چرا از دست دادن کسی که دوستش دارید می تواند باعث افزایش وزن شود؟

چرا از دست دادن کسی که دوستش دارید می تواند باعث افزایش وزن شود؟
  • چرا از دست دادن کسی که دوستش دارید می تواند باعث افزایش وزن شود؟

    دست دادن به شخصی که آن را دوست دارید، می تواند یکی از مواردی باشد که در زندگی ما تجربه می کنیم و به ویژه زمانی که برای ما مهم است. این اتفاق ممکن است به دلیل جدایی، مرگ، تغییر در رابطه یا هر موضوع دیگری باشد. اما ممکن است شما انتظار نداشته باشید که این اتفاق تأثیری بر وزن شما داشته باشد.

    یکی از دلایل این موضوع می تواند به دلیل محافظه کاری بیش از حد باشد. در زمانی که ما دوست داریم کسی را از دست بدهیم، احساس تنهایی و دردی را تجربه می کنیم که می تواند باعث افزایش اشتها و مصرف بیشتر غذا شود. برای تحمل این درد و تنهایی، برخی افراد به خوردن غذا و خوراکی های ناسالم متوسل می شوند و به این ترتیب ممکن است وزن آنها افزایش یابد.

    علاوه بر این، دست دادن به شخصی که دوستش داشته باشید می تواند منجر به استرس، اضطراب و افسردگی شود. در این حالت، برخی از افراد ممکن است به سمت مصرف غذاهای ناسالم، شیرینی، نوشابه های گازدار و … روی بیاورند تا احساس خوبی به دست آورند و به این ترتیب وزن خود را افزایش دهند.

    همچنین، برای برخی افراد، دست دادن به کسی که دوستش دارند می تواند منجر به تغییر در روال غذایی و فعالیت های جسمانی شود. این افراد ممکن است از روزمره خود خودشان دست بکشند و فعالیت های ورزشی را کنار بگذارند و به این ترتیب وزن خود را افزایش دهند.

    در کل، دست دادن به شخصی که دوستش دارید می تواند تأثیرات منفی بر وزن شما داشته باشد. برای مقابله با این مشکل، می توانید از راه های سالم تری برای تغییر روال زندگی خود استفاده کنید و مثلاً به فعالیت های ورزشی، تغذیه سالم و مشغولیت های مفید و سازنده بپردازید تا بتوانید احساس خوبی به دست آورید و به وزن ایده آل خود برسید.

    از دست دادن کسی که دوستش دارید بسیار سخت است و در این دوران شما با مسائلی مواجه می‌شوید که آمادگی لازم برای آن را ندارید. گاهی از دست دادن کسی که دوستش داریم، منجر به اضافه وزن خواهد شد که ما می‌خواهیم دلیل این موضوع را بررسی کنیم.

    در ادامه همراه ما باشید تا از این موضوع بیش تر بدانیم.

     ۱٫  ژن‌ها

    چه دوست باشد، چه یکی از اعضای خانواده و یا یکی از آشنایان، این فرد حتما بر زندگی شما تاثیر گذار بوده است، به همین دلیل  بعد از این که او را از دست می‌دهید، ژن‌های شما منجر به اضافه وزن خواهند شد. محققان بر این باورند که حدودا نیمی‌از انسان‌ها دارای چندین نوع ژن FTO هستند که باعث چاقی می‌شود. زمانی که ژن‌های شما به طور خودکار باعث افزایش وزن نشوند، تغییر در سبک زندگی باعث این افزایش خواهد شد. به صورت خلاصه می‌توان گفت با از دست دادن یکی از عزیزان مان ژن‌های  FTO در بدن بیش تر ترشح شده و در نتیجه دچار اضافه وزن خواهیم شد.


    ۲٫  کمبود پشتیبانی

    اگر  افرادی را که حمایت گر ما بوده اند، از دست دهیم با احتمال بیش تری به اضافه وزن دچار خواهیم شد. طبق گفته محققان در این حالت افراد برای جبران حمایت از بین رفته خود به استفاده از مواد غذایی رو می‌آورند. به جای جایگزینی افراد با غذاها، شخصی دیگری را برای حمایت از خودتان پیدا کنید.

      حقیقت را دریابید!دیدگاهی کلی نسبت به اضافه وزن وجود دارد که می‌گوید، اضافه وزن ممکن است به دلیل مشکلات روحی به وجود آمده باشد. اگرچه این موضوع در مورد همه افراد صدق نمی‌کند؛ اما گاهی از دست دادن عزیزان می‌تواند منجر به اضافه وزن گردد. به همین دلیل ما به شما پیشنهاد می‌کنیم، دلیل افزایش وزن خود را پیدا کنید و برای بازگرداندن وزن خود به حالت ایده آل، تلاش کنید.


      آماده باشید!خودتان را برای رویارویی با این مسئله آماده کنید؛ زیرا گاهی پس از این گونه اتفاقات دردناک، عوامل دیگری هم به وجود می‌آیند که ممکن است باعث اضافه وزن شوند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا