من نامزدم را دوست دارم ،آیا او هم منو دوست دارد؟❤️

من نامزدم را دوست دارم ،آیا او هم منو دوست دارد؟
  • من نامزدم را دوست دارم ،آیا او هم منو دوست دارد؟

    من همیشه میان ما رابطه قوی و صمیمی برقرار بوده است و همیشه خوشحال بودم که او مرا به عنوان نامزد خود دوست دارد. اما این سوال همیشه در ذهنمان بوده است که آیا او هم مرا به همان اندازه که من او را دوست دارم، دوست دارد؟ آیا او نیز همان احساسات را نسبت به من دارد؟ این سوال همیشه برای من مهم بوده است و هر بار که در حضور او قرار می‌گیریم، تلاش می‌کنم تا علایق و احساسات او را درک کنم تا بتوانم بهتر بفهمم که آیا او واقعاً مرا دوست دارد یا خیر. اما به هر حال، همیشه از عشق و احترامی که او به من نشان می‌دهد، تحت تأثیر قرار می‌گیرم و مطمئنم که او همانطور که من او را دوست دارم، مرا نیز دوست دارد. او با من همیشه رویاهایش را به اشتراک می‌گذارد و از زندگی حرفه‌ای و شخصی من حمایت می‌کند. این همه نشان می‌دهد که احتمالاً او هم مرا به همان اندازه که من او را دوست دارم، دوست دارد. در نهایت، عشق اثبات نشده است، اما من به این تلاش و احترام و عشقی که او به من نشان می‌دهد، ایمان دارم و این باعث می‌شود که مرا حس ثابت‌قدم و مطمئن‌تری برای ادامه رابطهمان کند.

    چطوربفهمم آیا او همان کسی است که من می خواهم ؟

     

    دو مرحله مهم وجود دارد که روابط شما قبل از رسیدن به نقطه ازدواج خراب خواهد شد.

    اولین مرحله این است که لحظه ای می رسد که متوجه می شوید، “نامزدتان را دوست دارید “، و دوم است زمانی که متوجه می شوید او “همان است” بخش سختش چگونگی درک مطلب زمانی که به این مراحل رسیدید،است.

    مرحله ۱ – من نامزدم را دوست دارم

    این آسانترین مرحله است زیرا با تلاش کمی برای شما اتفاق می افتد. در بعضی موارد، پس از گذراندن وقت با هم، می فهمید که او را دوست دارید.

    زمان بندی همیشه یکسان نیست و شما نیز به شیوه های مختلف در رابطه عشقی پیش خواهید رفت. اما، مراحل اولیه عشق احساس شگفت انگیزی بدست می دهد و به نظر می رسد که به تلاش بیشتری نیازندارید.

    مرحله ۲ – تصمیم گیری اینکه او “خودش” است.

    مرحله دوم خیلی سخت تر است زیرا به تلاش شما نیاز دارد. تصور اینکه نامزد شما “خودش است” خطرناک تر از جمله “من نامزدم” را دوست دارم است.

    چون می گوید که شما او را به همه ترجیح دادید و آماده برقراری ارتباط در سطح عمیقتر هستید. این مطلبی نیست که همیشه شفاف باشد زیرا هیچ انسان کاملی وجود ندارد. بنابراین، چگونه می دانید او “خودش” است.

    نشانه ها یی از اینکه او “خودش” است:

    -شما ارزش های مشابهی دارید.

    درست است که مخالف ها جذب هم می شوند، اما فقط در برخی موارد. اگر همه چیزهایی که برای شما اهمیت دارد، برای او اهمیتی ندارد، پس تلاش برای رسیدن به یک رابطه جدی و طولانی مدت، سخت است.

    با این حال، اگر ارزش های یکسانی داشته باشید، مهم نیست که شخصیت های شما متفاوت هستند، زیرا ارزش های اصلی که دارید یکسان هستند. این به این معنی است که شما هر دو همان چیزها را در آینده می خواهید .

    فوق العاده مهم است که درمورد چیزهایی مانند تصمیم گیری در مورد فرزندان یا جایی که می خواهید زندگی کنید،تفاهم داشته باشید.

    مردی که به خانواده اش ارزشی نمی دهد، ممکن است نفهمد چرا شما مایل به گذراندن عید با خانواده هستید تا اینکه به کیش بروید. اما هنگامی که ارزش های شما یکسان است، مسیر خوبی برایتان پیش می آید.

    -او به نظرات شما احترام می گذارد

    چه کسی می خواهد با کسی که به عقیده اش بها نمی دهد ، زندگی کند؟ این به این معنا نیست که مردتان قوی نیست، به این معنی است که او به آنچه به آن فکر می کنید احترام می گذارد.

    وقتی که او از نظر شما درباره تصمیماتی که می خواهد بگیرد، استفاده می کند، یک نشانه خوب از کسی است که می توانید برای همیشه با او زندگی کنید.

    -او تبدیل به بهترین دوست شما شده است

    بین عشق و دوست داشتن تفاوت زیادی وجود دارد. اگر فکر میکنید که “من نامزدم را دوست دارم، اما ترجیح می دهم با دختران بیرون بروم”، پس ممکن است او ” فرد مناسب” برای شما نباشد.

    اما، شما می دانید که انتخابتان درست است، زمانی که ترجیح می دهید وقت خود را با او صرف کنید. یا وقتی چیزی برای شما اتفاق میافتد، نمی توانید صبر کنید تا به او زنگ بزنید وبرایش در مورد آن اتفاق حرف بزنید.

    هنگامی که رابطه شما از طرف نامزدی به سمت بهترین دوست هم بودن، حرکت می کند می توانید احساس اعتماد به نفس کنید، چون او را پیدا کرده اید.

    -آینده خیلی دور به نظر نمی رسد

    هنگامی که شما با شخص درستی هستید، می خواهید درباره آینده دور برنامه ریزی کنید نه فقط درباره هفته آینده.

    شما شروع به فکر کردن درباره آنچه که دو سال یا یک سال یا بیشتر با هم انجام می دهید،می کنید. و نمی ترسید که در آینده دور برنامه هایی با او داشته باشید، زیرا شما احساس اعتماد به نفس می کنید که درآن زمان، هنوز هم با هم هستید.

    -اهداف شما شروع به یکی شدن می کنند

    تلاش برای دستیابی به اهداف، زوج ها را نزدیک تر می کند. هنگامی که شما شروع به دستیابی به اهداف خود با او و بالعکس می کنید، نشانه خوبی است که رابطه شما از “من نامزدم را دوست دارم” به ” فکر می کنم او فرد مناسب من است”تغییر می کند.

    که می تواند شامل برنامه هایی برای سفر به یک مقصد خاص، رفتن به یک شهر خاص یا کمک به یک علت خاص باشد.

    هنگامی که اهداف را با هم برنامه ریزی و به کار می گیرید، یک پیوند عمیق با یکدیگر تشکیل می دهید.

    -شما چیزهای مشترک دارید

    می تواند کمی طول بکشد تا بفهمید شخصیت شما چقدر با شخصیت نامزدتان مشترک و یکسان است.

    گاهی اوقات، در طول این فرآیند، ممکن است احساسات قوی نسبت او پیدا کنید و حتی عاشق شوید، اما بعدها متوجه خواهید شد که شما به اندازه کافی موارد مشترک ندارید.

    هنگامی که هیجان اولیه روابط از بین می رود، شما از بودن با کسی که کارهای مشابه با شما انجام می دهد ، لذت نمی برید.

    از سوی دیگر، هنگامی که شما “فرد مورد نظرتان” را پیدا کردید، موارد مشابه بیشتر و بیشتری به اشتراک می گذارید.

    شاید شما در برخی از موارد مخالف هستید، اما این شباهت ها را قوی تر از تفاوت ها می دانید.

    -شما به هم اعتماد دارید

    این امر کاملا غیرممکن است که یک رابطه طولانی مدت و شاد با مردی که به شما اعتماد ندارد و کسی که شما به او اعتماد نداشته باشد،برقرار کنید.

    این چیزی نیست که در یک رابطه جدید خودبخود ایجاد شده باشد، زیرا باید به دست آورده شود.

    اعتماد نیز به عشق مرتبط است. هر چقدر یکی از آنها بیشتر افزایش یابد، دیگری نیز افزایش می یابد.

    -شما روی بد فرد مقابل خود را می بینید و هنوز هم او را دوست دارید

    زنان در بسیاری از مراحل، ” هنوز نامزدشان را دوست دارند”، حتی وقتی که طرف بد فردمقابل خود را می بینند.

    هنگامی که با عینک های رز رنگ به رابطه نگاه می کنید، عشق ورزیدن آسان تر است. با این حال، در جایی از رابطه، چشم تان روی طرف بد رفتار فرد مقابل باز می شود. که شامل همه چیزهایی است که شما فکر می کنید زیبا بودند اما حالا،فوق العاده آزار دهنده اند.

    این موضوع در ضمن شامل گذشته ای می شود که ممکن است دوست نداشته باشید در باره آن چیزی بدانید،این زمانی است که شما به نقطه ای رسیدید که می توانید او را با وجود کاستی هایش دوست داشته باشید و با آنهامشکلی نداشته باشید.

    هنگامی که شما جنبه های خوب و بد او را می دانید و می توانید چیزهایی را که می دانید بپذیرید، ممکن است این فرد،همان فرد مورد نظرتان باشد.

    -شما می توانید خودتان باشید

    هنگامی که شما با “فردمورد علاقه تان” هستید، به نقطه ای می رسید که می بینید با او راحت تر از آنچه که تا به حال با دیگران بوده اید، هستید .

    خودتان هستید و احساس نمی کنید که همیشه باید در بهترین حالت خود باشید و یا برایش فیلم بازی کنید.

    شما می توانید آرام باشید و فردی باشید که همیشه هستید. همچنین می توانید بفهمید که شما با او خجالت نمی کشید زیرا شما به راحت بودن باهم در سطح جدیدی رسیده اید.

    چرا اینقدر سخت است که فردمورد نظر را پیدا کنید؟

    ترس تعهد فقط چیزی نیست که مردان تجربه کنند. فهمیدن اینکه نامزد شما “خودش” است سخت است زیرا شما را در موقعیت آسیب پذیر قرار می دهد و به این معنی است که شما به یک مرحله جدید از زندگی وارد می شوید. که می تواند مکان ترسناکی باشد، مخصوصا اگر شما در گذشته آسیب دیده باشید.

    اگر مطمئن هستید که مردی را که میخواهید برای همیشه با او بمانید پیدا کرده اید، اما در تلاش برای رسیدن به سطح عمیقتری از روابط هستید، سعی کنید با یک مشاور مانند مشاوران دکتر سمیه سلطانی صحبت کنید.

    یک مشاور می تواند به شما کمک کند تا افکار و احساسات خود را مرتب کنید و ببینید که آیا شما نیاز به حرکت به جلو دارید یا اینکه ممکن است این فرد مناسب شما نباشد.

    یک راز کوچک درباره “او”.

    اگر در زندگی در جستجوی “همسر” یا “فردمناسب”هستید، ممکن است احساس تنهایی و ناامیدی کنید. دلایلی است که فردی مناسب برای شما وجود ندارد. همه مردان (و زنان) معایبی دارند.

    شما ممکن است دنبال چیزی که واقعا وجود ندارد باشید. مردانی وجود دارند که می خواهند با دیگران ارتباط برقرار کنند.

    و در یک لحظه، شما را پیدا خواهند کرد که باعث می شود که آن رابطه را برای مدت زمان طولانی حفظ کنید. این همان حس خوبی است که دیگران احساس نمی کنند. این زمانی است که می دانید می خواهید با او ادامه دهید.

    اما مطمئن شوید که به دام این فکر که تنها یک انسان کامل برای شما وجود دارد، نیفتید. وقتی این کار را می کنید، ممکن است از مردی صرفنظر کنید که واقعا بابودن با او خوشحال خواهید شد.

    “خودش” انسانی است که شما مایل به پیشرفت و اوج گرفتن در زندگی با او هستید . می دانید که زندگی کامل نیست و او گاهگاهی شما را ناراحت می کند ، اما در کل او همان چیزی است که دنبال آن هستید.

    شما دوست و مراقبت یکدیگرید، و یکدیگر رادر درجه اول اهمیت و بالاتر از دیگران قرار می دهید.

    بنابراین، هنگامی که شما به دنبال “خودش” هستید، به یاد داشته باشید که او مردی است که انتخاب می کنید.

    و هنگامی که او را انتخاب می کنید ، مسئولیت این انتخاب را برای بقیه زندگی خود به عهده می گیرید.

    هنگامی که شما یک مرد را پیدا کردید که به اندازه کافی دوستش داریدکه دوباره و دوباره انتخابش کنید، زمانی است که “خودش” را پیدا کرده اید. سپس، شما قادر به گفتن “من نامزدم را دوست دارم و او مناسب من است!”هستید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا