چطور دوست دخترم را دوباره جذب کنم؟

چطور دوست دخترم را دوباره جذب کنم؟
  • چطور دوست دخترم را دوباره جذب کنم؟

    برای دوباره جذب کردن دوست دخترت می‌توانی به موارد زیر توجه کنی:

    ۱. ارتباط برقرار کن: ابتدا باید با دوست دخترت ارتباط برقرار کنی. می‌توانی با پیام گذاشتن یا تماس گرفتن با او شروع کنی. یادت باشد که ارتباطت به شیوه مناسبی باشد و از رفتارهای خشن و ناراحت کننده خودداری کنی.

    ۲. احترام بگذار: هنگامی که با دوست دخترت صحبت می‌کنی، احترام و ارادت خود را نشان بده. به احساسات و نظراتش احترام بگذار و سعی کن با او با احترام و صمیمیت برخورد کنی.

    ۳. به او توجه کن: دوست دخترت را به خاطر او بودن مورد اهتمام قرار بده. به دلایل و برنامه‌هایش گوش کن و به او نشان بده که توجهت به او جدی است.

    ۴. به ویژگی‌هایش توجه کن: هر فردی ویژگی‌های خاص و منحصر به فردی دارد. به ویژگی‌های مثبت دوست دخترت توجه کن و آن‌ها را بیشتر بطور منظم بیان کن. به او نشان بده که از ویژگی‌هایش لذت می‌بری.

    ۵. از نیازهایش خبردار باش: همیشه توجه کن که دوست دخترت چه می‌پسندد و چه نمی‌پسندد. از نقاط ضعف و نیازهایش اطلاع پیدا کن و سعی کن در این موارد به او کمک کنی.

    ۶. کمی هیجان‌انگیزی رعایت کن: زندگی به تنهایی خسته کننده و گاهی احساس سردی می‌دهد. سعی کن به دوست دخترت کمی هیجان و لذت بده و به دنبال مشکلات و دغدغه‌هاش نباش.

    ۷. حضورت را نشان بده: هرگز از نشان دادن علاقه و احساساتت از گفتن افتتاحیه بگذر. دوست دخترت می‌تواند بداند که تو به او احترام می‌گذاری ولی ممکن است نداند که تو واقعا برای او به دل می‌سوزی.

    ۸. تفاوت‌هایتان را شناسایی کنید: اگر بخواهید خوب با دوست دخترت رفتار کنید، باید تفاوت‌هایتان را بشناسید. هیچ دو نوع انسانی کاملا یکسان نیستند و صددرصد تقصیر در مشکلات پیش آمده وجود ندارد. بنابراین، بهتر است به تفاوت‌هایش پذیرفتار باشید و سعی کنید با هم به یک قرارداد مشترک برسید.

    در کل، باید در تلاش باشید تا با جدیت، گوش دادن و به طور عمومی احساس بهتری به دوست دخترت بدهید. با روش‌های فوق می‌توانید دوباره او را به شما جذب کنید و رابطه‌تان را با معرفت تجدید کنید.

    راه های جذب دوست دختر مورد علاقه

    بهترین روش برای جذب دوست دختر مورد علاقه خود چیست؟

    اگر مدتی است که شما از دوست دختر مورد علاقه خود جدا شده‌اید اما زمان، زخم‌های شما را التیام نه بخشیده است . به نظر می‌رسد نمی‌توانید او را از ذهن خود بیرون بیاورید ، تا جایی که می‌شود سعی می‌کنید فراموشش کنید ولی نمی‌توانید.

    یا اینکه شما دو نفر به تازگی به رابطه خود پایان داده اید اما مطمئن هستید که قطع رابطه تصمیم بدی بوده است. در هر صورت ، بیش از حد واضح است که شما هنوز هم نسبت به او احساساتی دارید و دوست دارید دوباره به او برگردید.

    با این حال ، حقیقت این است که شما نمی‌دانید چگونه دوست دختر مورد علاقه خود  را جذب کنید. اگر شما نمی‌خواهید که با التماس کردن برگردد باید راهی برای نزدیک شدن به او پیدا کنید.خوب ، دقیقاً چه اتفاقی افتاده است؟ چرا شما و دوست دختر سابق خود تصمیم گرفتید جدایی را دنبال کنید؟ ما را دنبال کنید

    بهترین روش برای جذب دوست دختر مورد علاقه خود

    بهترین روش برای جذب دوست دختر مورد علاقه خود  انجام این کار این است که ترس از دست دادن شما را داشته باشد. باید اجازه دهید او سمت شما بیاید و کنجکاوی در مورد شما را شروع کند. شاید بپرسید به چه صورتی؟ مگر امکان دارد که بیاید ! اگر اینها سوالاتی است که ذهن شما را مشغول کرده است ، باید بگویم خوشحالم که به ما مراجعه کردید زیرا شما در حال دریافت روش‌هایی در مورد چگونگی جذب دوست دختر مورد علاقه خود هستید که می توانید با خواندن این مقاله به هدفتان برسید.

    همه ترسها و شک و تردیدهای خود را فراموش کنید زیرا متخصص ما قصد دارد به شما بیاموزد که چگونه دوست دختر مورد علاقه خود را به ساده ترین راه ممکن برگردانید ، بدون اینکه در این کار ناامید به نظر برسید. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که این راهنمای گام به گام بدون زحمت را دنبال کنید .

    ۱- به دلیل جدایی خود فکر کنید

    قبل از اینکه یاد بگیرید چگونه دوست دختر مورد علاقه خود را برگردانید ، ابتدا باید به ته جدایی خود فکر کنید. این را بپذیرید که هر دوی شما به هر دلیلی اشتباهاتی داشته‌اید و مشخصاً چیزی در روابط شما چندان خوب نبوده است . خوب ، شما نمی‌توانید انتظار داشته باشید همه چیز مانند گذشته قبل از جدایی شما برگردد. قبل از اینکه بخواهید رابطه خود را حفظ کنید باید به دلایل آن و نحوه اتفاق افتادن جدایی  فکر کنید.

    صادقانه می‌گویم اگر هنگام ترک همسر سابق خود به او توهین کرده یا به هر طریقی تحقیرش کرده باشید ، بازگشت دوباره به یکدیگر بسیار دشوار خواهد بود. از طرف دیگر ، اگر او این کار را با شما انجام داد ، وقت آن است که در آرزوی آشتی با او تجدید نظر کنید زیرا ممکن است لیاقت شما را نداشته باشد.

    ۲- به این فکر کنید که چه کسی جدایی را آغاز کرد

    نکته که باید به آن فکر کنید این است که چه کسی به همه چیز پایان داده است . آیا تصمیم شما بود یا همسرتان ؟ تقصیر از کی بوده ؟

    آیا همسر سابق شما به خاطر کاری که انجام داده اید آنجا را ترک کرده است یا او این کار را فقط به این دلیل که دیگر عاشق شما نیست انجام داده است.

    اگر شما بودید  که رابطه را قطع کردید ، احتمالاً آسان تر خواهد بود که دوست دختر سابق خود را برگردانید. شاید او به خاطر اینکه رابطه را تمام کردید عصبانی شده است در صورتی که ممکن است قصد پایان دادن به رابطه نداشته باشد.  اگر این مورد است ، فقط باید به او نشان دهید که در واقع پسر خوبی هستید و از تصمیم خودتون پشیمان هستید و او را متقاعد کنید که اگر برگردد دیگر هرگز این کار را نمی‌کنید. همچنین ، اگر فرصت دیگری به شما داد ، باید صبور باشید و منتظر بمانید تا او درک کند که جدی هستید و قصد ندارید با او بازی کنید.

    البته به این نکته اشاره کنم نباید زیاد به دنبال او بروید و اصرار کنید که برگردد زیرا این امر به او چراغ سبز می دهد که هر وقت دلش  بخواهد بیاید و برود و باعث می شود که او فکر کند هر زمان می‌تواند شما را کنار بگذارد و شما همیشه التماس  او را می‌کنید که برگردد. این بدان معناست که شما باید راهی پیدا کنید تا بتواند خودش بفهمد چه چیزی را از دست داده است.

     

    ۳- احساسات خود را به خودتان اعتراف کنید

    گام بعدی در روند جذب دوست دختر سابق خود صادق بودن با خودتان قبل از شروع مکالمه با او است. اینکه آیا شما واقعاً عاشق این دختر هستید؟ یا فقط هوس شماست که قصد بازگشتش را دارد؟

    چرا واقعاً می‌خواهید او برگردد؟ آیا این برای این است که به خود ثابت کنید هر وقت دلتان خواست می توانید او را داشته باشید؟ یا به این دلیل است که شما نمی‌خواهید به پسر دیگری اجازه دهید او را داشته باشد؟

    یا دلیلش این است که فکر می‌کنید هرگز دختری مثل او پیدا نمی‌کنید؟ یا اینکه نمی‌توانید بدون او زندگی کنید؟ آیا احساسات شما از غرور و خودخواهی شما مهمتر است؟ دلت برایش تنگ شده است؟ یا اینکه می‌خواهید از روی عادت به او برگردید ؟

    اینها همه سوالاتی است که شما باید قبل از برگرداندن دوست دختر سابق خود صادقانه به آنها پاسخ دهید ، زیرا آنها مسیر شما را برای انجام این کار مشخص می‌کند و به شما کمک می‌کند ببینید آیا واقعاً این شخص را در زندگی خود می‌خواهید یا نه و اینکه آیا جنگیدن برای او ارزشش را دارد یا نه.

    مشاهده و خرید بسته اموزشی

    ۴- اشتباهات خود را در رابطه مرور کنید.

    بعد از اینکه با احساسات خود کنار آمدید ، قدم بعدی این است که به گذشته برگردید و به کل رابطه خود فکر کنید. این ادامه صداقت با خود است و مسئولیت کامل گفتار و کردار خود را در رابطه بر عهده بگیرید . مهم نیست که چه کسی آخرین خداحافظی را گفت ، هر رابطه‌ای یک خیابان دو طرفه است و روابط شما نیز از این قاعده مستثنی نبود. این بدان معنی است که شما و همسرتان هم اشتباهاتی مرتکب شده‌اید که منجر به جدایی شما شده است.

    اولاً ، روی کارهایی که اشتباه انجام داده‌اید تمرکز کنید. مواردی که اشتباه بوده است را تغییر دهید. به جای توجیه کردن خود و بهانه‌گیری ، سعی کنید مانند یک فرد دیگر رفتار کنید و در مورد حرکت‌های اشتباهی که انجام داده‌اید رک و پوست کنده باشید.البته نیاز نیست خودتان را بیش از اندازه سرزنش کنید با این وجود،کاری که می‌توانید انجام دهید این است که اشتباهات خود را تکرار نکنید و به طرف مقابلتان نشان دهید که تغییر کرده اید.

    ۵- برای جذب دوست دختر مورد علاقه خود زیاد چسبنده نباشید.

    به محض اینکه دلتنگ طرف مقابل خود شدید ، شاید اولین کاری که می‌خواهید انجام دهید این است که با او تماس بگیرید و التماس کنید که برگردد. در صورتی که این کار بسیار اشتباه هست. این جمله را شنیده اید: “هر آنکه از دیده رود ، از دل رود “ممکن است این جمله را در ذهن خود تصور کنید و احساس کنید که فاصله گرفتن باعث فراموش شدن شما  می‌شود در صورتی که این فکر هم اشتباه هست چون قطع ارتباط و فاصله گرفتن همیشه باعث فراموشی نمی‌‌‌شود خیلی وقتها باعث می‌شود طرف مقابل دلتنگ شما شود همانطور که شما از دوری او دلتنگش شده اید

    ممکن است احساس می‌کنید اگر یک روز دیگر را بدون او سپری کنید دیوانه می شوید با این حال ، من مطمئن هستم که شما نمی‌خواهید او از روی ترحم یا دلسوزی با شما باشد ، درست است؟ پس بهتر زیاد چسبنده و در دسترس اش نباشید.

    ۶-  برای جذب دوست دختر مورد علاقه خود روی خودت کار کن.

    اگر بفهمید چگونه دوست دختر مورد علاقه خود را برگردانید ، آن موقع برای تحقق این امر باید به ترفندهای کوچکی دست بزنید. باید نشان دهید آدم قوی هستید و روی اهداف و برنامه هایتان برنامه ریزی می کنید.

    میزان پیشرفتتان را  هر روز اندازه گیری کنید. می‌تواند مطالعه کردن باشه. می تواند یادگیری مهارتی خاص باشد. می‌تواند پیشرفت شغلی باشد. یا هر چیز دیگر ولی باید یه چیزی وجود داشته باشد.کاری بکنید که داخلش پیشرفت داشته باشید. خیر! اگه فکر می‌کنید رسیدن به یک انسان می‌تواند هدف باشد غلط است . این هدف کاذبه. چون وابسته به عوامل بیرونی و احتمالاتی است که خارج از کنترل شماست. به هدفی فکر کنید که باعث یک تغییر اساسی در شما می شود. این تغییر باید آنقدر بزرگ باشد که اگر کسی که شما رو می بیند متوجهش به شود.

    و در پایان برای رسیدن به هدف خود که جذب دوست دختر مورد علاقه خود است این است که باید مهارت‌هایی را که نمی‌دانید یا در انجام آن مشکل دارید را بشناسید و آنها را بهبود بخشید مانند:

    مهارت های ارتباطی

    تکنیک‌های نفوذ به ناخودآگاه طرف مقابل

    نحوه برقراری ارتباط مستقیم و غیر مستقیم

    ایجاد جذابیت برای طرف مقابل

    مهارت‌های مطیع کردن

    مهارت‌های ایجاد بازخورد مناسب

    این مهارت ها تکنیک ها در جهان امروز با نام تکنیک های Nlp شناخته می شود ان ال پی به معنی “برنامه‌ریزی عصبی کلامی” به ما کمک می کند روابط اجتماعی عاطفی و شغلی موفق و سالمی داشته باشیم

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا