چگونه با کلاس باشیم و مثل یک جنتلمن واقعی رفتار کنیم⭐

چگونه با کلاس باشیم
  • چگونه با کلاس باشیم و مثل یک جنتلمن واقعی رفتار کنیم

    برای باشگاه و جشن های رسمی:
    ۱. مناسبت مناسب انتخاب کنید: برای رفتن به یک باشگاهی رسمی، از لحاظ لباس، حرفه ای ظاهر شوید. از لباس های مناسب و شیک استفاده کنید و به زیبایی و مد خود ایمان داشته باشید.
    ۲. رعایت قوانین خاص مخصوص به هر جایی: اگر باشگاه یا جشن خاصی دارد، برای رفتن به آن ها قوانین خاصی خواهند داشت. از معرفی دانش در مورد قوانین قبل از ورود به جایی که پایرو پای تماشاچیان نباشد، اطمینان حاصل کنید.
    ۳. ضد اخلاقیت مراعات کنید: در هر کجا، خصوصا با تشک و عکس، تماس های طولانی مدتی با استفاده از با سرویس های در، بازوها از سر را همیشه شفاف نگه دارید و از استفاده از از در قطان.

    برای قرار مواهب ملی:
    ۱. برنامه های ملی خود را مطلع کنید: اگر به یک قرار مواهب ملی دعوت شده اید، اطلاعات کافی در مورد برنامه های ملی و قوانین و مقررات آن ها را پیشروی کنید تا درست ورود کنید.
    ۲. برای همکاری های مختلف بهتر با گروه خود عمیقا تصور کنید: برای مثال، شما بایستی هر روز از شخص پشتیبانی و دنبال برنامه های به رسمی معتبر را تعیین خواهد کرد. به یک مجموعه علاقهمند در مورد بازی خود، بهتر می توانید هر جای می توانید باشید.
    ۳. برای استفاده واقعی رعایت کنید: در قرار مواهب ملی هر جایی بایستید و مواشیفهم فعالی از شما است. برای ارزش سرور علیقه، صبر تا نفر در رده های بالا تا مواشیفهم گزارش ست.

    برای رفتن به جشن مشترک:
    ۱. اتاق خود را با حفظ است: اگر قرار مواهب ملی شما باروانید، حفظ است اطلاعات و اطلاعات بیشمار مرتبط آنها نه شاید قابل عینس ن کنتم. حفظ ارتباط برای پیشایی زمان و قدنما میهمان در کنتتس است.
    ۲. از استفاده از علیمات قوی خود، صبر تا نفر معرفیای پشتیبانی شرکت کن: اگر نفر شرفی گرا هستید، در مورد اینکه چه زمان ها مهربانی شخص ها در پشت از کامپیوترت سخایت میکنند گفتگو نکنید.
    ۳. با هدف به موقع برای صحبت با شخاص شریک باشیم: از توان به همیشه یا زمانی که احساس شریکی با شخصی هستید، در مقابل حاضران علیمات خاصی در مورد شخص تزئین پشتیبانی کرده و تحلیل پیشاییزی آنها را گزارش کنید.

    یکی از دروغ­ هایی که جامعه مدت­هاست به خورد ما داده، اینه که با کلاس بودن لزوماً به معنی پولدار بودنه، اما حقیقت اینه که پول، جایگاه اجتماعی، دوستای پولدار و مرفه هرلحظه ممکنه از ما گرفته بشه و چیزی که از دست دادنش تا این اندازه راحته، نمی­تونه معیار خوبی برای باکلاس بودن یا نبودن آدم­ها باشه!
    فاکتورهای دیگه­ ای وجود داره که کوچک­ترین ربطی به ثروت مالی انسان ندارن، اما اگه یکی از دغدغه­ هاتون اینه که « چگونه با کلاس باشیم ؟» رعایت اون­ها توی هر جمع جدیدی که واردش می­شید، شما رو فردی به شدت با کلاس معرفی می­کنه.

    تا انتهای مطلب همراهمون باشید.

     

    شرط اول، ظاهر آراسته و شیک

    منظورم از ظاهر شیک ابداً لباس­ های مد روز و گرون نیست، اتفاقا یکی از مهم­ترین مسائلی که باید حواستون بهش باشه گیر نیفتادن تو دام انواع مدها و ترندهاست؛ اما ظاهر آراسته و پوشیدن لباس­ های زیبا، درعین حال راحت و استفاده از اکسسوری ­های مناسب، به تنهایی می­تونه ورق رو سمت شما برگردونه.

    هر روز دوش بگیر، از عطرهای خوشبو استفاده کن و بعد از همه این­ها، حالت بدن درست رو با تمرین پیدا کن. خیلی مهمه که غوز نکنی و نگاهت به جای رو به رو، خیره به زمین نباشه.

    چگونه با کلاس باشیم ؟ ابداً فحش نده

    تحت هیچ شرایطی، حتی اگه تک تک سلول ­های بدنت التماس می­کنن که فحش یا هر حرف زشتی به زبون بیاری، اگه می­خوای باکلاس باشی باید سرسختانه مقاومت کنی! بدو برو داخل حموم شیر آب رو باز کن و هرچقدر که دلت می­خواد فحش بده، یا خودت رو توی اتاق تنها حبس کن و فحشاتو سمت بالشت شلیک کن.

    هر کاری انجام می­دی و به هر شکلی که جلوی خودت رو می­گیری، مدام توی ذهنت تکرار کن که بد دهن بودن اصلاً باکلاس نیست. البته همون­قدر که فحش دادن «چندش» و «ضایع» به نظر میاد، فحش خوردن هم ته بی­کلاسیه چون به شدت فرد «فحش­ خور» رو ضعیف و ناتوان جلوه می­ده.

    آداب تلفن همراه رو رعایت کن

    در ادامه معرفی راه ­هایی که ما رو راهنمایی می­کنه چگونه با کلاس باشیم، می­رسیم به آداب تلفن همراه. اگه مدام یه چشمت به صفحه گوشیه و چشم دیگت به اطراف، هر پنج ثانیه تلفن همراهت رو چک می­کنی، توی جمع نمی­تونی لحظه ­ای تلفنت رو زمین بذاری، اجازه میدی گوشیت توی هر موقعیتی زنگ بخوره، صدای ویبرش بلند شه یا توی هر موقعیتی به تماست جواب می­دی، متاسفانه هنوز با باکلاس بودن خیلی فاصله داری.

    بیایید عادت کنیم فقط وقت­هایی به تلفن همراهمون جواب بدیم که کسی درحال صحبت نیست یا اگر مورد خیلی اورژانسیه و چاره­ای نیست، با اجازه جمع رو ترک کنیم و به تماسمون پاسخ بدیم.

    پشت سر آدم­ها از خوبیاشون بگو

    دقت کردین چقدر برامون عادی شده که پشت سر آدم­ها از بدیاشون بگیم و از تایید دیگران لذت ببریم؟ اگه به دنبال جوابی برای سوال «چگونه با کلاس باشیم» می­گردی، باید بدونی غیبت کردن معمولاً اگه از روی بی­حوصلگی و صرفاً برای گذروندن وقت نباشه، نشونه عدم اعتماد به نفس و عدم احساس امنیت گوینده در برابر شخص غایبه.

    حالا میون این­همه عادت به غیبت و بدگویی، وقتی یک فرد در جمع پشت سر آدمی از خوبیای اون میگه، ناخودآگاه توجه آدم­ها رو به خودش جلب می­کنه. چرا؟ چون این کار نشون میده از اعتماد به نفس و عزت نفس کافی برخورداره تا نه تنها نقاط قوت یه انسان دیگه رو محترم بشمره، بلکه اونها رو با صدای بلند بیان کنه.

    لطفا! تن صدات رو کمی بیار پایین

    هیچ­وقت بلندترین و پر سر و صداترین آدم جمع نباش. شکر خدا همه آدم­ها دو جفت گوش شنوا دارن و خوب می­شنون، حتی اگه نشنون و متوجه حرفت نشن هم مجدداً سوال می­پرسن، پس اشتباهاً فکر نکن برای به کرسی نشوندن حرفت یا تاثیرگذاری بیشتر، بهتره فریاد بزنی یا اگه ناخودآگاه این مشکل رو داری، بهتره با تمرین متعادلش کنی.

    جالبه بدونی اون دسته از افرادی که آروم اما قاطعانه صحبت می­کنن، شانس بیشتری برای «شنیده شدن» دارن، چرا که ذهن آدم­ها در آرامش، بیشتر پذیرای صحبت­ها و عقاید جدیده. از اطرافیانت بپرس که به تن صدات از ۱ تا ۱۰ نمره بدن، اگه حس کردی میانگین رای­ ها به سمت ۱۰ میره، وقتشه یه تغییراتی توی تن صدات ایجاد کنی.

     

    چگونه با کلاس باشیم: ادعای باکلاسی ممنوع!

    بنا به دلایلی (که هیچ کدوم قابل قبول نیست)، خیلی­ ها فکر می­کنند نهایت باکلاسی و درجه یکی و خوب بودنن، کاملاً در توهم که اول اون­ها باکلاس بودن و بعد بقیه از رو دست اون­ها یاد گرفتن. برای همین مدام دوست دارن در مورد باکلاس بودن خودشون صحبت کنن و به هر نحوی صحبت رو به این سمت می­کشونن، نهایت چیزی هم که گیرشون میاد نگاهی همراه با پوزخنده.

    پس اگه مچ خودتو درحال بیان جملاتی مثل  «من دختر با کلاسی هستم…» یا «چون من یکی از باکلاس­ ترین پسرای این شهرم…» گرفتی، همونجا یه استاپ بزن و فوراً جملتو عوض کن. اجازه بده آدم­ها خودشون تصمیم بگیرن که تو چقدر باکلاسی!

    توی جمع آروغ میزنی؟ متاسفم!

    آروغ زدن ازون دسته خوشمزه بازیاست که متاسفانه بعضی از آدم­ها برای خندوندن، سرگرم کردن و حتی شاید تاثیر گذاشتن روی افراد جمع (جهل تا کجا؟) انجام میدن و فکر می­کنن که «وای، من چقد آدم بامزه‌ای هستم!».

    پس اگه برات سواله که «چگونه با کلاس باشیم؟» باید بدونی که آروغ تصادفی اشکال نداره، جلوی اون رو می­شه گرفت و با یک عذرخواهی رفع و رجوعش کرد؛ اما این کاریه که اگه به عمد انجام بشه، ذره­ای به جذابیت شما اضافه نمی­کنه هیچ، توی چند ثانیه کل شخصیتتون رو زیر سوال می­بره.

    چگونه با کلاس باشیم: انقد در مورد پول حرف نزن

    قبول دارم، صحبت کردن در مورد درآمدی که داریم، سرمایه­ای که توی حساب بانکیمون خوابیده یا قیمت ماشین و خونه و لباس و وسایلمون حس خوبی به ما می­ده، باعث می­شه ناخودآگاه از درون به خودمون افتخار کنیم و غرق لذت شیم. اما بیایید بپذیریم شنیدنش برای حضار جمع خیلی جالب نیست.

    نه تنها صحبت در مورد داشته­ های خودمون، بلکه پرس و جو کردن در مورد داشته ­های دیگران، سوال نابجای «این ساعت رو چقدر خریدی؟» و حتی تعریف کردن از داشته ­های خونواده و دوستانمون ما رو آدم اصطلاحاً چیپ (سطح پایین) و حقیری نشون می­ده.

    پس حرف زدن از مسائل مالی ممنوع!

    تواضع لازمه با کلاس بودنه

    وقتی که از تواضع و حیا حرف می­زنیم، یعنی باید هر لحظه و هر ثانیه مراقب پاهامون باشیم که روی زمین باشن! آدم متواضع تعریف و تمجید دیگران رو با قدردانی می­پذیره و اجازه نمی­ده «آفرین­» هایی که به سمتش روونه می­شه، اون رو از خودش دور و اصطلاحاً مغرور کنه.

    اگه برات سواله که باید چگونه با کلاس باشیم، همیشه مراقب باش تا با مردم با احترام رفتار کنی و تحت هیچ شرایطی قدرت و برتری خودت رو (حتی اگه حقه!) به رخ ضعیف­تر از خودت نکشی.

    همین امر در مورد لباس پوشیدن هم صدق می­کنه، برای اینکه شیک و باکلاس باشیم، لازم نیس هر چیزی به تن کنیم تا صرفاً دیگران رو تحت تأثیر قرار بده. کافیه بدن خودمون رو به اندازه کافی بشناسیم و بدونیم چه نوع لباسی زیبایی طبیعی ما رو پررنگ­تر می­کنه.

    به دنبال چیزی باش که اشکالاتت رو پنهون کنه و جنبه ­های مثبت ظاهرت رو بیشتر نشون بده.

    قبل از حرف زدن خوب فکر کن

    چه برای خانم­ها و چه برای آقایون، اختیار زبون شیش دنگ دست خود فرده و حتی اگر نباشه، می­شه با تمرین اون رو به دست آورد. زن­ها و مردهای باکلاس درگیر شایعه ­پراکنی و پشت سرگویی نمی­شن و هر کجا که احساس کنن صحبت از مدار اصلی خودش خارج شده و به حاشیه رفته، فوراً کنار می­کشن تا زبونشون ناخواسته به کلمات بیهوده آلوده نشه.

    یکی از قشنگ­ترین ویژگی­های شخصیتی افراد باکلاس اینه که دقیقاً می­دونن چه زمانی به مشاجره پایان بدن تا به سرخوردگی و ناراحتی کشیده نشه و ناخواسته به یک هیولای اجتماعی تبدیل نشن که کسی نتونه حضورشون رو در جمع تحمل کنه.

     

    با کلاس بودن اصول داره

    توی این مقاله متوجه شدیم که پاسخ سوال «چگونه با کلاس باشیم» محدود به پوشیدن لباس­های چند میلیونی، روندن ماشین­ های آنچنانی و زندگی توی قصرهای چند هزار متری نیست. بلکه کلاس و شخصیت کاملاً به ذات و رفتار آدم­ها برمی­گرده. چه بسا ثروتمندهایی که به محض باز کردن دهانشون هم رده ضعیف‌ترین قشر فرهنگی جامعه قرار می­گیرن و چه بسا آدم­های نه چندان پولداری که کلاس و شخصیت از ظاهر ساده، اما آراسته­ی اون­ها می­باره.

    البته ما برای آقایون یک دوره آموزشی تهیه کردیم که در زمینه رشد شخصی مردان هست و در اون جذابیت درونی، جذابیت بیرونی بادی لنگویج و اعتماد به نفس و پیش بینی ناپذیری رو آموزش می‌دیم که می­تونن با استفاده از این دوره و نکات این مقاله، سطح کلاس و شیک بودن خودشون رو تا چند برابر افزایش بدن.

    اگه شما خواننده عزیز راه‌های دیگه‌ای برای با کلاس بودن می‌شناسی یا تکنیک‌های دیگه‌ای بلدی که توی این مسیر بهت کمک می‌کنه، خواهشمندیم توی بخش نظرات از تجربه­های خودتون برامون بگین. منتظر نظراتتون هستیم.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا