چرا در زمان نادرست عاشق می شویم؟❤️

چرا در زمان نادرست عاشق می شویم؟
  • چرا در زمان نادرست عاشق می شویم؟

    عشق احساسی است که بین دو نفر به وجود می آید و در صورتی که هر دو نفر آماده آن باشند، رابطه آنها را فرا میگیرد و رشد می کند. اما گاهی اوقات، عشق در زمان نادرست و غیر منتظره به وجود می آید. این موضوع به دلایل مختلفی ممکن است رخ دهد.

    یکی از دلایل اصلی عشق در زمان نادرست، احساس تنهایی و ناامیدی است. ممکن است در فردی احساس تنهایی و کمبود عشق و علاقه به دلیل ورود به یک رابطه نامناسب که بر اساس ترس، تحمل خشم وجزئیات زندگی به وجود آمده است، به وجود آید. در این شرایط، فرد ممکن است در وضعیت ناامیدی باشد و همه چیز را از دست داده در نتیجه یک عشق ناشی از امیدواری بیش از حد و نیاز بیشتر به تامین نیازهای عاطفی را تجربه خواهد کرد.

    عوامل دیگری نیز می توانند باعث بروز عشق در زمان نادرست شوند. مثلا، فرد ممکن است در محیطی که به او اجازه برقراری رابطه عاطفی نمی دهد، مثل محیط کار، عشق پیدا کند. در این شرایط، فرد با مسائلی مانند نقض قوانین یا با نقض وعده های خود روبرو می شود اما بر علیه این مسائل ایستا نمی ماند و عشق خود را ادامه می دهد.

    یکی دیگر از عواملی که ممکن است عشق در زمان نادرست را به وجود بیاورد، رویدادهای ناخوشایند مانند فوت یک عزیز احساس شده است. چون این حادثه عادی و ناخوشایند برای همه اتفاق نمی افتد. اما در فردی که این حادثه به وی دست می دهد، ممکن است عشقش برای جبران احساس ناامیدی و خالی کردن فضای موجود جای آن فرخنده باشد.

    هرچه دغدغه جدیدی برای فرد به وجود آید، ممکن است عشق در زمان نادرست در برخورد با این دغدغه متغیر باشد. متوجه خود خودی در حال تغییر احساس موجود در فردی می شود که برای آن در داد سنت هرگز وجود نداشته است اما با تجربه عشق یافته است. در تلاش برای جلوگیری از تاسف ممکن است موجعات مادرایت نقض شده و هر چه تلاش کنند بیشتر به سمت عشق خود میرانند.

    با توجه به شرایط و عوامل مختلفی که ممکن است باعث بروز عشق در زمان نادرست شوند، مشخص است که این پدیده برای همه تجربه نمی شود و ممکن است برای یک فرد خاص به وجود آید. اما عشق در هر صورت نیاز به توان سازی و پذیرش دارد اما پذیرش در زمان نادرست می تواند علیه این مسایل تأثیر گذار باشد.

     

    چرا الان؟

    چرا وقتی آماده نیستیم افراد را بیشتر جذب می کنیم؟

    من ایمیل هایی در مورد این واقعیت که افراد در زمان نادرستی عاشق شده اند دریافت کرده ام.

    یا چرا در زمان اشتباه عاشق میشویم؟

    این افراد می گویند حتی اگر تصمیم بگیرند که در مورد روابط فکر نکنند،

    به طور تصادفی افرادی را دیده اند که این اتفاق برایشان افتادهگاهی اوقات چیز بسیار بدتری اتفاق می افتد.

    پس از اینکه با شخصی رابطه برقرار کردید، او با شخص دیگری ملاقات می کند و آنها عاشق هم می شوند.

    سردرگمی ای که اتفاق می افتد می تواند به یک عامل مهم مربوط باشد: فقدان دانش مناسب در مورد روانشناسی عشق

    چرا عاشق می شویم؟

    بر خلاف باورهای رایج، چیزی به عنوان “یک مرحله آمادگی برای رابطه” وجود ندارد.

    در مقاله چرا عاشق می شویم، توضیح دادم که به محض پیدا کردن شخصی که با تمام موارد مهم در نقشه های عشقی ما مطابقت داشته باشد،عشق به سرعت اتفاق می افتد.

    این فرایند به صورت ناخودآگاه رخ می دهد، نه آگاهانه و به همین دلیل است که نمی توان آگاهانه از آن پیشگیری کرد مهم نیست چقدر سعی کنید.

    ذهن ناخودآگاه شما همیشه در جستجوی فردی است که بتواند به شما کمک کند تا نیازهایتان را برآورده کنید چه این موضوع را دوست داشته باشید یا خیر.

    بله، فرد می تواند ادعا کند که تنها است زیرا برای رابطه آماده نیست، اما به محض اینکه ذهن ناخودآگاه عواطف همسان را تشخیص دهد،عشق شعله می کشد و هیچ راهی برای متوقف کردن آن نخواهد بود

    عاشق شدن در زمان نادرست

    بسیاری از مردم از مشکل پیدا کردن فرد مناسب پس از ورود به یک رابطه رنج می برند و این معمولا به دلیل یک اشتباه رایج است که بسیاری از مردم مرتکب می شوند.

    بسیاری از مردم برای پایان دادن به تنهایی به رابطه فکرمی کنند؛ پیدا کردن کسی که با او صحبت کنند، تاتنها نباشد، زیرا می ترسند تنها بمانند؛ چرا که در حال پیر شدن هستند.

    در راهنمای اعتماد به نفس، گفته شد که بسیاری از روابط با دلایل مربوط به اعتماد به نفس و بدون هیچ گونه ارتباط عاشقانه آغاز می شود.

    چرا در زمان اشتباه عاشق میشویم؟

    در حال حاضر مشکل این است که این افراد بایک رابطه رو به رو هستند حتی اگر ذهن ناخودآگاهشان کاملا متقاعد به داشتن یک رابطه نشده باشد.

    چند ماه یا حتی چند سال بعد زمانی که ذهن ناخودآگاه، آگاهی مناسب را پیدا می کند، این افراد برای آنها بی ارزش می شوند و سپس به این باور می رسند که عشق در زمان اشتباه اتفاق افتاده است

    بله، ممکن است اتفاق بیفتد که شما فردی را دوست داشته باشید و بعدا متوجه شوید که شخص دیگری را دوست دارید،در این صورت، نباید خودتان را سرزنش کنید.

    اما مشکل بزرگ زمانی اتفاق می افتد که، حتی با وجود اینکه میدانید یک رابطه برای تان مناسب نیست، وارد آن رابطه می شوید. در چنین مواردی رابطه محکوم به شکست است

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا