۵ پیامی که هرگز نباید برای خانم ها فرستاد

پیامک های اشتباه به خانم ها
  • ۵ پیامی که هرگز نباید برای خانم ها فرستاد

    یکی از مسائلی که برای بسیاری از مردان بسیار چالش برانگیز است، ارسال پیام به خانم هاست. بسیاری از مردان از این که چگونه با یک خانم در ارتباط باشند، دچار مشکلات هستند و ممکن است با ارسال پیام های نامناسب، خود را در موقعیتی پرریسک قرار دهند.

    در این مقاله، به بررسی پنج پیامی که هرگز نباید برای خانم ها فرستاده شود، خواهیم پرداخت. این پیام ها شامل موارد زیر هستند:

    ۱- پیام های نامناسب جنسی
    ارسال پیام های نامناسب جنسی به خانم ها، بسیار نامناسب و ناپسند است. این کار ممکن است برای خودتان و برای خانم مقابل، دلیلی برای شرمندگی و حتی رفتار قانونی شود. بهتر است هرگز پیام هایی که محتوای جنسی دارند، به خانم ها ارسال نکنید.

    ۲- پیام های شخصی و حریم خصوصی
    بسیاری از خانم ها، از حفظ حریم شخصی خودشان بسیار مهم می دانند. ارسال پیام هایی که به حریم شخصی آنها تجاوز می کنند، از قبیل پرسش در مورد زندگی شخصی به صورت بی رویه، بسیار ناپسند است.

    ۳- پیام های تهدید کننده
    ارسال پیام های تهدید کننده به هیچ عنوان قابل قبول نیست. این کار ممکن است باعث ترس و استرس خانم مقابل شود و در برخی موارد، ممکن است باعث شکایت قانونی شود.

    ۴- پیام های تحقیر آمیز
    ارسال پیام هایی که به خانم ها آسیب می رسانند، بسیار ناپسند است. این کار ممکن است باعث کاهش اعتماد به نفس خانم مقابل، ایجاد اختلاف بین دو نفر و حتی رفتار قانونی شود.

    ۵- پیام هایی که به روابط دیگری آسیب می رسانند
    ارسال پیام هایی که به روابط دیگری آسیب می رسانند، بسیار نامناسب و ناپسند است. این کار ممکن است باعث تضرر دوستی یا رابطه خانم مقابل با دیگران شود.

    در نهایت، بهترین راه برای ارتباط با خانم ها، ارسال پیام هایی با محتوای مثبت، مودب و بدون تجاوز به حریم شخصی آنها است. به یاد داشته باشید که هرگز نباید پیامی را ارسال کنید، که ممکن است به خودتان و یا به خانم مقابل، آسیب برساند.

    در غیر این صورت شب باید روی کاناپه بخوابید

     

    کری مک درموت، یکی از بنیان گذاران سایت HeTexted.com – سایتی که بانوان پیام های گیج کننده همسرانشان را در آن می گذارند – می گوید:

    بزرگترین مشکل این است که شما نمی توانید تمام احساستان را با یک پیام کوتاه بیان کنید. به عبارت دیگر، شاید شما گمان کنید خودشه، منظورم را رساندم” در حالیکه او با بی قراری پیام شما را برای دوستان هم جنسش می فرستد.

    در اینجا توصیه هایی از سایت مک درموت آمده است تا از اتمام رابطه یا بدتر از آن شرمساری جلوگیری کنید.

    پیام جهنمی اول « هی… »

    تصور می کنید عشوه گر و اغواکننده هستید اما این برای او بدان معناست که شما تنبل هستیدو مایکل فیوره یکی از بنیان گذاران سایت textyourexback.com می گوید:

    هرگز پیامی پوچ برای او نفرستید – پیامی که هیچ خاصیتی نداردخبر گرفتن از یکدیگر از طریق پییامک زمانی خوب است که منظورتان کاملا مشخص باشدپیام شما : ” سلامامروز کار واقعا دیوانه کننده ست، اما فقط می خواستم سلامی عرض کنم” یا ” داشتم درباره گردش اسکی که ماه پیش رفتیم فکر می کردمتو یک خرگوش برفی معرکه ای” همین اندازه کافیست.

    emoticons_0

    پیام جهنمی دوم “☺”

    شکلک ها خنده دار و اندکی طعنه آمیزندمک درموت می گوید:

    اما اگر زنی ریسک کند و بگوید ” امشب اوقات خوشی داشتم” فرستادن شکلکی که لبخند می زند باعث می شود احساسات او فروکش کند – نه این که نشان دهد با او موافق هستید.

    این قضیه برای عبارات اوکی، هه ، خوبه، یا LOL هم صدق می کند زیرا این عبارات به هیچ وجه به عنوان پاسخ محسوب نمی شوندما نمی خواهیم برایش رمان بنویسید، فقط یک جمله کامل کافیستاگر می گوید اوقات خوشی داشته است، بگویید من هم اوقات خوشی داشتمممنونم با من بیرون آمدییا اگر برایتان یک لینک خنده دار فرستاد، پیامی بفرستید که نشان دهد واقعا آن را خوانده اید، مثلا خیلی خنده دارو به موقع بود.

    پیام جهنمی سوم «امشب میخوای چکار کنی»

    خوب است که رابطه تان ۵ سال تداوم داشته باشداما درهمان اوایل باید مسئولیت آن را به عهده بگیرید – یا حداقل یکی دو پیشنهاد ارائه دهیدفیوره می گوید:

    زنان مردی را می خواهند که آنها را به ماجراجویی دعوت کند نه مردی که به انتظار بشیند تا زن تصمیمی بگیردحتی یک پیام ساده ” ایتالیایی یا مکزیکی؟” بس خواهد بود.

    پیام جهنمی چهارم «دیشب حالم خوب نبود (اختیارم دست خودم نبود)…»

    فرستادن این پیام روز بعد از ارتباط جنسی تان، بهترین روش برای آزردن زنان استمک درموت اظهار می کند:

    هیچ دختری نمی خواهد این کلمات را بشنود که « زیاد یادم نمیاد». این معمولا بدان معناست که مرد همه چیز را به یاد می آورد و از این مسئله احساس شرم می کندو هیچ زنی نخواهد گفت «بزار بهت بگمتو گفتی منو دوست داری.»” اگر واقعا از آنچه اتفاق افتاده است پشیمان هستید، بهترین راه این است که گفتگویی رودر رو یا حداقل تلفنی داشته باشید.

    پیام جهنمی پنجم «بادوستام میرم بیرونفردا میبینمت

    این به نفع شما باید باشد – شما در کل برنامه هایتان را به او می گوییداما متاسفانه، لحن این پیام به ضرر شماست.فیوره اظهار می کند:

    این پیام می گوید دوستانم از تو برایم مهم تر هستند و از امشب دیگر از من چیزی نخواهی شنید.

    کلید حل این مشکلوقتی او را مطلع می سازید کاری کنید احساس کند برایتان خاص استمثلا بگویید « سلامامشب با دوستانم میرم بیرون اما دائم به تو فکر می کنمنمی توانم تا فردا که ببینمت صبر کنم.» به این طریق او می فهمد شما به او فکر می کنید و بهانه ای دارد که منتظرتان بماند.”

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا