۵ نشانه که یک مرد شما را دوست ندارد

شما را دوست ندارد
  • ۵ نشانه که یک مرد شما را دوست ندارد

    هرگاه با یک مرد آشنا شده باشید، اغلب در ابتدا نمی‌توانید مطمئن باشید که آیا او شما را دوست دارد یا نه. با این حال، با زمان شما بهتر می‌توانید از او بیشتر بفهمید. در برخی موارد، ممکن است شما به دلایل مختلفی، مانند اختلافات فرهنگی یا شخصیتی، با یک مرد هیچگاه دوست نشوید. در اینجا به برخی از نشانه‌هایی که مردی شما را دوست ندارد، می‌پردازیم.

    ۱. از دیدن شما بیزار است

    اگر مردی شما را دوست ندارد، احتمالا از دیدن شما بیزار است. او ممکن است از دیدن شما برای هر دلیلی ناراحت شود و از روی بدبینی یا انتقام‌جویی خود، به شما رفتار کند.

    ۲. به شما توجه نمی‌کند

    اگر یک مرد به شما علاقه ندارد، احتمالا تلاشی برای توجه به شما نکرده و به شما توجه نمی‌کند. او ممکن است به شما سرد باشد و پاسخ‌های کوتاهی به شما بدهد.

    ۳. در برابر شما بی‌احترام است

    اگر یک مرد به شما احترام نمی‌گذارد، احتمالا به شما علاقه ندارد. او ممکن است به روش‌های مختلفی به شما بی‌احترامی کند، از جمله برش دادن حرف شما، خنده زدن به حرف‌های شما یا تحریک شما.

    ۴. از شما فاصله می‌گیرد

    اگر یک مرد از شما فاصله می‌گیرد، احتمالا به شما علاقه ندارد. او ممکن است به روش‌های مختلفی از شما فرار کند، به جایی که شما نیستید، علاقه‌ای نشان ندهد یا به شما تماس نگیرد.

    ۵. به شما بد احساس می‌دهد

    اگر یک مرد به شما علاقه ندارد، احتمالا شما را بد احساس خواهد کرد. او ممکن است به شما بد حرف بزند، شما را نادیده بگیرد یا به شما برسد. به هر حال، احساس خوبی به شما نخواهد داد.

    ۶. مسابقه‌ای با شما دارد

    اگر یک مرد به شما علاقه ندارد، احتمالا با شما رقابت خواهد کرد. او ممکن است به روش‌های مختلفی به شما رقابت بدهد، از جمله تلاش برای نشان دادن قدرت، ثروت یا فرماندهی.

    ۷. به شما علاقه‌ای نشان نمی‌دهد

    اگر یک مرد به شما علاقه ندارد، احتمالا هیچ علامتی از علاقه به شما نشان نخواهد داد. او ممکن است به شما فرصتی ندهد تا با او در ارتباط باشید یا با شما برای ملاقاتی توافق نکند.

    در نهایت، اگر به هر دلیلی یک مرد شما را دوست ندارد، بهترین کاری که می‌توانید بکنید، این است که خودتان را به یک مرد دیگر نشان دهید که شما را دوست دارد و به شما احترام می‌گذارد. چرا که هیچ‌کس ارزش زندگی با فردی ندارد که او را دوست ندارد.

     

    این ۵ نشانه نشان می‌دهد مردی که با آن در رابطه هستید شما را دوست ندارد و بهتر است آن را ترک کنید. . و بهتر است مهمترین روش های ایجاد جذابیت عاطفی و نشان های عاشق شدن مرد را فرا بگیرید

    ۱-او هیچ علاقه‌ای به حرف زدن در مورد آینده ندارد:

    اگر مردی در ادامه رابطه، درباره زندگی مشترک با شما برنامه‌ای ندارد یا به آن فکر نمی‌کند یکی از نشانه‌های دوست‌نداشتن شماست.

    حداقل باید برای چند ماه بعد یا حتی یک سال بعد شما برنامه داشته باشد.

    در غیر این صورت او شما را دوست ندارد و صرفاً به دنبال لذت کوتاه‌مدت با شماست.

    ۲-او عشقش را به شما ثابت نمی‌کند:

    آدم‌ها می‌توانند کل روز حرف بزنند، اما درواقع قدرت عمل در عشق خیلی تأثیرگذارتر از کلمات است. پس اگر او کاری نمی‌کند که به شما نشان دهد که به شما اهمیت می‌دهد یا به شما فکر می‌کند احتمالاً او عاشق شما نیست.

    ۳-او احساسات شما را نادیده می‌گیرد:

    اگر هرزمانی به او ابراز علاقه می‌کنید او کاملاً شما را پس می‌زند و کاری نمی‌کند اول‌ازهمه باید ببینید که آیا شما دائماً در حال ابراز علاقه هستید؟ یا اینکه به‌اندازه‌ای که به او ابراز علاقه می‌کنید او به شما علاقه نشان نمی‌دهد. اگر این‌طور است احتمالاً او شما را دوست ندارد.

    چون همان‌طور که می‌دانیم عشق قوی‌ترین احساس در بین تمام احساسات است.

    ۴-او ترجیح می‌دهد که وقتش را با دوستانش بگذراند و نه با شما:

    وقتی عاشق کسی می‌شوید آن شخص بهترین دوستتان می‌شود.

    پس اگر در رابطه‌ای احساس کردید طرف مقابل در اکثر اوقات گذراندن وقتش را با دوستانش نسبت به شما ترجیح می‌دهد یعنی این رابطه برای او چندان اهمیتی ندارد و نشانه این است که شما را دوست ندارد؛ و بهتراست در مورد ادامه رابطه بیشتر فکر کنید.

    ۵-شما احساس دوست‌داشتنی بودن نمی‌کنید:

    منظور این است که عشق یک احساس است و این خیلی واضح است که آیا آن شخص هم همین احساس را دارد یا خیر.

    و اگر شما مدام از خودتان سؤال می‌کنید که او شما را دوست دارد یا خیر و اینکه آیا این رابطه درستی است یا نه احتمالاً این رابطه درست نیست.

    و اگر شما باکسی هستید که دوستتان ندارد بااینکه دردناک است او را ترک کنید. اجازه ندهید او شما را از زندگی دور کند، سعی کنید بیشتر در جمع باشید، بیشتر تفریح کنید و بیشتر شادباشید و جذاب‌تر رفتار کنید.

    شخصیتتان را پرورش دهید و وقتی این کارها را بکنید مرد زندگی‌تان را پیدا خواهید کرد. چون بعد از انجام این کارها مردی را پیدا می‌کنید که بیشتر ازآنچه که فکرش را کنید دوستتان دارد.

    اگر به دنبال یادگیری تکنیک‌های تخصصی برای جذابیت درونی و ظاهری خود هستید حتماً از طریق لینک زیر در دوره‌های آموزشی و مشاوره‌ای شیک اندیش ثبت‌نام کنید:

     

    همچنین می توانید قوانین رابطه عاشقانه در این مقاله مطالعه کنید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا