نرم کردن قلب مردان (جملاتی که قلب مردان را نرم می کند)

نرم کردن قلب مردان
  • نرم کردن قلب مردان

    هنگامی که مردان پایداری و احساسی در کارهای خود دارند، آنها به طور طبیعی قلب خود را به دست برده اند. آنها همچنین مجبورند در برابر فشارهای روزمره مقاومت کنند و به دنبال رسیدن به اهداف خود باشند. بنابراین، نرم شدن قلب آنها یکی از مهمترین عوامل است. حقیقت این است که همه ما نیاز به وقت برای استراحت و ریکاوری داریم و مردان نیز این امر را در نظر بگیرند. نرم شدن قلب مردان به معنای درک خود و نیازهایشان است و باعث می شود تا احساس کنند که کمی از فشار و استرس دور شده اند. این موضوع به آنها اطمینان می دهد که خود را دوباره به چالش های زندگی برگردانند و با انرژی برای رسیدن به اهدافشان تلاش کنند. به علاوه، نرم شدن قلب مردان باعث می شود تا رابطه های آنها با دیگران بهتر شود زیرا این امر امکان می دهد تا بهتر درک کنند که دوستان و خانواده هایشان نیز نیاز به حمایت و دلسوزی دارند. به همین دلیل، نرم شدن قلب مردان از اهمیت بسیاری برخوردار است و باید به عنوان یکی از اولویت های زندگی باشد.

    • دوست دارم بدونم چی توی دلت میگذره، میدونم که بعد از عمیق تر شدن رابطمون میتونی بیشتر احساساتت رو به زبون بیاری!

    در حالی که زنان ۴ مرحله‌ی تحسین، تحریک، ارگاسم و صحبت کردن را در طی کشش جنسی و پس از آن رابطه‌ی جنسی، میپسندند؛ اغلب مردان بیشتر بر دو مورد وسط یعنی تحریک و ارگاسم تمرکز میکنند و اغلب کمتر از احساسات درونی خود سخن میگویند. به او بگویید که برای شنیدن صحبت های احساسی اش مشتاق و علاقمند هستید

    • برای نرم کردن قلب مردان  به آنها بگید تو بامن خیلی محترمانه صحبت میکنی و این عالیه

    • اما من میدونم که با دوستات (دوستای پسرت) خیلی باحال و بامزه ای و من عاشق اینجور رفتارام! شانس برخورد با اون قسمت از شخصیت خودت رو بهم بده!
    • میدونم که حوصله داستانای طولانیه روز مرگیای من رو نداری؛ خلاصش میکنم تا حوصلت سر نره!

    مردان نه بخاطر کم توجهی و نه بخاطر بی حوصلگی؛ بلکه بخاطر فیزیولوژی مغزی شان، در جزئیات مسائل وارد نمیشوند و این جزئیات در اکثر مواقع آنها را عصبی میکند و باعث گیج شدنشان میشود! حرف را خلاصه کنید تا او نیز به خوبی بتواند به شما گوش دهد.

    • واسم کاملاً طبیعی و قابل قبوله که تو کارایی رو انجام بدی که بهشون علاقه داری و نیاز داری تا وقتایی را با دوستای خودت بگذرونی!

    بسیاری از زنان فکر میکنند که رابطه‌ی احساسی با شریک عاطفیشان، اولویت تمام امور زندگی اوست؛ در صورتی که برای بسیاری از مردان شاید رابطه احساسی در اولویت دوم قرار گیرد و به چیز های دیگری نیز علاقه ای خاص داشته باشند. آنها را در رابطه های متعادل با دوستانشان آزاد بگذارید و اجازه دهید روحیه‌ی  خود را با انجام علایقشان حفظ کنند!

    • به عشقی که به من داری اعتماد کامل دارم! میتونم اینو از کارایی که بدون درخواست من واسم انجام میدی، بفهمم!

    اغلب مردان عشق خود را با انجام کارهایی برای همسرشان، به او نشان میدهند؛ مخصوصاً کارهایی را که هیچ گونه درخواستی برای انجام آنها نکرده اید! آنها انتظار دارند این موضوع را درک کنید و بدانید که اگر برایتان کاری انجام میدهند، دلیلش چیزی بجز عشق نیست! اگه همه دارایی مون را  از دست بدیم، من هنوز تو رو دارم! تو مهم دارایی منی!

    مردان اغلب فکر میکنند که فقط حمایت گراند و کسی حمایتشان نمی کند! فقط باید مراقب همسرشان باشند ولی همسرشان مراقب آنها نیست! فکر میکنند که در شرایط سخت زندگی همچنان تنها و یکه تاز باید از پس تمام مشکلات برآیند! اما، شما به او نشان دهید که حامی و مراقب او هستید و در شرایط سخت کنارش خواهید بود. به او بگویید که حتی در صورت از میان رفتن تمام دارایی اش همچنان برای شما مهم و ارزشمند است.

    • قول میدم بیشتر از ۳ تا سوال نپرسم!

    بسیاری از زنان به محض بازگشت همسر به خانه و یا دیدن او پس از مدتی دوری، شروع به سوال کردن از او میکنند! نوعی استنطاق و بازپرسی! آنها میخواهند بدانند در تمام مدتی که با همسرشان نبوده اند، چه اتفاقاتی رخ داده است و از تمام شرایط سر در بیاورند! برعکس، مردان پس از بازگشت نزد همسر خود، ترجیح میدهند به آرامش در کنار او فکر کنند و از گذشته و اتفاقات بی اهمیت آن چشم پوشی کنند!

    پس در این مواقع سوالات خود را محدود کنید و یا با گفتن جملاتی مثل: خوشحالم که حالا اینجایی! هر موقع استراحت کردی اگه خواستی راجع به امروز باهام حرف بزن!

    • وقتی کنارمی، احساس امنیت دارم!

    مردان همیشه تمایل دارند که به شریک عاطفی خود حس امنیت را هدیه دهند. اینکه همسرشان در کنار آنها حس کند که از بزرگترین خطر ها هم در امن است، برایشان بی نهایت خوشایند است؛ اما همیشه این را در ذهن داشته باشید که داشتن حس امنیت در کنار همسرتان، به معنای این نیست که او دوست دارد شما را وابسته به خود ببیند! اتفاقاً اگر او حس کند که شما به تنهایی قادر به انجام هیچ کاری نیستید از شما دور خواهد شد.

    پس برای نرم کردن قلب او سعی کنید با اعتماد به نفس و توانا باشید اما او را نیز تکیه گاه و حامی خود بدانید تا احساس غرور ناشی از صیانت از خانواده اش را حس کند.

    • تو همینجوری واسه من جذابی!

    نگرانی در مورد اینکه آیا من به اندازه‌ی کافی جذاب هستم یا نه، یکی از بزرگترین نگرانی های مردان است که اتفاقاً کمتر آنرا با دیگران در میان میگذارند! اگر همسرتان در یکی از پارامترهای ظاهری کمی نمره‌ی کمتری دارد، به او بگویید که همین ظاهر «زیبا»ی او را بسیار دوست دارید و شاید اتفاقاً برایتان جذاب هم باشد. اگر شریک عاطفی تان صحبت های شما را در مورد ظاهرش پذیرفت و واقعیت حرف هایتان را لمس کرد، میتواند به اعتماد به نفس بیشتری برسد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا