در مقابل پسری که از ابراز احساسات میترسد، چه کنیم؟

در مقابل پسری که از ابراز احساسات میترسد
  • در مقابل پسری که از ابراز احساسات میترسد، چه کنیم؟

    در مقاله‌ی پیشین ۷ نشانه برای آنکه پسری از شما خوشش می آید اما از بیان احساسش میترسد را شرح دادم.

    حال در این مقاله میخواهیم به شرح راهکارهایی برای حل این مسئله بپردازیم.

     ابراز احساسات پسرها

    اگر نشانه های گفته شده در مقاله‌ی قبلی را در طرف مقابل خود تشخیص دادید اما هنوز هیچ اتفاق خاصی نیفتاده است و هیچ چیز به سمت و سوی مشخصی پیش نمیرود، احتمالاً از این وضعیت خسته و ناامید شده اید.

    اما اکنون نوبت شماست تا پس از تشخیص آن نشانه‌ها دست بکار شوید و شرایط را به سمت خاصی پیش ببرید.

    •  نخستین گام این است که تشخیص دهید از چه چیزی واهمه دارد؟! باید از رفتار و حتی گفتار او دلیل خودداری اش از بیان احساسش را تشخیص دهید.
    • اگر دلیل خودداری او، ترس از طرد شدن از جانب شماست، میتوانید نگرانی او را از بین ببرید و با حرف هایی به او بفهمانید که نه تنها او را خود نمیرانید بلکه حتی شما نیز او را دوست دارید!
    • با او ارتباط صمیمانه تری برقرار کنید، به صحبت هایش گوش دهید، با او ارتباط چشمی برقرار کنید و لبخند بزنید. اینکار به او این اطمینان را میدهد که برایش ارزش قائل هستید. اگر برای شادی شما تلاش میکند، شما نیز متقابلاً همین کار را انجام دهید و به زبان بدن خود اجازه دهید تا احساسات درونیتان را به او نشان دهد.

       ابراز احساسات پسرها

    • اگر واقعاً نمیخواهید وقتتان را تلف کنید و یا فکر میکنید او فعلاً قدرت بیان احساسش را پیدا نمیکند، نفس عمیقی بکشید و خودتان از احساستان بگویید!
    • اگر دلیل دست نگهداشتن او از بیان احساسش، ترس از خراب شدن رابطه‌ی دوستانه‌تان است، باید ابتدا او را از احساس خود با خبر کنید و به او بفهمانید که پس از شروع رابطه‌ی عاطفی، میتوانید همچنان همانند دوستانی صمیمی بمانید، قرار نیست رابطه‌ی صمیمی شما تحت تاثیر قرار گیرد و شما نیز خواهان حفظ رابطه‌ی دوستانه تان هستید.
    • اگر دلیل دست نگهداشتن او از ابراز احساسات به شما، عدم آمادگی خودش برای شروع رابطه‌ای جدید است، سخن گفتن از احساساتتان میتواند برای او ترس آور تر باشد و باعث عقب نشینی او شود که احتمالاً شما چنین چیزی را نمیخواهید.
    • پس در چنین شرایطی باید تصمیم خود را بگیرید؛ میخواهید صبر کنید تا او آمادگی لازم را پیدا کند و در این فاصله به رد و بدل سیگنال بپردازید و یا میخواهید به خود فرصتی دیگر برای آشنا شدن با فردی دیگر را بدهید؟

    این تصمیم خودتان است! کاری را انجام دهید که قلباً مایل به انجام آن هستید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا