چاکراهای کلامه، جعبه سرخ، ناف، قلب، حلقه، جینه و تاج می‌شوند. هر کدام از این چاکراها به نوع خود خاصیت دارند و لذا با فعال کردن هر کدام از آنها می‌توان به دلخواه خود رسید. بنابراین، حالا می‌توانید با انجام فعالیت‌های مختلف چاکراهای مورد علاقه خود را فعال کنید. مثلاً، برای فعال کردن چاکرای ناف، می‌توانید به موسیقی افرایشی گوش دهید و با انرژی مثبتی که از آن دریافت می‌کنید، آن را به موقعیت مورد نظر بکشید. هر کاری که شما را در حالت شادابی و خوشحالی نگه می‌دارد می‌تواند برای فعال کردن چاکراها مفید باشد.

    در پایان، می‌توانید با انجام تست ساده‌ای از باز بودن چاکراهای خود مطمئن شوید. مثلاً، برای تست چاکرای قلب، دستان خود را در محل قلب خود قرار داده و با دقت به ضربان قلب خود گوش دهید. اگر ضربان قلبتان ثابت و سالم است، یعنی چاکرای قلبتان باز و سالم است. اما اگر ضربان قلبتان نامنظم بود، ممکن است این چاکرا نیاز به تلاش بیشتری داشته باشد. با استفاده از این تست ساده می‌توانید باز بودن چاکراهای خود را بررسی کنید و در صورت لزوم، به حالت بهتری برسانید.

    به طور خلاصه، برای باز کردن و فعال کردن چاکراها، انجام تمرینات تمرکز و توجه به نقاط مختلف بدن، انجام فعالیت‌های مثبت و ساخت یادآورهای انرژی مثبت برای کمک به باز بودن آنها می‌تواند مفید باشد. با تمرین و تلاش مستمر، می‌توانید به اعتماد به نفس و لذت بیشتری در زندگی خود دست پیدا کنید و بهترین وجود خود را تجربه کنید.

    در این مطلب می خواهیم برای شما چگونه چاکراها را باز کنیم توضیحاتی را برای شما آماده کرده ایم که می توانید با دنبال کردن ما تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید و اطلاعات لازم را در این زمینه کسب نمایید. در ادامه با ما باشید. چاکرا های بدن انسان باز کردن چاکرای اول تست باز بودن چاکراها فعال سازی چاکرای کف دست چاکرای خاجی چاکرا چشم سوم چاکرا قلب باز شدن چاکرای قلب

    چاکرا های بدن انسان باز کردن چاکرای اول تست باز بودن چاکراها فعال سازی چاکرای کف دست چاکرای خاجی چاکرا چشم سوم چاکرا قلب باز شدن چاکرای قلب

    یک تمرین ساده برای احساس قوت مغناطیس میـان دو دست در مدت وقـت کم. ابتدا پیش از هر کار به خدا توکل نمایید چون مبدا همه خوبیها و نیروها خدای بزرگ و خیلی مهربان می باشد.

    آموزش ایجاد نیروی مغناطیس در میـان دو دست و فعال سازی چاکرای کف دست

    نکات که می بایست به آنان دقت نمایید تا در مدت وقـت حداکثر یک ساعت یا زیـادتر به این قوت مغناطیس در میـان دستتان برسید:

    ۱٫ ذهنتان را از هر گونه فکر بد پاک نمایید .

    ۲٫ کوشش ننمایید در مـورد این نیرو فکر بد بنمایید (در مساوی آن ایستادگی از خود نشان ندهید)  این تمرین خیلی مجرب و کار ساز است و با روشی ساده کم کم چاکرا های میـان دو دست را باز می کند وکم کم انرژی این چاکراها را باز خواهید نمـود واز احساس این انرژِی لذت خواهید برد. ابتدا متوجه خواهید شد که انگار یک کیسه آب یا یک چیز مثل آهنربای نامرئی میـان دستتان است که از دور شدن دستها ممانعـت و از نزدیک شدن آنان نیز ممانعـت می کند و کوشش می کند دو دست را در موقعیتی ویـژه نسبت به هم نگاه دارد.

    شرح تمرین فعال سازی چاکرای کف دست:

    به صورت ۴ زانوبنشینید . یا چنان چه نخواهید توانست آن را به حالت خوابیده انجام دهید ولی در این حالت دقت نمایید که قطعا کف پاهایتان با زمین ارتباط داشته باشند. برای تمرکز زیـادتر توصیه می کنم چشمانتان را ببندید. دو دست را بر روی زانو گذاشته (به صورت باز و رو به روی هم) وچند نفس عمیق بکشید. ابتدا همـه حواستان را بر دست راست متمرکز نمایید پـس بر روی انگشت کوچک دست راست تمرکز نمایید کوشش نمایید نبض را در انگشت وبعد در نوک انگشت احساس نمایید کوشش نمایید به صورت عمیق و انـدکی آرام نفس بکشید وقتی موفق به احساس نبض در نوک انگشتتان رسیدید به سراغ انگشت بعدی بروید و این مرحلـه ها را برای آن تکرار نمایید ودر آخر کوشش نمایید نبض را در هر دو انگشت احساس نمایید. همین مرحلـه ها را برای انگشتان بعدی دست راست تکرار نمایید تا نبض را در پنج انگشتتان احساس نمایید بعد به سراغ کف دستتان بروید کوشش نمایید نبض را در کف دستتان نیز احساس نمایید بعد نبض را هم وقـت در همـه دست راست از مچ وبه طرف همـه انگشتان احساس نمایید این مرحلـه ها را برای دست چپ نیز تکرار نمایید تا وقتی که موفق شوید نبض را در هر دو دست احساس نمایید. (این تمرین از طریق تمرکز گام به گام برروی دستانتان افکار روزمره که ذهنتان را مشغول می کند از ذهن بیرون می کند . )

    حال موقع احساس آن قوت مغناطیس می باشد.

    صبور باشید و مطمئن باشید که موفق می شوید. در حالی که نبض را در هردو دست احساس می نمایید کم کم دو دست را به آرامی هر چه تمامتر به طرف هم نزدیک نمایید تا به فاصله ۴۰ یا ۳۰ یا ۲۰ سانتی متری هم برسند و در آن فاصله دو دست حداقل به مدت ۲۰ یا حداکثر ۱دقیقه را نگاه دارید و کوشش نمایید نبض را در دو دست احساس نمایید . بعد دو دست را انـدکی عقب جلو نمایید و انـدکی به صورت زمان ی می چرخانیم به صورتی که انگار یک توپ یا یک بادکنک کوچک پر از آب در دستتان باشد. در حین این کار حواستان را به احساساتتان متمر کز نمایید . حتما متوجه یک نیرو ویک حس غیر مادی در میـان دو دست خواهید شد که کوشش در نگاه دارا بودن دستانتان در فاصله ویـژه می کند . لطفا ذوق زده نشوید و کماکان به تمرین ادامه دهید و کوشش نمایید تا این نیرو را میـان دستانتان پر قدرت نمایید . کوشش نمایید در اولیـن بار خود را زیاد خسته ننمایید .

    این تمرین را در ساعت ویژه ای که آرامش زیادتری دارید انجام بدهید.

    از مزیتهای این نیرو که با تمرین و ممارست خواهید توانست به آنان دست پیدا نمایید عبارتند از(احساس گردش خون در هر منطقه از بدن ، مدیریـت اجسام بدون ارتباط فیزیکـی با آنها،دیدن هاله ها افـراد و تسکین سردرد و باز کردن چاکرا های مختلـف و مسائـل زیاد دیگر.  این تمرین یکـی از شیوه های باز کردن چاکرا های کف دست می باشد. احساس مور مور شدن یا احساس خنکی یا قل قلک مثل از حس های فعال شدن چاکرا های کف دست می باشد. ضمنا اگـر چاکرا های کف دست باز گـردد شما خواهید توانست انرژی را به هر کس و یا هر جایی انتقال دهید و خودتان را برای انرژی بهبود ی اماده سازید . فعال بودن چاکرا های کف دست اثر زیادی در انرژی بهبود ی و هیلینگ دارد. برای بهبود علاوه بر باز بودن چاکرا های کف دست می بایست دیگر چاکرا های بدن نیز باز باشد. چاکرا هایی که نقش بیشتری در انرژی بهبود ی دارند چاکرای قاعده ای و چاکرای جنسی و چاکرای تاج می باشد. اما تندرست تمام چاکرا ها در انرژی بهبود ی و کمک به دیگران نقش دارد. استاد آراوم در دوره های اموزشی انرژی بهبود ی شیوه های بیشتری را برای فعال سازی و معتدلانه سازی چاکرا ها در اختیار اشخـاص قرار می دهند . فعال سازی انرژی نماید الینی خواهـد توانست در انرژی بهبود ی و فعال سازی انرژی های داخلی نقش بیشتری داشته باشد.  خواهید توانست برای فعال  سازی چاکر اها  به کتاب انرژی بهبود ی استاد آرام رجوع نمایید . استاد ارم ۵ کتاب از سری کتاب های استاد چوا کوک سویی را دربـاره انرژی بهبود ی ترجمه کرده اند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا