نادیده گرفتن نشانه های رابطه قبلی در رابطه جدید

نادیده گرفتن نشانه های رابطه قبلی
  • نادیده گرفتن نشانه های رابطه قبلی در رابطه جدید

    نادیده گرفتن نشانه های رابطه قبلی در رابطه جدید، یکی از اشتباهات شایعی است که مردم در روابطشان مرتکب می شوند. این اشتباه ممکن است به دلیل عدم تجربه، عدم توجه، عدم تمرکز و یا نادیده گرفتن شناخت مهمی که از رابطه قبلی به دست آورده باشند، رخ دهد.

    این مسئله می تواند منجر به ایجاد مشکلات جدید در رابطه جدید شما شود. به عنوان مثال، اگر در رابطه قبلی با شخصی بوده اید که هرگز به شما وقت نمی داد و شما از این موضوع ناراحت بوده اید، در رابطه جدید خود نیز باید به این نکته توجه کنید. اما اگر شما این نکته را نادیده بگیرید و به همین دلیل در رابطه جدید نیز شخصی را انتخاب کنید که به شما وقت نمی دهد، ممکن است با مشکلاتی مواجه شوید که ممکن است منجر به پایان نامطلوبی در رابطه شما شود.

    بنابراین، برای داشتن یک رابطه سالم و پایدار، باید به نشانه های رابطه قبلی خود توجه کنید و در رابطه جدید خود از آنها یاد بگیرید. این کار می تواند به شما کمک کند تا از خطاهای گذشته خود آگاه شوید و در رابطه جدید خود بهتر برخورد کنید.

    در این پست به نادیده گرفتن نشانه های رابطه قبلی بعنوان یکی از اشتباهات عاشقی خواهیم پرداخت. همانطور که میدانید، سعی ما در سری مقالات آشنایی با اشتباهات عاشقی، نشان دادن اشتباهات بزرگ در روابط عاشقانه است. اینکه اگر در رابطه ای یکی از این موارد وجود داشت، فرد آن را شناسایی کرده و سعی در رفع آن کند. در این مقاله به نادیده گرفتن نشانه های رابطه قبلی در رابطه جدید میپردازیم. این یعنی انجام اشتباهات رابطه قبلی در رابطه جدید.

    دلیل نادیده گرفتن نشانه های رابطه قبلی چیست؟

    ویژگی اشتباهات عاشقی این است که اکثراً فرد آن را نمیبیند. اما انجام اشتباهات رابطه قبلی در رابطه جدید چیزیست که شاید خود فرد نیز آن را احساس کند. در ابتدای رابطه نشانه ها بسیار کوچک و بی اهمیت به نظر میرسند. اما باید دید که این نشانه ها در چه حد پیش میروند. همواره باید دانست که نادیده گرفتن نشانه های رابطه قبلی خسارات زیادی به بار میاورد.

    حتماً افراد پس از اتمام رابطه قبلی، به برخی اشتباهات خود پی میبرند. حال پس از مدتی از شروع رابطه جدید به احتمال زیاد این نکته از یادشان میرود که نباید این اشتباهات را در رابطه جدید تکرار کنند.

     

    فرض کنید در رابطه ای هستید و درحال صحبت با فرد مقابل هستید. گاهی ممکن است در حین صحبت به گذشته خود فکر کنید و به رابطه قبلیتان. با اینکه این رابطه تمام شده است، اما حتماً گاهاً پیش میاید که به آن بیاندیشید و ببینید که نشانه هایی برای اتمام آن وجود داشته است. این نشانه ها همواره در ذهن شما میاید.

    میدانید که به هر دلیل و با هر روشی سعی در بی توجهی به آن نشانه ها داشته اید. حال که در رابطه جدیدی هستید، می ترسید که صحبت ها و حرف هایتان پر از نشانه هایی برای جدایی و اتمام این رابطه باشد. ابتدا باید بدانید که هر چیز کوچکی نمیتواند نشانه باشد.

    همچنین باید دانست که این موضوع کاملا طبیعی است. در واقع شما باید ریشه اشتباهات رابطه قبلی را پیدا کنید. باید در نظر گرفت که یک بحث یا یک اتفاق دلیلی بر نشانه هایی برای جدایی نمی باشد. کافیست ریشه آن اختلافات را پیدا کنید.

    البته این صحبت به این معنا نیست که هر اتفاقی را نایدیده بگیرید. این یعنی دقیقاً انجام اشتباهات رابطه قبلی. باید به این نشانه ها توجه کرد اما نه در حدی که لذت بودن در یک رابطه جدید و خوشی های آن گرفته شود.

    تأثیر نادیده گرفتن نشانه های رابطه قبلی

    اگر احساس کردید که نشانه ها و یا موضوعاتی که اتفاق می افتد خیلی آشنا به رابطه قبلی است، حتماً با یک مشاور صحبت کنید. سعی کنید مسائل را به کمک مشاور حل کنید. با این کار نتایج بدی که در ذهنتان شکل گرفته اند به واقعیت تبدیل نمیشوند.

     

    نادیده گرفتن نشانه های رابطه قبلی میتواند به اتمام رابطه جدید منجر شود. اتمام دو رابطه خود آسیب روحی کمی نیست. همین میتواند باعث از بین بردن اعتماد به نفس فرد شود. در نتیجه فرد از شروع رابطه جدید و حتی پیش بردن زندگی عادی و شغلی نیز عاجز میماند. تمام این بسته به قدرت پذیرش فرد دارد. اما همین فکر و خیالات میتوانند آسیب خود را بزنند.

    پس تنها کاری که باید کرد این است که به محض احساس وجود نشانه های رابطه قبلی، به مشاور مراجعه کنید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا