ویژگی رستوران لوکس

ویژگی رستوران لوکس
  • ویژگی رستوران لوکس

    ویژگی‌های رستوران لوکس عبارتند از:

    ۱. طراحی داخلی ویژه‌ای که با استفاده از جزئیات بافته شده و مصالح باکیفیت، سبک و ارزشی بالا به رستوران شیکی تبدیل شده است.

    ۲. منوی غذایی متنوع و با کیفیت بالا که با توجه به تنوع خواسته‌های مشتریان، از غذاهای مختلف بین‌المللی و محلی تشکیل شده است.

    ۳. خدمات ویژه‌ای که برای مشتریان ارائه می‌شود، از جمله سرویس دهی پذیرایی و همچنین خدمات نوشیدنی و قهوه بعد از غذا.

    ۴. فضایی آرام و دلنشین که برای نشستن و صحبت کردن با دوستان و خانواده مناسب است.

    ۵. موسیقی زنده و اجرای برنامه‌های متنوع برای بالا بردن ارزش سرگرمی مشتریان.

    ۶. استفاده از مصالح باکیفیت و دست‌ساز در دکوراسیون داخلی رستوران.

    ۷. پرسنل با تجربه و آموزش دیده که به مشتریان با دوستی، احترام و حرفه‌ایت می‌پردازند.

    به طور کلی، رستوران لوکس با استفاده از جزئیات طراحی، خدمات و موارد دیگر، یک فضای شیک و با سلیقه برای نشستن، خوردن و لذت بردن از غذا و نوشیدنی‌های خوشمزه برای مشتریان خود فراهم می‌کند.

    حتماً از غذا خوردن در رستوران‌های معمولی و شبیه به هم خسته شده‌اید. درست است. ما انسان‌ها همیشه دوست داریم چیزهای جدید را تجربه کنیم؛ و یکی از مکان‌هایی که تازه بودن و لوکس بودن آن می‌تواند تاثیر شگرفی بر روحیه ما داشته باشد، رستوران است.

    برای پیدا کردن یک رستوران لوکس…

    برای شروع بهتر است بررسی کنیم که از یک رستوران خوب چه می‌خواهیم. مهمترین ویژگی غذای با کیفیت است. البته این غذای با کیفیت زمانی بهترین خواهد شد که آشپز و مهمانداران آن رستوران برای مهمان خود اهمیت ویژه‌ای قائل باشند و نکته دیگر فضای رستوران است.

    مهمان نوازی

    تجربیات من در زمینه رستوران‌داری در این سالها به من ثابت کرده‌است که برای یک مهمان، رفتار مهمانداران از طعم غذای ارائه شده اهمیت بیشتری دارد. در حالت کلی انسانها از اینکه دیگران به آنها احترام بگذارند حس خوبی می‌گیرند. پس یک رستوران لوکس و عالی باید مهمانداران و حتی آشپزهای خود را به گونه‌ای تربیت کرده باشد که برای مهمان خود احترام خاص و ویژه‌ای قائل باشند. از هنگامی که مهمان وارد رستوران می‌شود برخورد مهمانداران باید گرم و صمیمی و مملو از احترام و ادب باشد. باید تا حد ممکن به خواسته‌های مهمان احترام گذاشته شود. یک مهماندار خوب همیشه شنونه خوبی نیز هست. او باید به دقت به صحبت‌ها و خواسته‌های مهمان گوش دهد و آنها را موبه‌مو اجرا نماید و اگر به هر دلیلی مجموعه قادر به رفع نیاز مهمان نباشد، بهتر است که مسئول رستوران شخصاً موضوع را برای مهمان توضیح داده و نظر او را جلب نماید.

    مسئله احترام به مهمان فقط مربوط به مهمانداران یک رستوران نمی‌شود. نگهبان درب ورودی رستوران، صندوقدار و حتی آشپز آن مجموعه که ممکن است ارتباط مستقیم با مهمان نداشته باشد نیز باید آداب پذیرایی و احترام به مهمان را بداند و به آن عمل کند.

     

    طعم و کیفیت غذا

    در مرحله دوم ویژگی‌های یک رستوران لوکس قرار دارد. اساساً طعم غذا به همراه چند ویژگی دیگر است که یک غذا را بدون نقص می‌کند. رنگ و بوی غذا، تمیزی و تزیین غذا. این چند مورد در کنار هم می‌تواند حتی یک غذای بسیار ساده را به یک وعده غذایی مجلل و لوکس بدل کند.

    آشپز و پرسنل زیر دست او وظیفه دارند تا ساده‌ترین خوراک‌های سفارش داده شده توسط مهمان را نیز به زیباترین و شکیل‌ترین شکل ممکن برای او آماده کنند. چرا که قبل از طعم غذا، شکل و رنگ و بوی غذا است که توجه مهمان را به خود معطوف می‌کند. نکته دیگر درباره تازگی غذا است. اگر غذا به اندازه کافی تازه نباشد مسلماً رنگ و بوی تازگی ندارد. پس برای انتخاب یک رستوران لوکس می‌توان نگاهی به یک نمونه‌ از غذاهای در حال سرو آن رستوان انداخت. معمولاً رستوران‌هایی که درباره تازگی و سلامت غذای خود دارای ادعا هستند به سادگی نمونه غذای خود را به مهمانان تازه از راه رسیده نشان می‌دهند. چرا که از کیفیت کار خود اطمینان دارند.

     

    فضای رستوران

    موضوع دیگری که در یک رستوران لوکس مورد توجه قرار می‌گیرد فضای رستوران است. معمولاً رستوران‌های لوکس فضای داخلی خود را به گونه‌ای آماده می‌کنند که مهمانان احساس آسایش داشته باشند. استفاده از رنگ‌های روشن در رستوران نشان از تمیز و بهداشتی‌ بودن فضا دارد. چرا که اگر جایی به درستی تمیز نشود به سرعت آلودگی نمایان خواهد شد. پس می‌توان مطمئن بود که کارکنان آن رستوران وقت کافی برای تمیز کردن رستوران اختصاص می‌دهند. یک محیط آرام بخش دارای هارمونی خوبی از عناصر تشکیل دهنده جهان است. به طوری که به صورت ناخودآگاه حس آرامش را به مهمان القا می‌کند.

    مهم نیست که فضای رستوران بزرگ باشد یا کوچک. آنچه اهمیت دارد احساسی است که باعث می‌شود مهمان بار دیگر به آن رستوران مراجعه کند. ما در رستوران نادیا در تلاشیم محیطی پر از آرامش و پاکیزه، با غذایی تازه و خوش‌طعم و مهماندارانی مهمان‌دوست را برای شما گرد هم بیاوریم تا یک وعده غذایی به یاد ماندنی را در کنار ما میل کنید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا