چگونه زن ها را جذب خودمان کنیم

چگونه زن ها را جذب خودمان کنیم
  • چگونه زن ها را جذب خودمان کنیم

    جذب زنان برای بسیاری از مردان یک چالش است. برخی از مردان به نظر می رسد که همیشه در مقابل زنان ناامید می شوند، در حالی که دیگران به طور مداوم زنان را به خود جذب می کنند. اما چگونه می توانیم زنان را به خود جذب کنیم؟

    ۱. اعتماد به نفس
    یکی از مهمترین عوامل جذب زنان، اعتماد به نفس است. درواقع، زنان به مردان اعتماد نمی کنند که خودشان را مطمئن ندارند. بنابراین، برای اینکه به خودتان اعتماد کنید، اولین چیزی که باید انجام دهید، تمرین کردن در موقعیت های اجتماعی است. شما می توانید با شرکت در رویدادهای مختلف، ارتباط برقرار کردن با افراد جدید و ساختن روابط جدید، اعتماد به نفس خود را تقویت کنید.

    ۲. حرفه ای بودن
    زنان به مردانی اعتماد می کنند که هدفمند هستند و موفقیت در حرفه خود را دارند. بنابراین، اگر می خواهید زنان را به خود جذب کنید، باید به خودتان اهمیت دهید و در حرفه خود موفق باشید. همچنین، بهتر است از زنان مستقل و موفق به عنوان نمونه هایی برای تقلید استفاده کنید.

    ۳. رفتار محترمانه
    رفتار محترمانه و خوش برخورد با زنان، یکی دیگر از عوامل مهم جذب آنها است. بنابراین، همیشه به زنان با احترام برخورد کنید و خوش برخورد با آنها داشته باشید. با این کار، شما یک شخصیت قابل احترام و محترم خواهید بود و این می تواند به شما کمک کند تا زنان را به خود جذب کنید.

    ۴. توجه به جزئیات
    زنان به مردانی اعتماد می کنند که توجه زیادی به جزئیات داشته باشند. بنابراین، اگر می خواهید زنان را به خود جذب کنید، باید به جزئیات توجه کنید. به عنوان مثال، بهتر است در مواقع اجتماعی، لباس های جذاب و متناسب با موقعیت بپوشید.

    ۵. توانایی ارتباطی
    توانایی ارتباطی، یکی دیگر از عوامل مهم جذب زنان است. برای جذب زنان، باید بهترین خودتان را نشان دهید و قادر به برقراری ارتباط موثر با آنها باشید. برای این کار، شما می توانید با افزایش دانش خود در زمینه روابط اجتماعی، تمرین کردن برای برقراری ارتباط با افراد مختلف و استفاده از روش های ارتباطی موثر، توانایی ارتباطی خود را تقویت کنید.

    در نهایت، برای جذب زنان باید به خودتان کمک کنید تا بهترین شخصیت ممکن شوید. با کار کردن بر روی اعتماد به نفس، موفقیت در حرفه، رفتار محترمانه، توجه به جزئیات و توانایی ارتباطی، شما می توانید زنان را به خود جذب کنید و رابطه ای سالم با آنها داشته باشید.

    برای جذب کردن زن ها فقط کافی نیست که ظاهر خوبی داشته باشیم، رفتار شما با اون ها هم مهم است. اگر شما میخواهید که زن ها را جذب خودتان بکنید، نه فقط به ظاهرتان بلکه به نگاه هایتان و کلمات و رفتارتان نیز باید دقت کنید.

     

    بخش اول  خوشحال کردن او

     

    ۱ – شخصیت اون زن رو به خوبی بشناسید.

    باهاش صحبت کنید و به حرفاش هم گوش کنید، درباره خانواده اش ازش بپرسید، یا این که کجا بزرگ شده. درباره عقایدش و عادت ها و سرگرمی هاش. ولی نظر هاش رو قضاوت نکنید و به اون ها احترام بذارید، این ها نظرات اونه، نه شما. دختر ها از کسانی که مثل یک جنتلمن باهاشون رفتار میکنن خوششون میاد. اگر میخواین که در نظر اون ها جذاب باشید، احترام گذاشتن بهشون میتونه اولین قدم برای این کار باشه.

    • برای مثال ازش دریاره عادت ها یا کارهای مورد علاقه ش بپرسید و بعدش میتونید بپرسید که چجوری شد که به اون کار علاقه پیدا کرد.

    ۲ – علایق مشترکتون رو پیدا کنید.

    اون از متالیکا خوشش میاد … شما هم از متالیکا خوشتون میاد … بوم !! حالا شما یه چیزی برای صحبت دارید. درباره دیگر علایق در موزیک بپرسید یا فیلم هایی که تماشا کرده و یا کارهایی که در زمان بیکاری انجام میده. علایق مشترکتون رو پیدا کنید و با گفتگو کردن راجع به اون ها رابطه خودتون رو باهاش صمیمی تر کنید.

     

    ۳ – یک دوست خوب برای او باشید.

    ممکنه بعد از این کار این فرد شما رو جزو دوستاش بدونه نه معشوقه اش اما با دوست شدن با یک دختر شما میتونید بهش نشون بدید که چه شخصیت فوق العاده ای دارید و این کار بهترین راه جذب او است.

    • وقتی که او یک روز سخت داشته، ازش حمایت کنید و بذارید که براتون از روزش بگه و اگه به کمک نیاز داشت حتما براش اون کار رو انجام بدید.

     

    ۴ – چندش انگیز نباشید!

    بهش زل نزنید و بعدش هم از نگاهتون رو کج کنید! تا وقتی که با اون شخص صمیمی نشدید و به خوبی نشناختینش باهاش شوخی های نامناسب نکنید. چیز هایی مانند این ها شما رو دقیقا غیر جذاب جلوه میدهند.

     

    بخش دوم  فوق العاده باشید !

     

    ۱ – اعتماد به نفس تون رو بالا ببرید و مطمئن باشید.

    اعتماد به نفس از عوامل جذابیت است. زن ها به افراد با اعتماد به نفس و مطمئن علاقه مند میشوند. پس کارهایی رو انجام دهید که اعتماد به نفس بالایی بگیرید. مثل کارهای داوطلبانه یا مسافرت یا یادگیری یک مهارت یا زبان جدید.

    • شما میتونید اعتماد به نفس تون رو با یادگیری یک مهارت افزایش بدید، مثلا یادگیری یک زبان جدید که تاثیر فوق العاده ای در اعتماد به نفس تون داره.

     

    ۲ – خودتون رو با بقیه مقایسه نکنید.

    با مقایسه خودتون با بقیه حالتون بهتر نمیشه! اینو مطمئن باشید. تنها کسی که شما میتونید باشید فقط خودتون هستید و این عالیه! به دنیا نشون بدید که شما چقدر فوق العاده هستید و سعی نکنید که نسخه ی فوق العاده از کسی دیگر باشید.

    • سعی نکنید که از کسی تقلید کنید. زن ها از اینکه شما سعی دارید کسی دیگه باشید رو قطعا خواهند فهمید و در اون صورت شما نه تنها جذاب نیستید بلکه بسیار رقت انگیز به نظر خواهید آمد.

     

    ۳ – از خودتون و ظاهرتون به خوبی مراقبت کنید.

    بهداشت فردی رو بیخیال نشید. چرا یک دختر باید از شما خوشش بیاد در صورتی که شما انقدر به خودتون اهمیت نمیدید که به بدنتون برسید. موها و بدنتون رو به طور مرتب بشورید. از اسپری استفاده کنید و لباس های تمیز بپوشید.

    • شما حتما نباید لباس های برند بپوشید. اون فرد وقتی که ببینه لباس هاتون بهتون میاد بیشتر از اینکه برند بپوشید جذبتون میشه. لباس هاتون رو بر اساس رنگی که بهتون میاد بخرید نه از روی نوشته ی روش.
    • زیاده روی نکنید، شاید یه ژل برای موهاتون مناسب باشه ولی یه جوری نکنید که مثل یک سنگ خیس به نظر بیاد، میدونید که؟!

    ۴ – دوست داشتنی باشید.

    مطمئن بشید که عصبانی یا ناراحت و مضطرب به نظر نیایید. سعی کنید قبل از اینکه پیش فرد مورد علاقه تون برید کمی ریلکس کنید و کارهای آرامش بخش انجام دهید. اگر هر بار که او میخواد با شما حرف بزنه، شما عصبی به نظر بیاید، چرا اصلا اون شخص باید با شما صحبت کنه؟ لبخند بزنید و صمیمی باشید و سعی کنید که شنونده خوبی برای حرف هاش باشید.

     

    ۵ – یک شخص بی نظیر باشید.

    کسی باشید که زن ها دوست دارند باهاش قرار بذارند. شما لازم نیست که لزوما باهوش باشید، فقط کافیه که کمی با اطلاع باشید و سعی کنید که راجع به هر چیزی کنجکاو باشید. کسی باشید که سخت کار میکنه تا زندگی افراد اطرافش رو ارتقا بده. این خیلی مهمه . سعی کنید زندگی خودتون رو بهتر کنید.

    • شما میتونید با خوندن چیزهایی که بهش علاقه دارید فرد بااطلاعی بشید.
    • رویاهاتون رو در نظر بگیرید. تو زندگیتون چی میخواید؟ راجع به چه چیزی هیجان زده میشید؟ این هیجان خودتون رو به اون فرد نشون بدید. دختر ها میخوان بدونن که شما به همون اندازه که عاشق فوتبال هستید، عاشق اونا هم هستید.

     

    ۶  مهربان و بامزه باشید.

    سعی کنید که بهش کمک کنید و همیشه بهش لبخند بزنید. یک لبخند میتونه روز اون شخص رو خیلی بهتر کنه. سعی نکنید که خیلی خوش باشید و خودتون رو سبک کنید ولی همیشه سعی کنید که یک لبخند گوشه لبتون باشه.  ?

    ۷  در دانشگاه / محل کار نیز همین کار رو ادامه بدید.

    شاید شما معدل الف نشید ! ولی حداقل سعیتون رو بکنید. این که شما درستون خوب باشه خیلی از افراد رو جذب شما خواهد کرد. اگر اون شخص همکلاسی شما هست، بهش پیشنهاد بدید که اگر درسی یا مطلبی رو نفهمیده ، شما میتونید براش توضیح بدید.

    • منظم بودن هم بسیار مهمه. این که شما سر کلاس پروژه تون رو فراموش کنید یا شلخته به نظر بیایید اصلا جذاب نیست. زن ها معمولا به مردان منظم علاقه مند میشوند.

    ۸  ورزش کنید.

    این کار نه تنها باعث میشه که بسیاری از دختر ها شما رو جذاب ببینند بلکه باعث بالا بردن اعتماد به نفس شما نیز میشود. دختر ها از افرادی که ورزشکار و رو فرم باشند خوششون میاد. به یک باشگاه بدنسازی برید. این کار شما رو در نظر اون ها بسیار جذاب جلوه میده.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا