چگونه با یک زن بیوه ارتباط برقرار کنیم

چگونه با یک زن بیوه ارتباط برقرار کنیم
  • چگونه با یک زن بیوه ارتباط برقرار کنیم

    احتمالا شما هم وقتی تنها هستید و با کسی در رابطه نیستید، گاهاً میبینید که زنهایی که قبلاً ازدواج کردند ولی الان دیگه شوهر ندارند، زن بیوه شدن .فرقی نداره، طلاق گرفته باشن یا شوهرشون فوت شده باشه. طبیعتاً اون ها هم نیاز دارن که حضور یک مرد در زندگیشون حس بشه و به اون وفادار باشن.

    شاید قبلاً ها، زن بیوه، کلمه‌ی بدی بود و از طرف خانواده و جامعه، هرگونه صحبت با این دسته از خانم ها، نهی میشد ولی الان، جامعه قبول کرده که این زن، بدکاره نیست! بلکه راه درست که ازدواج بوده رو رفته و الان به هر دلیلی شوهرش دیگه پیشش نیست!

    سوال اینجاس که آیا زن هایی که بچه دارن، راحت تر از دخترهایی که تاحالا ازدواج نکردن، ارتباط برقرار میکنن؟

    راسیاتش، نه!

    هرچند، بعضی اوقات، صحبت کردن ارتباط برقرار کردن با یک دختری که تاحالا ازدواج نکرده، خیلی راحت تره. چون دیگه اون دختر، دردسر های بچه رو نداره و راحت تر میتونه با یک مرد قرار بزاره تا اون رو بیشتر بشناسه و انشالله رابطشون به ازدواج منهی بشه. از طرفی خیلی از مردها، ترجیح میدن با یک دختر داخل رابطه بشن، چون دوست ندارن هزینه ی بچه های یک مرد دیگه رو بدن یا همیشه پای یک مرد دیگه در زندگی اینها باشه!

    خیلی از مادرها، طبیعتاً زمان روز خودشون رو به تربیت بچه اختصاص میدن و زمان زیادی برای بیرون رفتن و در اجتماع بودن ندارن. اونها اگر هم بخوان یک سفری، بیرونی برن باید بچه رو به یک پرستار یا یکی از اقوام بسپرن و به تفریحشون بپردازند. اگر این زن، قصد داشته باشه یک مرد بالغی رو به زندگیش راه بده، میدونه که خیلی سریع باید این کار رو بکنه. باید از همین فرصتی که بچه ش رو گذاشته جایی، استفاده کنه؛ چون ممکنه تا ماه ها، چنین فرصتی پیش نیاد!

    چگونه با یک زن بیوه ارتباط برقرار کنیم چگونه با یک زن بیوه ارتباط برقرار کنیم

    اینطور هم نباید فکر کنید که هر زنی که بچه داره، خیلی راحت با مرد ارتباط برقرار میکنه. این طرز تفکر کاملاً غلطیه. چون زن، زنه. چه قبلاً بچه دار شده باشه چه نباشه. میتونه همونقدر زرنگ باشه، همون قدر باهوش باشه. پس قرار نیست اگر مردی رو دید، جفت پا، بپره توی رابطه. خیلی از زن هایی که الان بیوه شدند، خواسته ی خودشون نبوده، یا شوهرشون فوت شده یا بنا به ناسازگاری، اونقدر اون مَرد، مرد نبوده و ازدواجشون، متاسفانه عاقبت به خیر نشده!

    حتی اینطوری میتونم بگم که بهشون به دید یک زن راحت نباید نگاه کنید! اون ها هیچ چیزی از یک دختری که تاحالا ازدواج نکرده، کم ندارن و اتفاقاً اینقدر سخت تر بقیه دختر ها انتخاب میکنند که قابل ملموسه. به هرحال، تجربه ی تلخ، گارد بیشتری رو برای انتخاب مجدد بالا میاره .

    اینطوری فکر کنید که این دسته از خانم ها، “خانم پلاس” هستند. یعنی یک ورژن بیشتر از یک زن معمولی! پس وقتی این خانم هارو میبینید، دقیقا همون مراحل جذبی که بهتون توی کلاس هام گفتم رو ( اعتماد بنفس، کاریزماتیک بودن، قدرت مردانه، شوخ طبعی و …) در درون شما جست و جو میکنه و اگر پیدا نکرد، طبیعتاً شما رو پس میزنه.

    تکلیف خودتون رو با زن بیوه روشن کنید!

    اگر واقعا کسی هستید که هدفتون رابطه جنسیه، باید مشخص کنید.  اگر فقط موقتاً قصد دارید با زن رابطه جنسی کنید و هدف شما، مسئولیت های بیشتر در رابطه نیست، نباید در نقش یک شوهر وافادار یا یک پدر خوب برای بچه هاش برید. باید صیغه رو بخونید و بهش بگید که هدفتون اینه!

    زن های بیوه، عمیقاً متوجه هستند که بخاطر شرایط خاصشون، خیلی از مردها به هدف رابطه جنسی به سمت این زن ها میان، ولی وقتی شما خیلی مردانه و با وقار و با احترام، نیت خودتون رو مشخص میکنید، زن هم از جسارت شما خوشش میاد.  مثلا اگر قصد ازدواج با اون زن رو ندارید ولی برای مدتی قصد دارید که یک رابطه عاشقانه داشته باشید، اوکی، اشکالی نداره! بهش بگید.

    چگونه با یک زن بیوه ارتباط برقرار کنیم چگونه با یک زن بیوه ارتباط برقرار کنیم

    ممکنه بعضی اوقات، این زن، از شما بپرسه که دوست دختر دارید؟ دختر دیگه ای در زندگی شماس؟ شما هم جواب بدید نه! من خیلی سرم شلوغه، یا درس دارم یا کار دارم یا هرچیزی و قرصت صحبت و وقت گذاشتن برای این رابطه هارو ندارم. من در کنار تو احساس خوبی دارم و این برام کافیه!

    این زن، از صداقت و احترامی که براش قائل هستید، بسیار لذت میبره و اون حس خوبی که آخر کار بهش دادید براش خوش آینده. اون اینطور برداشت میکنه که برای شما مسئله ای نیست که در کنار اون باشید، با اون رابطه جنسی برقرار کنید ولی مسئولیت بیشتری نداشته باشید. قرار نباشه که سرپرستی بچه هاش رو هم بر عهده بگیرید. اما بعد ها، ممکنه که اون از شما رابطه عاطفی بلند مدت بخواد! چرا؟ چون تمام ویژگی های یک مرد بالغ که در جلسه مربوط به اون گفتم رو اجرا کردید!

    جوری وانمود نکنید که شاهزاده سوار بر اسب سفید هستید! مگر اینکه واقعا قصدش رو داشته باشید

    خیلی از پسرهای نامرد، در نقش یک انسان خوب میرن و قول میدن که شوهر خوبی برای خودش و پدر خوبی برای بچه هاش باشن و به این خانواده وفادار بمونن. ولی اتفاقی که میوفته، بعد از چندباری که باهم رابطه جنسی برقرار میکنند، دیگه پسر جواب تلفن اون زن بالغ رو نمیده! میره و پیداش نمیشه.

    طبیعتاً اگر یکی دوبار، آدم های ناشی به تور این زن بخورن، باعث میشه که کلاً  گارد خیلی بدی نسبت به مرد ها و مردهایی که ادعای وفاداری دارن، داشته باشه. حتی این گارد، برای آدم های درست هم بالا میمونه. کسایی که واقعا نیتشون خیر و درسته!

    پسر اگر نمیتونید پدر خوبی برای بچه هاش و شوهر ایده آلی برای اون زن باشید، قول ندید. مرد باشید. خیلی ساده بهش بگید که شرایطتتون اینه. شاید بعداً شوهر و پدر خوبی باشم، ولی کاری که نمیتونم انجام بدم رو، قولشو نمیدم.

    چطور بفهمیم که زن بیوه از ما فقط رابطه جنسی میخواد یا رابطه عاطفی بلند مدت

    اگر در اوایل مکالمه دائماً از بچه هاش حرف میزنه و از شما درباره بچه دار شدنش حرف میزنه، به احتمال خیلی زیاد دنبال یک شوهر و پدر جایگزینی برای فرزندانش میگرده. شاید مردی باشید که خودتون هم بچه داشته باشید و از شما هم درباره بچه ها میپرسه. پس اگر نمیخواهید که با اون زن ازدواج کنید، احتمالا خیلی زود، رابطه با شما رو ترک میکنه!

    اگر زن، جوری وانمود میکنه که انگار بچه ای نداره و تنهاست، احتمال خیلی زیاد، قصد داره با شما رابطه دوستی ساده ای داشته باشه و قرار نیست مسئولیت های بچه داری رو به شما هم بده! شاید بعداً بیشتر به شما علاقه مند بشه و بخواد که نقش یک پدر رو هم برای فرزندانش ایفا کنید ولی در حقیقت، فعلا خبری از این قضیه نیست!

    چگونه با یک زن بیوه ارتباط برقرار کنیم چگونه با یک زن بیوه ارتباط برقرار کنیم

    وقتی که قصد زن رو فهمیدید و تکلیف خود شما هم مشخص شد، رابطه رو پیش ببرید. کاری کنید که رابطه به مراحل بالاتری برسه. بیشتر مادر ها، با اینکه رابطه بالا بره و عمیق تر بشه، موافق هستند، پس زیاد دست دست نکنید و رابطه رو جلو ببرید. منتظر این نباشید که زن اجازه بده یا اینکه بخواهید بیشتر صبر کنید تا اینکه بیشتر زن رو بشناسید!

    محدودیت های زن بیوه رو قبول کنید!

    وقتی قصد دارید با زنی که بیوه هست، برید داخل رابطه و قراره رابطتون طولانی مدت بشه، دیگه اینطوری نیست که بگی بپوش بیا پایین میخوایم بریم بیرون. میخوایم بریم سینما یا شام. محدودیت وجود داره!!!!!

    اگر واقعاً یک زنی که بیوه هست رو دوست دارید، بهش علاقه دارید و حس خوبی میان شما دوتا هست، واقعاً قبلش باید با اون هماهنگ بکنید و برید بیرون چون امکان داره هر لحظه بگه نه! نمیتونم. نمیشه! چون ممکنه بچه هاش نیاز به پرستاری داشته باشن. کسی نیست که بچه هاش رو نگه داره. باید یکی باشه که حواسش به بچه هاش باشه. نمیشه اینطوری!

    باید از قبل همه ی برنامه هاش رو تنظیم کنه که یکی مراقب بچه ش باشه. حتی ممکنه قراری که با شما تایید کرده رو، کنسل کنه. چون بچش ممکنه بیمار شده باشه یه نیاز به مراقبت بیشتر داشته باشه در اون زمان و شما هم نباید به خودتون بگیرید.

    حتی جالبه بدونید زنی که بچه داره، هزینه های اضافه ای نسبت به بقیه زن ها هم داره. مثلا برای مناسبت ها، وقتی میخواهید بیرون برید، باید برای بچه هاش پرستار بگیرید تا دغدغه بچه نداشته باشه. ممکنه اون زن، این سخاوت زیبای شما رو رد کنه ولی از اینکه حتی تعارفش رو هم میزنید، براش جذابه

    چونه زدن با همسر سابقش

    ممکنه در رابطه شما، وقتی که شوهر اون زن، فوت نشده، هر ازگاهی مجبور بشید با اون آقا سر و کله بزنید. به هرحال اون پدر اون بچه ها بوده و برای اونها پدری کرده و میخواد پدری بکنه.

    راحت ترین راه برای سر و کله زدن با اون مرد، اینه که حتی الامکان باهاش قصد رقابت نداشته باشی. نخوای اون مرد رو از اون زن دور کنی که زن فقط مال تو باشه. بلکه باید به اون زن ۱۰۰% اعتماد داشته باشی و فهمیده باشی که همه چیز بین اون دو نفر تموم شده و اون زن نمیخواد دیگه با همسر سابقش ارتباطی داشته باشه.

    اگه اعتماد کامل نکنی، شک داشته باشی بهش و جلوی زن رو بگیری که بخواد صحبت های معمولی داشته باشه، باعث میشه که حس جذابیت در اون مرد برای زن ایجاد بشه. لابد، اون مرد اونقدری هست که شما، حس رقابت درتون زنده شده و سر ترس از دست زن، نگران هستید.

    هرچقدر عمق رابطتون با زن بیوه بیشتر بشه، حتی بچه های اون زن هم، به شما حس بهتری خواهند داشت و قسمتی از زندگی خوب شما خواهند شد!

    اگه این رو قبول کنی که قرار نیست ۱۰۰% در توجه یک زن بیوه باشی، خیلی از مشکلاتت حل میشه. از رابطت با زن بیوه لذت میبری و حس خوبی بهت خواهد داد. درک اینکه گاهی نیازه حتی، تلاش مضاعفی برای بدست آوردن اون بکنی، چیزی بیشتر از تلاش برای یک زن معمولی!

    بعنوان یک مرد آلفا، نمیتونی همیشه پدر مادر یا پدر بزرگ مادر بزرگ خودتون رو الگو قرار بدید و زندگیتون رو بر مبنای طرز تفکر اونها بچینید؛ فرقی نداره که شما حرف من رو قبول کنید یا نه! در گذشته، صحبت با زن بیوه، تابو بود ولی الان چیز خیلی نرمالیه. چون خوشبختانه قبول کردیم که اون هم یک انسانه!

    پس اگه مطمئنید که از زنی خوشتون میاد و اون زن، بیوه هست، اصلاً به حرف مردم گوش نکنید.  دنیا کلی تغییر کرده؛ خدارا چه دیدی، یهو ۲۰ سال دیگه، چیزهایی که الان تابو هست، بعدا تابو نباشه و شما متعجب زده بشید!

    خب عزیزای من، این هم مطلب درخواستی بود که من تهیه کردم واستون. امیدوارم زندگیتون خوب پیش بره و مشکلی نداشته باشید. پیج اینستاگرام من رو فالو کنید تا باهم بیشتر در تماس باشیم.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا